כן אני יודעת שהפרק קצר אבל אין לי זמן אז כתבתי כמה שיכוליתי מצטערת אז עוד מעט אני יעלה את התמונות של הדמיות ואם יהיה לי זמן יותר מאוחר אז אני יעלה פרק לא מבטיחה:)

האלו החיים שלי ?!? פרק 4

19/08/2013 763 צפיות 9 תגובות
כן אני יודעת שהפרק קצר אבל אין לי זמן אז כתבתי כמה שיכוליתי מצטערת אז עוד מעט אני יעלה את התמונות של הדמיות ואם יהיה לי זמן יותר מאוחר אז אני יעלה פרק לא מבטיחה:)

נקודת מבט של לירן:
הלכתי עצבני לחדר של אבא שלי לראות מה הקטע של החדשה…"אבא תגיד מה הקטע עכשיו עם הפוצית אזותי מאיפה הבאת אותה היא עצבנית כמו לא יודע מה תבדוק מה לא טוב אצלה ושתדע תגיד לי שעפת אותה" אמרתי שנכנסתי עצבני למשרד שלו הוא הרים את הראש מהמחשב והסתכל אליי וסימן לי לשבת "אבא אני לא יושב אני רוצה שהיא תעוף מפה עכשיו" חצי צעקתי "תרגע אוקי אף אחד לא עף לשום מקום בטח לא היא סוף סוף עובדת שלא רוצה אותך ואני יעיף אותה היא צריכה את הכסף הזה אני לא מעייף אותה" אמר איזה עצבים "כן בטח צריכה את הכסף שכחתי היא צריכה עוד בגדים חסר לה" אמרתי בזלזול ועצבים "אל תדבר ככה אתה לא יודע למה היא צריכה את הכסף אין לך זכות להגיד כלום" אמר רציתי לשבור משהו מה הוא מגן עלייה מי ישמע כולה ילדה מסכנה שצריך כסף מה היא נופלת עלינו את האמת מזה רציתי לדעת למה היא צריכה את הכסף.."למה היא צריכה את הכסף" שאלתי פחות עצבני "אני לא יודע עם אני יכול לספר לך זה משהו שלה מצטער" יאוו מה הקטע יצאתי עצבני מהחדר שלו עם הוא לא יספר לי אני יגלה לבד…

נקודת מבט של סיוון:
קמתי בבוקר לא עצבנית עם אנרגיות טובות מחכה ליום כיף עם המתוקים נכנסתי להתקלח לא יודעת הרגשתי דביקה יצאתי מהמקלחת שרק המגבת עליי פתחתי את הדלת של המקלחת לחדר כדי להתלבש "אעאעאעא" צרחתי שראיתי את לירן יושב לי על המיטה מחייך "דפוק מה אתה עושה פה?" שאלתי עצבנית שנכנסתי חזרה למקלחת אני ממש לא מתכוונת לעמוד מולו רק עם מגבת ממש לא!
"את יודעת זה הבית שלי" אמר בטון מתגר אני ממש לא הולכת לשתוק לו "כן אבל לפי מה שידוע לי זה החדר שלי" החזרתי באותו טון "כן זה באמת החדר שלך בתוך הבית שליי! אז נכותי להיות פה" החזיר אוחח אני שונאת אותו "אתה יכול להביא לי את הבגדים שעל המיטה ?" שאלתי "לא תצאי לקחת אותם" יאוו מה הקטע על הבוקר לעצבן אותי "לא אני לא יוצאת ככה אתה תביאי לי את הבגדים קר לי" אמרתי מנסה לא לתעצבן "לא תאי לקחת אותם" אמר מנסה לעצבן אותו לא ני לא התעצבן "טוב אבל תסתובב" כן כן בסוף נכנעתי כדי לא להתעצבן "טוב תצאי" אמר פתחתי את הדלת ויצאתי "יאוו שקרן" כן הוא לא הסתובב…


תגובות (9)

תמשיכי מהר !!

19/08/2013 11:46

חחחחח ממש ממש ממש ממש יפה ? כן!!!!!!!!

19/08/2013 11:49

מדהיםםםםםם,תמשיכייי

19/08/2013 11:49

חחחח תודה תקיבו אתם יודעת איך את יכולה לעלות את התמונות כי אני לא מצליחה :/

19/08/2013 11:53

תמשיכייי

19/08/2013 12:13

עזבי תמונות תעלי עוד פרק!!!

19/08/2013 12:17

תעלי עוד פרק
וכדי לעלות תמונות את צריכה לשים את הקישורים של התמונות וכבר נראה אותם

19/08/2013 12:40

תמשיכי

19/08/2013 13:55

חחחחח פרק מצחיקקקק
"החדר שלך בתוך הבית שלי"
חחחח ץמשיכיייייייייי

25/09/2013 11:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך