אז עוד פרק איך יצא?! :)

האלו החיים שלי פרק 8

22/08/2013 803 צפיות 6 תגובות
אז עוד פרק איך יצא?! :)

נקודת מבט של סיוון:
הרגשתי יד מלטפת אותי פתחתי את העינים וראיתי את לירן מולי קרוב אליי מה הוא ניסה לעשות לנשק אותי ?!? "מה אתה עושה?" שאלתי אותו די רגועה איתי בשוק מעצמי איך לא עלו לי עצבים "אממ כלום נרדמת אז הרמתי אותך לפה" אמר טיפה מהסס אבל למה הוא לטיף?! "אוקי אבל למה ליטפת אותי התכוונת לנשק אותי?!" שאלתי ועכשיו כן התעצבנתי "היית רוצה שאני ינשק אותך לא ניסית כלום אוקי רדי ממני" אמר ויצא מהר מהחדר בסדר פחדן אני ממש לא מתכוונת לשתוק לו אין מצב קמתי מהר והלכתי לחדר שלו לא יודעת מה אני עושה נכנסתי מהר לחדר שלו הוא לא היה שם שמתי את המים במקלחת עובדים הוא מתקלח זה הזמן להחזיר לו התיישבתי על המיטה שלו וחייכתי הריח של השמפו הגיע לאפי אני מתה על הריח של השמפו של הגברים המים הפסיקו לעבוד וידעתי שהוא עומד לצאת אז פשוט נשכבתי על המיטה שלו בכוונה לעצבן אותו הפכתי את הפרצוף שלי לעצבני והוא בדיוק יצא אמאא איזה גוף הוא היה רק עם מגבת על החלק התחתון רציתי לנשוך את השפה לי אבל התפקתי כדי לא לעלות לו את האגו "כן מה אני יכול לעזור לך?" שאל אותי כאילו לא אכפת לו שאני על המיטה שלו והוא חצי ערום מולי נראה לי שזה דפקה שיעשע אותו "אני ואתה צריכים לדבר" אמרתי עצבנית "עכשיו שאני חצי ערום?" שאל אין ידעתי שהוא נהנה מהמצב הזה אוףף "לא מעניין אותי אתה תפסיק לעשות מה שבאה לך לגבי ברור אני לא חברה שלך שתלטף אותי ברור!!" אמרתי לו עצבנית "נכון את לא חברה שלי וגם לא תהיהי וצודקת אני לא ילטף אותך יותר לא יודע מה עבר לי בראש אל תתלבי יותר מידי" אמר לי והלך לארון להוציא בגדים יאוו איזה מעצבן מה שהוא אמר לי קצת עציב אותי לא יודעת למה רציתי שהוא עוד ילטף אותי רציתי להיות חברה שלו?! "אל תדאג מתוק לא מתלהבת במיוחד לא ממך אני ממש שמחה שאתה מבין את המצב..אה ותגיד מה הטלפון של דור?" שאלתי בכוונה למרות שדור כבר הביא לי אותו….

נקודת מבט של לירן:
סעמק הדור הזה מה הוא קשור יאוו עד שהיא באה אליי לחדר ועוד שאני חצי ערום היא אומרת לי דור אבל אסור לי להראות לה שזה מזיז לי ממש לא "כן אני יביא לך אותו" אמרתי אוחח איזה עצבים "יופי תודה ותתלבש כבר" היא אמרה ועדיין לא קמה לי מהמיטה שמחתי שהיא נשראה לי על המיטה הסתכלתי עלייה היא יפה אין דברים כאלה השעיר השחור שלה והעינים הכחולות הרגלים הדקיות אין היא פשוט יפה " מתלבש רק מחכה שתצאי לי מהחדר" שיט למה אמרתי את זה לא רוצה שהיא תצא "אני יוצאת" אמרה וקמה בדיוק שהיא הייתה שנייה לפני הדלת פשוט סובבתי אותה ונישקתי אותה אמא איזה שפתיים למות נישקתי אותה בפראות רק להרגיש אותה היא גם נישקה בפראות רציתי עוד לא רציתי שזה יגמר קירבתי אותה קרוב עליי חיב להרגיש אותה..פתאום היה תקתוק בדלת לא הפסקתי את הנשיקה "לירן תיפתח לי את הדלת" זה היה אבא שלי שיטט!!


תגובות (6)

תמשיכייייי

22/08/2013 11:03

יואוווווו את חייבת לעלות עוד פרק חייבתתתתת

22/08/2013 12:13

תמשיכיייי

22/08/2013 12:54

תמשיכי מהר !

22/08/2013 15:31

מושלםם

22/08/2013 15:34

מדהיםםםםם

23/08/2013 01:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך