אוקיי אז ככה הפרק הראשון אל תדאגו זה הולך להיות להיות מעניין :) ומי שקרא את הפרק בפיסבוק בסיפורי אהבה בהמשכים אני לא מעתיקה אני כתבתי את זה ואני כותבת את זה גם פה טוב אז חפרתי אני מקווה שתאוהבו :)

האלו החיים שלי?!?

18/08/2013 877 צפיות 6 תגובות
אוקיי אז ככה הפרק הראשון אל תדאגו זה הולך להיות להיות מעניין :) ומי שקרא את הפרק בפיסבוק בסיפורי אהבה בהמשכים אני לא מעתיקה אני כתבתי את זה ואני כותבת את זה גם פה טוב אז חפרתי אני מקווה שתאוהבו :)

"ביי אוהבות אותך תשמרי על עצמך" אמא שלי בכתה לפני שעליתי למטוס חיבקתי אותם אני התגעגע עילהם אין דבר יותר חשובלי מהאחיות שלי ומאמא שלי..
עליתי למטוס והתיישבתי במקום שלי שמעתי בכריזה "טיסה לישראל יוצאת ברגעים האלה נא לשבת במקום ולחגור חגורות תודה" שמתי אוזניות ושמעתי שירים נזכרתי באבא שלי שהיה יושב לידי במיטה ושמם לי שירים וככה איתי נירמת רני מתגעגעת אליוחמש שנים שאמא שלי מגדלת אותי ואת שלושת אחיותי לבדאני מקווה שאני נוסעת עכשיו לישראל לעבוד כדי להשיג כסף יעזור לאמא שלי..עם המחשבות נרדמתי.. "הטיסה תנחות בעוד כמה דקות נא להדק חגורות בטיחות תודה" התעוררתי עם קול הכריזה.. ירדתי מהמטוס לקחתי את התיק שלי עברתי את כל הדברים ויצאתי החוצה משם לקחתי מונית לעבודה אני הולכת לעבוד בתור מטפלת ילדים בבחת של עשירים אמא שלהם נפטרה לפני שנתיים ומאז האבא דורון שליו העשיר המפורסם מחפש מטפלת לשתי הילדים הקטנים שלו יש לו שלוש ילדים אבל הילד הגדול לפי מה שהבנתי בן 22 אז הוא לא כל כך צריך מטפלת יש את הבנוני בם ה8 ויש את הקטנה בת 5 אני מקווה שאני שיצליח לי כי לפי מה שהבנתי היו להם הרבה מטפלות ולא כל כך הלך להם…עכשיו עמדתי מולהוילה הכי גדולה שראיתי בחיים שלי לקחתי את התיק שלי ועמדתי ליד הדלת תיקתקתי בדלת ואחרי כמה שניות פתחה לי אישה מבוגרת שכנראה העוזרת או המשרתת.. "שלום כנסי" היא אמרה לי וסימנה לי להכנס עם היד .."תודה" מלמלתי ונכנסתי "את בטח סיוון נכון?!?" היא שאלה מהססת "כן זאת אני" אמרתי"יופי האדון מחכה לך במשרד שלו" אמרה והצביעה על חדר חייכתי עליה והקדמתי לשם תקתקתי על הדלת החדר "כנסי" נשמע קול מבפנים נכנסתי לבפנים וראיתי את דורון יושב ומסתכל על משהו במחשב…
"בואי שבי" אמר והצביע על הכיסא התיישבתי והנחתי את המזוודה על הרצפה …"אז סיוון קראתי את הקורות חיים שלך ואם הכל ילך כמו שצריך אז את תעבדי פה שנה כמו שכבענו אז בגלל שאת לא מפה החדר שלך כבר מוכן אז תעלי ותסדריאת הדברים שלך עוד איזה חצי שעה הקטנים יבואו תכירו" אמר וחייך "אוקי תודה" אמרתי וחייכתי "אני צריך להגיד לך את זה אהה והים בערב יגיע הילד הגדול שלי לירן ויש לגביו כמה חוקים אסור שיהיה בניכם שום קטע רומנטי כי כל העובדות שהיו פה באו בגללו ולא היו עסוקות בקטנים שלי שבישביל זה הם בואו לעבוד פה אבל את לא נראת כזאת אני גם יודע שאת באמת צריכה את הכסף" אמר לי רציני "ברור אני לא באתי לחפש חתן אני באתי להשיג כסף" אמרתי גם רצינית " אני ממש מתחיל לחבב אותך תרגישי כמו בבית עם את רעבה תגידי לחנה שתכין לך משהו " אמר ואני הננתי ויצאתי מהחדר מתכוננת להכיר את משפחת שליו…


תגובות (6)

וואו ממש יפה !!
כאילו דאא שיהיה בינהם קטעע חחחחח
סתם,,
תגידי את תמשיכי היום נכון ?
כאילו פרק 1 של ״האלו החיים שלי״ יהיה ב18.8 ולא שנה הבאה !!
אני מאוד מקווה !!! חחחח

18/08/2013 12:23

חחחח תודה אני לא בטוחה שאני יכולה להמשיך היום אבל מחר בטוח אני מעלה את יכולה להיות בטוחה שכל יום אני ישתדל לעלות פרק :) וכע כאילו דאא שיהיה בניהם קטע חחחח

18/08/2013 12:27

חחחח תודה אני לא בטוחה שאני יכולה להמשיך היום אבל מחר בטוח אני מעלה את יכולה להיות בטוחה שכל יום אני ישתדל לעלות פרק :) וכע כאילו דאא שיהיה בניהם קטע חחחח

18/08/2013 12:27

מושלםם

18/08/2013 13:40

מהמם

19/08/2013 04:06

יש קצת שגיאות כתיב שזה מציק מאוד לקריאה, והסיפור ללא נקודות או פסיקים שגם זה נורא מציק. בסך הכל יפה יש איפה לתקן:)

19/08/2013 09:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך