האם אתה בן אדם ריאליסטי או חולמני?

rock girl 15/05/2016 1996 צפיות 4 תגובות

יש אנשים ריאליסטיים ואנשים חולמניים.
השאלה הצפויה פה זה למי מהם אתה משתייך?
בן אדם יכול להיות הרבה דברים, הוא יכול להיות בעל אישיות רגועה או תוקפנית, אסרטיבית או פאסיבית, קרה או חמה. הוא יכול להיות משפחתי או עצמאי, קליל או דרמטי, בעל חוש הומור או בלי.
כול בן אדם הוא בעל אישיות המורכבת מהרבה אספקטים נפלאים ונוראיים, לפעמים האישיות מתעצבת לפי הסביבה שבה גדל ולפעמים בגלל נטייה גנטית זו או אחרת.
להיות בן אדם ריאליסטי או חולמני, זאת בחירה שכול בן אדם יכול לבחור לעצמו.
יש אנשים ריאליסטיים שרואים התאהבות כדבר מופשט ולא מציאותי. להתחתן עבורם זאת בחירה שקולה והגיונית, הם מעריכים את הבן זוג מבחינה מעשית; האם הוא מרוויח מספיק טוב? איך הוא בתור בן אדם? האם את מסתדרת איתו?
ויש אנשים חולמניים שחתונה עבורם זה רק עם בן זוג שהוא נחשב עבורם כה"אחד", ההוא שגורם לך להתגעגע אליו בכול רגע, ההוא שאת פונה אליו ברגעי משבר, ההוא שגורם לגוף שלך לרעוד מרוב תשוקה…
האם בחורה שמכירה בחור במשך חודש וחצי ומחליטה להתחתן איתו בגלל שהיא מאוד מחבבת אותו והוא מתאים לה, טועה בבחירתה? האם זה נחשב כפשרה מבחינתה או שזאת ההחלטה הקשה והרציונאלית שאחרות לא מצליחות לעשות?
האם בחורה שמחכה לאהבה אמיתית, אהבה שגורמת לסערת רגשות, לתשוקה מסחררת חושים, בעצם מחכה לפנטזיה שיכול להיות שלעולם לא תתממש?
האם בכלל ניתן להשוות בין השתיים?
האם עדיף להתחתן עם בחור שהוא מתאים לך ושאוהב אותך רק בגלל שזה מרגיש נוח מאשר לחכות לאהבה מעיפת חושים שאולי אף פעם לא תגיע?
אולי זאת אשליה. אולי אהבה אמיתית לא באמת קיימת.
סרטים ומוזיקה מנסות למכור לנו שקיימת בעולם אהבה, לפעמים זאת אהבה נכזבת ולפעמים זאת אהבה לא בריאה, לפעמים זאת אהבה חד צדדית ולפעמים זאת אהבה חולפת שמשאירה את חותמה בך, ולפעמים זאת אהבה יפה, אהבה שגורמת לך להרגיש ביטחון ושנותנת לך חיים.
אז מה עדיף בעצם? לעשות את הבחירות שלך באופן ריאלי ובמחשבה שקולה והגיונית, או פשוט לחכות לאהבה שהסרטים הבטיחו לך פעם אחר פעם שקיימת בעולם?

האם אתה בן אדם ריאליסטי או חולמני?


תגובות (4)

אישיות האדם הוא נושא מעניין ביותר אם זה מעניין גם אותך אני יכול להציע לך מבחן אישיות ממש מגניב ומדוייק להפליא בשם ipersonic- הוא בנוי מארבעה שלבים קצרים ולאחר שתעני על כולם יופיע בפנייך אחת מ16 טיפוסי האישיות שהמבחן מציעה.
(נגיד, אחד מהן הוא ״החושב האנליטי״ שיצא לי ✌????️)

16/05/2016 11:00

ואוו ממש מעניין ויפה! לקראת הסוף הייתה לי צמרמורת! קטע מעורר מחשבה!

16/05/2016 20:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך