רומי;)
סורי שלקח לי הרבה זמן קרה לי משהו בימים האחרונים שממש ביאס אותי ולא היה לי כוח להמשיך.
אוהבת:)

האם את האחת שתחיה איתי לעד? פרק 28

רומי;) 15/12/2013 1459 צפיות 7 תגובות
סורי שלקח לי הרבה זמן קרה לי משהו בימים האחרונים שממש ביאס אותי ולא היה לי כוח להמשיך.
אוהבת:)

"כוסעממממקק חתיכת סתומהה מה חשבת שלא נגע אתזהה? חתיכת זונהה תחזרי עכשיו הביתה"
הוא ניתק, זה פגע בי איך שהוא דיבר אליי, אמרתילבנות שאני חייבת לעוף ויצאתיי, ידעתי שאם אני לא אלך זה רק יהיה יותר קשה אז הלכתי.
"חתיכת סתומההה" צרח עליי אלירן שנכנסתי לחדר
"תירגע" החזרתי לו ברוגע, אני לא ירד לרמה שלו, אבל רק עד שהוא יתחיל לקלל באמת.
"איפה הכלבה הזאת איפהה?!" נכנס מאור לחדר, עליו לא האמנתי, זה לא שעשיתי משהו רע נכון?
"תקשיבו לי טוב אתם לא תגידו לי עם מי להסתובב הבנתם?" צעקתי, השורשים המרוקאים שאין בי יצאו.
"מה את אומרת?" אמר רועי בטון מזלזל
"מה שאתה שומעע" החזרתי לו באותו טון.
"חתיכת זונהה אם אנחנו נגיד לךך לא להסתובב עם איתי את לא תסתובבי איתוו" כעס
"חברים אני נכנס להתק…" התחיל להגיד דור שנכנס לחדר, הוא התסכל עליי בפרצוף מזלזל ונכמס למקלחת.
"מה הבעיה שאני יסתובב איתו?" שאלתי, באמת שלא הבנתי מה הבעיה אני יודעת שהוא לא יגע בי בכל דרך שהיא.
"אלינור הוא עברין" רטן מאור
"אז מה?! גם נתנאל עבריין והוא היה חבר שלי" אמרתי,
"נתי זה שונה" כעס רועי
"נתי לא שונה הוא בדיוק כמו איתי"
"נתי חבר שלנו איתי שונא את נתי וגם אם איתי הבטיח שהוא לא יגע בך זה יכול להיות מישהו אחר" אמר מאור אחרי שנרגע קצת.
"תפסיקווו הם לא יעשו לי כלוםם" צעקתי בעצבים
"ישרמוטה אל תצעקי עלינו" התעצן שוב, מאור.
"שרמוטה אה?" דמעות של אכזבה.
"שרמוטה זונה כלבה כל מה שאת רוצה" אמר דור שנכנס לחדר.
"עופו לי מהחדרר" התרגזתי, הם פשוט הסתכלו עליי וצחקו.
"עופווווו" צעקתי שובב ודחפתי אותם מהחדר, נעלתי את הדלת ונשכבתי על המיטה דמעות זלגו מעיניי, לא האמנתי שדווקא הם יעשו לי את זה רועי ואלירן עוד איכשהו אבל דור ומאור?! זה פגע בי שככה אחים שלי קוראים לי, ירדתי למטה לשתות כדור, הראש התפוצץ לי מהדמעות.
"אלירן?" ניסיתי, לא ענה.
"רועי?" גם לא
"דור?" לא.
"מאור?" קיוויתי שהוא יענה.
"לא הספיק לך קודם אה?" שאל, אלירן צחק והם נתנו כיף כזה, אני – שונאת – אותםםם.
עליתי לחדר שוב, התקשרתי לאיתי.
"הלו?" זה היה ההלו הכי יבש ששמעתי ושמעתי.
"אני יכולה לבוא אלייך?" שאלתי אותו, לא רציתי להשאר בבית.
"לבוא? בשביל מה לבוא?"
"אחים שלי, גילו את זה"
"לא מעניין אותי" אמר
"מה איתי, מה ישלך?" שאלתי
"אחים שלך היו אצלי את יודעת? אימו עליי אמרו שאת אמרת להם שאני איימתי עלייך או משהו לא אכפת לי מהם אבל את אלינור?"
"איתי אנ ילא אמרתי להם כלום אני לא מדברת איתם בכ.." התחלתי להגיד אבל הוא ניתק לי.
נמאססס ליייי מהחיים האלההה אז החלטתי…


תגובות (7)

תעלי היום עוד פרקקק
פליזזזז

15/12/2013 08:08

אומיגדדד, תמשיכיי דחוףף

15/12/2013 08:13

מההה היא החליטהה?????? המשךךךךך ומידדדד!!!!

15/12/2013 08:15

תמשיכי

15/12/2013 09:35

תמשיכי!

15/12/2013 10:53

אם היא תחליט להתאבד את תמותייי

15/12/2013 10:58

די מה קרה עם את רוצה לדבר אני פה ותמשיכיייייייייייי היום

15/12/2013 11:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך