מקווה שאהבתן!!!:)

האם הוא אוהב או מחבב?-פרק 14

31/01/2013 783 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתן!!!:)

הוא התכופף לעברי, קירב אותי אליו, והתנשקנו…
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
התנשקנו נשיקה ארוכה במיוחד, התיישבנו על המיטה בדרך, גל ליטף את שערי, שהגיע עד לאמצע הגב, ומשם המשיך.., פתאום הדלת נפתחה, והתנתקנו מהר, "ניצן?, למה את פה?, כולם רוצים לברך אותך..", אמא שלי אמרה ישר כשניכנסה…, "אממ…, אני כבר יורדת.." אמרתי לה וסימנתי לה ללכת…,
"כולם מחכים לך..", אמר לי גל בחיקוי של אמא שלי, "גל!!", אמרתי לו בצחקוק, ירדנו למטה, כשגל הניח את כף ידו על הכתף שלי.., "מזל טוב", "מזל טוב, "מזל טוב", "מזל טוב"…, ככה כל אחד אמר לי, שנייה לפני שהלך..,

"מתוקה, אני ואבא חייבים ללכת…, אתם תוכלו להסתדר כמה שעות בלעדינו?", אמא שלי שאלה אותי ואת גל כאשר כולם כבר יצאו, "וגם תוכלו לנקות?", שאל אבא שלי, "לא יפה..", שמעתי את אמא שלי אומרת לןו בשקט ומסמנת לו בהבעת פנים שזה לא יפה.., "כן אמא…, " אמרתי לה, "וכן אדוני.., גם את זה נוכל לעשות.." גל אמר לאבא שלי בצחקוק כאשר לחץ לו את ידו, "אני מתחיל לחבב מאוד את הנער הזה.." אמר אבא שלי לאמא שלי כאשר פנו אל הדלת.., "בי..", אמרתי להם.., "בי, ואל תעשו שטויות..", אמא שלי אמרה לנו..
"באמת התכוונת לזה?", שאלתי את גל, "התכוונתי למה?", הוא שאל אותי, "לזה שננקה?", אלתי אותו במבט חצי מוזר, וחצי בצחוק.., "אממ…, זה תלוי..", הוא אמר לי עם חיוך וצחק…, התחלנו לנקות עם מוזיקה…, הרמנו כוסות…, שמנו את המיצים במקרר, זרקנו את החטיפחם המיותרים, גל טיטא את הריצפה…, הורדתי את נעלי העקב, כי כאבו לי כבר הרגליים.., והתיישבתי על הספא, "מה?, את כבר עייפה?" שאל אותי גל בעודו מתיישב ליידי על הספא, צחקנו צחקוק קטן ביחד, "אז.., איפה היינו בפעם קודמת?" שאל אותי גל והתקרב אליי, והתחיל לנשק אותי, "בזה.." אמרתי לו, והתנשקנו.., באותה נשיקה ממקודם…, הנחתי את ידיי על עורפו, הוא את ידייו על מותניי, התיישבתי על ברכיי…הנשיקה הפכה לממש סוערת… גל התקרב לעברי עוד יותר ועוד יותר…, עד ש"נפלתי" על הספה (הנחתי את גבי ואת ראשי…, כבר הייתי על הספא..), "אתה לא חושב שזה מוקדם מדי?", אמרתי לו כשהפסקתי את הנשיקה…, גל לא ענה לי והרכין את ראשו.., "גל?.." קראתי לו, "למה אתה לא עונה לי?", הוספתי.., "אני לא יודע…, פשוט… פשוט…", הוא החיל להגיד לי לאט… "פשוט??", שאלתי אותו, ורמזתי לו להמשיך.., "פשוט…, את נורא יפה, במיוחד היום…, ואני מודה בזה…, את מושכת אותי…, אני ממש חושק בך…", הוא אמר לי סוף סוף עם ניצוצות בעיניים…, הוא ירד ממני, והלך לקרא הדלת.., "אתה כבר הולך?, חכה!!", אמרתי לו.., "מה?", הוא שאל אותי, "גם אני מרגישה אותו דבר אלייך.., זה לא בושה.." אמרתי לו…, הוא חייך חיוך קטן…, נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים, וחיבקתי אותו.., "תודה.." אמרתי לו, "על מה?", הוא שאל אותי, "על הכל…, על היום הולדת, על הקניות, וביכלל, על זה שאתה אוהב אותי, ושאני איתך..", עניתי לו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך