רציתי לומר.. אני בחיים לא חשבתי שהתאהב בגבר, ועכשיו אני מבין את הקטע של הקהילה הגאה! אני רוצה לעביר לכם אותו גם כאשר מתאהבים,אוהבים את האדם וכבר לא משנה מה המין שלו... יש לקבל כול אדם שיוצא מהארון לפי דעתי!השנאה לו מוצדקת... אתם יכולים ללמוד מהסיפור שלי שהיה לי מאוד קשה לצאת... ואנני חשבתי שיכתוב כזה דבר בחיים!כול אדם שמגלה שהוא הומו או בי או אפילו לסבית עובר התמודדות קשה ביצאה מהארון! כמו כן אם אתה הומופוב וקראת את הסיפור. ואתה רוצה להגיב ברע הנה תחסוך זאת!ממני ומאחרים....

האם החיים נהרסו?

25/03/2017 833 צפיות 2 תגובות
רציתי לומר.. אני בחיים לא חשבתי שהתאהב בגבר, ועכשיו אני מבין את הקטע של הקהילה הגאה! אני רוצה לעביר לכם אותו גם כאשר מתאהבים,אוהבים את האדם וכבר לא משנה מה המין שלו... יש לקבל כול אדם שיוצא מהארון לפי דעתי!השנאה לו מוצדקת... אתם יכולים ללמוד מהסיפור שלי שהיה לי מאוד קשה לצאת... ואנני חשבתי שיכתוב כזה דבר בחיים!כול אדם שמגלה שהוא הומו או בי או אפילו לסבית עובר התמודדות קשה ביצאה מהארון! כמו כן אם אתה הומופוב וקראת את הסיפור. ואתה רוצה להגיב ברע הנה תחסוך זאת!ממני ומאחרים....

תתארו לכם.כול יום הולכים לבית ספר… וכול הילדים אומרים לכם הומו ואתם משיבים שאתם לא. עד שמגיע הרגע הזה שהרס את החיים?מה כבר אגיד לכם בחיים לא הייתי הומופוב!החברה הגאה בעניי היית חברה עם עוצמה, כוח והמון אומץ… אני חושב שעד היום לא קבלתי את זה שיש מצב שאני חלק מהם. שאלות כל כך פשוטות כמו איך יצא מהאהרון בסביבה שכול כך הומפובית?…הטרידו אותי.איך יצא מהארון,לאחר ששנים אמרו לי שאני אחד שכזה שבקטע של בנים?… אתם מבינים?!הכרנו באיטרנט… התחברנו די מהר אני לא אשקר,רק המחשבות על אותם רגעים האלו העילו בי צחוק עכשיו. עברנו ישר לאפלקצית הווצטאפ ושמה המשכנו לדבר.
אני צוחק עכשיו כי אני זוכר את הימים האלה שהיינו רבים הרבה…רבים קשים. ומה אגיד לכם הוא עצבן אותי כול כך, שרציתי כבר למחוק אותו ולפגוע בו. שיעזוב אותי שלא יגיד עוד משהו שהיה מעצבן אותי. אבל הכל קרה להפך…עכשיו במחשבה שנייה אני מצטער על זה… אני לא מאמין איך יכלתי לפגוע בו.
הוא אמר: "אני לא רוצה להפסיק לדבר איתך, אבל אם זה היה משהו אחר היה מפסיק כבר מזמן"
המשכתי לדבר איתו.. אנני יודע למה שמתי את הזעם בצד.ואני מאמין שהתחברנו מחדש… כמובן שחלוקי הדעות נשארו אבל השיחות נהיו יותר נעימות. אני לא אשכח את אותו לילה שרציתי כבר לישון ודברתי איתו, והוא אמר אני רוצה לספר לך סוד שרק האחים שלי יודעים אותו. הייתי מופתע איך סקרן בו זמנית. הוא אמר שהוא לא יודע את המשיכתו המינית, באותו רגע זה לא היה מחשיד… אני ידעתי את זה!לאחר מכן דיברנו על זה ועל כול מיני דברים בנושא… בהיותי בטוח בעצמי בראש כי אני סטרייט. ולמה?כי אני אהבתי מישהי פעם… וזה נגמר בשברון לב. קורה ההפך! לאחר כמה ימים שדיברתי איתו באותו לילה , זה קרה. התאהבתי בו!כן כן אני יודע שזה נשמע הזוי… אני הייתי אבוד לא האמנתי לעצמי, לאחר מכן החלטתי לספר לו את זה. תגבתו היית להראות לי שלא.. לא בגלל שהוא הומופוב אלה משהו אחר שאני לא יציין אותו. ואז הוא הבין שכן הוא רצה להמשך גם עליי… כי הרגיש שגם הוא בי, אבל הוא לא יכל בגלל המראה שלי.הוא הסביר זאת בכך שזאת המשיכה שלו…ומה כבר אני יכול לעשות?בתור אדם שלא ישנה את עצמו בשביל אף אחד!אבל שלא תבינו נכון, אני אהבתי או יותר נכון אוהב אותו מאוד חזק!בזמן שאני חושב על נשיקה, חיבוק, חום, דברים רומנטיים ואפילו קצת על מין, הוא אננינו נמשך!השאלות שתמיד שאלתי את עצמי לאחר מקרה זה,למה?למה עכשיו בחיים לגלות שאתה בי?ומה לעשות עם זה…למה כול החיים חשבתי שאני סטרייט. ולא מתברר.. למה זה לא יצליח בפעם השנייה?האם יחווה שוב שברון לב ועכשיו מצד של גבר…האם אנחנו גורל?מה היה איתי ואיתו?מה אגיד כבר אני אפגש איתו אני יקווה רק לטוב… אני מקווה שהוא יתאהב בי!איך אם נהיה ביחד אנני יודע… ומה מצפה לי גם.
המשך יבוא…


תגובות (2)

אתה ממש לא חייב לתייג את עצמך כסוג של בן אדם.. אהבה היא אהבה, אתה לא חייב להסביר אותה לאף אחד.

25/03/2017 04:13

    נכון… רק רציתי לשתף.
    ולצערנו תמיד היו את האנשים שהסתכלו על זה בעין לא טובה.

    25/03/2017 12:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך