אני יודעת שזה טיפה קצר, אבל אני מקווה שאהבתם!!!:)♥♥♥

האם זאת באמת מי שאני?-פרק 1

18/11/2011 1323 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שזה טיפה קצר, אבל אני מקווה שאהבתם!!!:)♥♥♥

היי, אני זוהר, כולם אומרים שאני חנונית, אבל אני לא חושבת שזה נכון…, לא כל מי שעושה שיעורים ישר אחרי בית ספר, ולא ניפגשת עם חברות, כדי ללמוד עוד קצת בבית, היא חנונית.. לא?.

טוב, האמת שאני גם די מאוהבת במישהו שקוראים לו עופר, הוא חתיך רצח!!!!, יש לו עור שזוף טיפה (אבל ממש טיפה..), שיער בצבע בלונד, עיניים כחולות ים, ואין לו פצע בגרות אחד בפנים!, לעומתי, אני ג'ינג'ית, בהירת עור, עם עניים ירוקות בהירות, ולי יש מ-ל-א פיצעי בגרות.., טוב, אני מודה!, יש לי גם מישקפיים עבות עם מיסגרת אפורה…

אני גם כתבתי על עופר ביומן שלי, תיראו:
יום שני, ה-17.11.11
יומני היקר,
אני מאוהבת בילד שקוראים לו עופר, עופר ממש יפה לעומתי, כל הבנות בכיתה דלוקות עליו (כך הן אומרות, אין לי מושג מה זה…), ואני מפחדת, שהוא יאהב יותר אותן, מאשר אותי…

ומי שיודעת מאהבתי אליו, היא חברתי הטובה, נועה…
נועה גם, ילדה יפה, גבוה, בלונדינית, עם עיניים יפות מאוד!, וליפעמים, אין לי מושג למה היא החברה הכי טובה שלי, כי היא הילדה הכי הכי הכי אבל הכי, יפה בכיתה שלי!!!!, אבל, היא אמרה לי משהו שהרגיע אותי קצת פחות מהלחץ, היא אמרה: "זוהר, אל תידאגי, אני חא מאוהבת בו, אולי ישאר לך יותר מקום בליבו!", נועה, תמיד יודעת לעזור לי בשעת צרה….

טוב, אני הולכת עכשיו לבית ספר, אז ביי יומן סודי שלי….

היום בהפסקה, אני ראיתי את עופר מיסתכל עליי מהצד, ועושה לי מין פרצוף חמוץ כזה, כאילו שהוא צוחק עליי, או משהו כזה…,
ניגשתי ישר אל נועה ואמרתי לה "נועה!" אני לא יודעת מה לעשות…, לא ניראה לי שהוא רוצה להיות איתי ביכלל!!!!", אז נועה אמרה לי "תרגעי, זוהר, איך את יודעת?", "הוא עשה לי פרצוף חמוץ, כאילו שהוא צוחק עלייי, עם אילן!" עניתי לה (אילן הוא חברו הטוב של עופר…, ברור שגם אילן מקובל כמו עופר…), נועה אמרה לי "בטח הוא סתם עשה את זה, כדי להציק לך בטח…, ככה בנים עושים שהם מאוהבים, ליפעמים..", אהמת, לנועה זה כבר קרה, איזה כימעט שישה בנים הציעו לה חברות שנה שעברה, וניסו להציק לה, כדי שהיא תשים לב אליהם, אבל ברור שנועה בכוונה, לא שמה לב אליהם…


תגובות (1)

יפה מאוד מיילי. M אני סמחה שאמשחת מחקה בקוצר רוך לפרק אבה

21/11/2011 04:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך