3 תגובות וממשיכה

האם תהיה אהבה ? 2

19/09/2013 1282 צפיות תגובה אחת
3 תגובות וממשיכה

תוכן ההודעה : אבוא לאסוף אותך עוד כמה דקות ליאור נפצע קשה מהירי הצפון.
מיכל צעקה למורה ואחות עזרה לי . תוך כמה דקות אמא שלי באה לקחת אותי לבית חולים .. בזמן שהייתי שם קיבלתי שיחה וממי ? מדור הייתי בשוק עניתי הוא אמר לי :"מה קרה ?! אני דואג " אמרתי לו את הסיפור אל אח שלי .. אחרי שעה הוא בא לבית חולים וחיבק אותי , לא הבנתי .
הוא סיפר לי את הסיפור שלו גם לי היה אח , הוא שירת בגבול ונהרג .. אני אהבתי אותו מאוד אבל איבדתי אותו , התחלתי לבכות איתו הוא הסתכל אלי ולא יודעת מה קרה לו הוא נישק אותי !!
ואז עצרתי את זה אמרתי לו שיש לו חברה והוא התרחק ממני , אח שלי , הוא יצא מזה אחרי הניתוח הוא כבר במצב בינוני ואין לו סכנה לחיים ..
יום למחת באתי לבית ספר ושמעתי את דור ואת חברה שלו מדברים . דור :"אני מצטער אבל התנשקתי אם אורין היא צחקה ואמרה לו " מה ?! תקשיב אני מקווה שזה פעם אחרונה ואתה לא מתקרב אליה בכלל אפילו לא מטר ! הבנת אותי .? כי אם תתקשר כולם ידעו שבגדת בי ? (רינת בין המקובלות בשכבה ).
הוא הסכים ..
בכיתה באתי אליו לבקש מחק והוא דחף אותי יצאתי לשירותים והתחלתי לבכות הוא בא אחרי ואמר לי שהוא היה חייב נתתי לו סטירה הוא הסתכל אלי ונישק אותי לא עצרתי את זה הפעם , הפעם רינת עברה והתחילה לריב איתי היא התחילה להשפיל אותי ואז דור קם ואמר לה אני אוהב אותך ואני אשאר חבר שלך אבל את לא תגידי לי אם מי להסתובב מובן ?! היא הסכימה .
מאז אני ודור התרחקנו וככה עברה שניה , הנה בא החופש הגדול לא ראיתי אותו בכלל . החופש עבר אלי טוב , אחי החלים ואני נהייתי הרבה יותר יפה ..
הנה נכנסתי לכיתה , ואת מי אני רואה שם ? זה פשוט היה לא יאמן .
נ.ב. בחופש הזה דור ורינת נפרדו


תגובות (1)

תמשיכי

19/09/2013 11:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך