2 תגובות וממשיכה

האם תהיה אהבה ?

18/09/2013 629 צפיות תגובה אחת
2 תגובות וממשיכה

זה היה היום הראשון בכיתה ז' בית ספר חדש חברים חדשים , באתי לכיתה וישר ישבתי ליד מיכל די התחברנו אפילו ממש תוף חודש נהינו חברות טובות .
בכיתה היה גם את דור הילד החתיך שישר נדלקתי אליו אבל הוא היה מהמקובלים האלה ואני לא הייתי מקובלת בכלל .
יום אחד המורה ביקשה מדור לשבת לידי והוא התחיל להגיד לה שבאלו לשבת לבד והוא לא רוצה לשבת ליד זאתי הוא אפילו לא זכר את השם שלי ! ביקשתי מה מורה לצאת לשירותים ובכיתי , בכיתי הרבה .
כשיצאתי ראיתי אותו מדבר אם חברה שלו (כן יש לו חברה כבר יומיים) הם דיברו אל פגישה או משהו כזה ובסוף הוא נתן לה נשיקה כל כך קנאתי.
חזרתי לכיתה כמה דקות אחריו ומיכל שאלה אותי מה קרה לי וסיפרתי לה הכל היא התחילה להגיד לי שהוא לא שווה את זה אבל אני אוהבת אותו !!
היה צילצול בדרך חזרה הביתה הוא הלך בדרך שלי ושאל אותי אם אני אוהבת אותו (בצחוק) אמרתי לו שלא והוא אמר שגם אם הייתי אוהבת אותו הוא לא היה יורק לכיוון שלי .. למה הוא אמר את זה ? כדאי לפגוע בי עוד יותר ? הוא ידע שאני אוהבת אותו !
יום למחרת קרה משהו בצפון ואח שלי ליאור יצא לצבא הוא היה בקרבי .
נורא דאגתי לו אבל הרגשתי שהכל היה בסדר .
שבוע לאחר מכן הכל עדיין אותו דבר אם דור ששונא אותי ואח שלי עדיין בצפון , דאגתי לו וכשסיפרתי את הסיפור אל אח שלי לדור הייתה דמעה .
אחרי סוף השעה יצאתי שניה וגם דור יצא אז שאלתי אותו למה הוא בכה , הוא דחף אותי ואמר לי שזה לא ענייני הוא הסתכל אלי במבט עצוב כזה , הבנתי שמשהו קרה והוא התחיל לבכות , חיברתי אותו ובאותה שניה עברה רינת (חברה שלו) היא אמרה לו :" מה נראלך שאתה מחבק את הכונפה הזאת " .
יצאתי עליה והתחלתי להגן אל עצמי והוא כמובן היה איתה ויצא אלי . לא רציתי לראות אותו יותר בחיים !!
יום לאחר הייתי בבית ספר וקיבלתי הודעה , כזאת שהפילה אותי מהרגליים והתעלפתי .


תגובות (1)

תמשיכי !

19/09/2013 00:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך