האמת שלי, השקר שלך- פרק 9

Me. Just ME. 20/02/2015 1049 צפיות תגובה אחת

קצת מהפרק הקודם:
"אז לא אמרתי לך עם מי בגדתי בך" לוק אמר לפתע.
"דווקא בנקודה הכואבת.. אה?" השבתי בקול כעוס.
"מצטער.. אבל אני חייב לספר לך.. אני מעדיף להגיד לך מי זה, להיפרד מימנו ואז אהיה כולי שלך.. אני אוהב רק אותך" הוא חייך.
"טוב.. אז אני חושב שאת מכירה אותו" הוא ניסה להרוויח זמן.
"נו לוק.. תספר כבר, אני מחכה".
לוק פתח את פיו, מנסה למצוא את המילים הנכונות ולפתע נשמע קול של בכי מהצד.
הסתכלתי הצידה, מנסה לזהות את מקור הבכי.
"אבא של רייצ'ל נפטר" שמעתי את ג'ייסון ורייצ'ל עמדה לידו. בוכה.

~~~

מחשבות החלו להתרוצץ בראשי. הסתכלתי על לוק במבט מופתע והוא לא הבין מה קרה.
״אבאאא״ רייצ׳ל החלה לצווח והיא נשכבה על הרצפה. כתפיה רעדו מבכי והיא אחזה בראשה.
״רייצ׳ל, אני מצטער״ ג׳ייסון ישב על הרצפה וחיבק את רייצ׳ל.
היא החלה לבכות ולצווח חזק יותר-״אבא! לא אמרתי לך אפילו שלום…״,
הסיטואציה הזכירה לי את העבר המודחק ודמעה בוגדנית החלה זולגת מעיני.
״קריס, מה קרה?״ לוק בחן את מבטי.
״כלום כלום״ מלמלתי וניגבתי את הדמעה הקטנה.
״רייצ׳ל, אני בטוחה שאבא שלך היה רוצה שלא תבכי״ אמרתי. לא כל כך היה לי מה לומר.
רייצ׳ל רעדה ולחייה היו רטובות מדמעות. ג׳ייסון הרים את מבטה אליו בעזרת כפות ידיו וניגב את לחייה.
״בואי, נלך לשטוף פנים..״ ג׳ייסון אמר והרים את רייצ׳ל. היא אחזה בידו והם הלכו.
״איך הוא יכנס איתה לשירותים?!״ לוק אמר.
״איזה לא קשור אתה..״ השבתי.
לוק צחקק. ״זה בכלל לא מצחיק״ גערתי בו.
״סליחה אמא״ הוא גיחך.
״אתה דווקא צריך להיות הכי מודאג פה..״ פלטתי.
״למה?״ הוא גיחך.
״כי אתה זה שהרגת את אבא שלה״ השבתי.
״מה?״ הוא שאל בחוסר הבנה.
״בתאונה אתה פגעת במשאית.. הנהג של המשאית זה אבא של הילדה הזו..״ הסברתי לו.
״ולמה אני צריך להיות מודאג?״ הוא שאל.
״כי יזמנו אותך לחקירה אולי?״ השתגעתי מהטימטום שלו.
״כמה דולרים והכל יסתדר״ הוא אמר.
״אתה מתכוון לשלם למשפחה של הילדה פיצויים? תצטרך כמה מיליונים״.
״מי דיבר על פיצויים? דיברתי על כסף לחוקר.. הוא יוציא אותי נקי מאשמה..״ הוא קרץ וחייך חצי חיוך.
״לוק, אתה רציני?!״ פתחתי את עיניי עוד יותר מההלם שהכה בי. זה לא לוק שאני מכירה. לוק בחיים לא ישקר לי. בחיים לא יתן שוחד. בחיים לא יצא מהמכונית כדי לרדוף אחריי. לוק בחיים לא אהב בנים. אני מגלה פה לוק אחר. לוק שאני לא בהכרח מחבבת.
״רציני לגמרי..״ הוא אמר בהחלטיות. ״רק שאני צריך ליצור קשר עם אבא שלי.. רק כסף הוא יודע לתת לי״ הוא לא הסתכל עליי.
אבא של לוק הוא איש עסקים עשיר. תמיד היה קונה ללוק כל מה שרצה. אני זוכרת שגרג תמיד קינא בו. תמיד כשהיינו- לוק, גרג ואני, נפגשים לעבודות מבית הספר בבית של לוק, גרג היה גונב דברים.
״קריסטינה, שתקי.. יש לו המון דברים, הוא בחיים לא ישים לב שעוד דבר נעלם״ גרג היה אומר תוך כדי שהיה תוחב לכיסו שעונים, פלאפונים ומה לא. לא אמרתי ללוק דבר על כך.
גרג הבלונדיני עם העיניים הכחולות. הייתה תקופה שאפילו אהבתי אותו. אומרים שהוא בא ממשפחת מצוקה. שאבא שלו שדד בנק… ועוד שמועות רבות אחרות.
״אף פעם הוא לא נמצא בבית״ לוק אמר לפתע בעצב.
״הוא יודע שעברת תאונה?״ שאלתי.
״לא.. וגם לא נראה לי שאכפת לו.. הוא דווקא מאוד ישמח כשישמע שהמכונית המזוהמת הזו נהרסה..״ הוא אמר ואז המשיך- ״ממזמן הוא רצה לקנות לי חדשה.. כדי שלא יחשבו שאני עני״.
״נו זה טוב.. גם אני הייתי רוצה שיקנו לי מכונית חדשה״ אמרתי.
״ממש טוב.. שונא את זה שמסתכלים עליי בתור ׳הילד העשיר והמתנשא׳..״ הוא מלמל.
היה שקט. מתח שרר באוויר ושנינו הרגשנו זאת.
״אז אולי במקום שוחד לחוקר, תשלם פיצויים למשפחה וזהו?״ הצעתי לו.
״בטח בנוסף לפיצויים יכניסו אותי גם לכלא.. לא מוכן להסתכן״ הוא הסביר לי.
״אני עדיין חושבת שזה לא מצדיק שוחד.. המשפחה של הנהג הזה מפורקת.. הילדה שהייתה פה מקודם תשאר ללא אבא.. ואתה אשם בזה״ הטחתי בו.
לוק התעצבן-״את חושבת שאת מגלה לי דברים חדשים?!״ הוא צעק.
״עשיתי טעות שבאתי לדבר איתך בכלל״ הוא קם מהמיטה.
״רגע לוק״ קראתי לעברו אך הוא לא התייחס. הוא יצא מהחדר ונותרתי לשבת לבד על המיטה.
הבטתי בילדה הקטנה שלידי. חשבתי על המכתב שאמילי הקריאה לה. שההורים האמיתיים שלה נתונים למצב כלכלי לא טוב.
הילדה הקטנה אכלה שוקולד ומידי פעם הרימה מבטה לעברי.
״ילדה, אמילי זו אחותך?״ שאלתי אותה.
הוא התעלמה מימני במבט מפוחד. ״ילדה..״ קראתי לעברה שוב.
״ל..לא, עברתי אל המשפחה שלה.. אז היא לא אחותי האמיתית..״ היא גמגמה.
״ואין לך אחים ביולוגים?״ שאלתי.
״מה זה ביולוגים?״ היא שאלה בקול מתוק.
״כאילו אחים אמיתיים..״ צחקקתי.
הילדה צחקקה גם- ״אהה יש לי אח אחד.. אבל לא דיברתי איתו כבר המון זמן.. אמילי אומרת שהיא מכירה אותו אבל לא נראה לי שהיא כל כך מחבבת אותו״.
אמילי מכירה אותו? מוזר..
״איך קוראים לו?״ שאלתי בחשדנות.
״גרג.. קוראים לו גרג״ היא נגסה מהשוקולד ואני הרגשתי שנוגסים לי כרגע בלב. כמה דברים ביום אחד?!…


תגובות (1)

תמשיכי בבקשה

21/02/2015 21:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך