103 fairy
פרק 5: אוליביה

האקדמיה המלכותית מרלין

103 fairy 30/07/2020 735 צפיות אין תגובות
פרק 5: אוליביה

פרק 5: אוליביה
"בוקר טוב הבאתי לכן קפה ועוגיות!" לוצ'יה אומרת בהתלהבות בעוד שאני ולוקה מתעוררות לאט ומנסות לעקל את עודף האנרגיה של לוצ'יה.
"מישהו בכלל ביקש ממך להביא קפה ועוגיות?!" אומרת לוקה.
כך מרבית הבקרים שלנו נראים לוקה הזועפת, ולוצ'יה עם עודף האנרגיות. אחרי ששלושתינו התקלחנו והתארגנו שתינו את הקפה והעוגיות והלכנו לכיתה.
שלשתינו מגיעות לכיתה פותחות את הדלת ו… פספסנו שעת אפס, המורה מחייך ואומר "יש לי הרבה דפים לסדר והעונש שלכן שתסדרו במקומי".
בסיום הלמודים והעונש, יצאנו לכוון המעונות ובחוץ כבר התחיל להחשיך, לפתע לוצ'יה החלה לקפץ לרוץ ולצרוח צרחות אימה.
אני ולוקה היבטנו בה המומות ונחרדות כשאנחנו רואות את ראי ודניאל רצים מכוון החניה להציל את לוצ'יה ממה שהפחיד אותה.
לוצ'יה בעיניים דומעות מסבירה לנו כי עבר עכבר בין רגליה וכמה היא נבהלה….
כולנו התפוצצנו מצחוק ולוצ'יה שכבר החלה להירגע החלה לבכות שוב .
הלכנו לקפיטריה על מנת לשתות משהו ולהירגע ,נכנסת ילדה בעלת שיער בלונדיני ועיניים כחולות לכאורה מזכירה מלאך אבל מהשנייה שראיתי אותה ידעתי שאני לא אחבב אותה.
"ראי!!! איזו הפתעה !! נחמד שגם אתה כאן אני וליזי החלטנו לשתות משהו אם בא לך תצטרף ונדבר קצת על ההצגה שאנחנו רוצים להעלות בחוג הדרמה" הילדה הבלונדינית שאחר כך הבנתי ששמה אוליביה הזמינה את ראי לשולחנם.
הרגשתי בלב עוקץ של שמחה לאחר שראי האדיש ביטל את הזמנתה של אוליביה המפונקת באדישות וענה שהוא נמצא כבר עם חברים.
" לא נורא ראי תהנה ניפגש מחר בחוג"….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך