Angel_love
היי לכולם טוב אז ככה בפרק השני אנחנו נראה שינוי בדמות כלפי הדמות עדן. בבקשה מכולם תגיבו ותעירו הערות שלדעתכם צריך שינוי בסיפור/ או שלפי דעתכם בנתיים הסיפור יפה אז אני ממש מצפה מכולכם להגיב . תודה רבה לכולם:-)

הארוס שלי פרק -1

Angel_love 01/10/2015 993 צפיות 6 תגובות
היי לכולם טוב אז ככה בפרק השני אנחנו נראה שינוי בדמות כלפי הדמות עדן. בבקשה מכולם תגיבו ותעירו הערות שלדעתכם צריך שינוי בסיפור/ או שלפי דעתכם בנתיים הסיפור יפה אז אני ממש מצפה מכולכם להגיב . תודה רבה לכולם:-)

נקודת מבט של עדן:

קמתי בבוקר כמו כל בוקר שגרתי, והתרגנתי למקיף.
שמתי חולצה בית ספר שחורה עם הסמל של המקיף שלנו , וגי'נס בהיר ארוך.
ונעלתי את נעלי הוואנס השחורות שלי.
לקחתי את התיק אדידס שלי בצבע שחור לבן, לא לפני שבדקתי שכל המחברות שלי שם.
וירדתי למטה כשאני תוך כדי שומעת את ההורים שלי מדברים על משהו.
כשהייתי כבר למטה הם פתאום הפסיקו לדבר, אלא הימשכו כרגיל בעיסוקי בוקר שלהם .
אבל לא יחסייתי לזה חשיבות רבה, והלכתי להתיישב בשולחן ואכלתי את ארוחת בוקר שלי.
כשסיימתי אמרתי להורים שלי שלום ויצאתי לכיוון רועי ( הנהג שלנו ) שייקח אותי כמו כל בוקר למקיף
כשהגענו אמרתי לו תודה, וכשנכנסתי כבר לשער ידעתי בדיוק מה מצפה לי , עוד הצקות משובל והחברה שלה.

נקודת מבט של שובל:

כשהגעתי למקיף הלכתי ישר לכיוון המחששה לראות את אהובי.
חייים שלייי צעקתי כשראיתי אותו.
נסיכה שלייי הוא צעק אחרי חחחחחח.
נשבעת שאנחנו הזוג הכי מטומטם שקיים, אבל כמה שלא יהיה אני חולה עליו והוא עלי.
אנחנו ביחד – 3 – שנים בלי עין הרע, ובע'ה ימשיך ככה.
אחחח מי היפה שלי הוא אמר כשהתישבתי עליו, (לא לפני שחיבקתי את ישי ואביאל.)
כמובן שאני עניתי והתנשקנו.
שובל קלטי ישי אמר לי
מה? עניתי לו.
החננה הגיעה הוא אמר .
חחח עכשו הבוקר הזה הולך להיות טוב אמרתי , וכולם צחקו.
עוד כמה זמן מתחיל השיעור? שאלתי.
עוד רבע שעה . אליאב ענה לי.
טוב אז מה נעשה לה הפעם חשבתי לעצמי,(היום יש לי מצב רוח ממש טוב ובא לי לעשות משהו שונה)
יש למישהו איזה רעיון טוב שאלתי?.
לי יש, ישי אמר.
איזה ? שאלתי וכולם הסתכלו עליו.
יש לי בלונים בלוקר בואו נמלא אותם במים , ונזרוק אותם עליה בהפסקה.
הוו זה רעיון ממש טוב אמרתי לו והוא חייך אלי.
אבל משום מה אליאב ואביאל לא נראו כל כך מרוצים, אבל הם גם לא אמרו כלום.
אז יאללה לעבודה ישי אמר, וצחקתי. (תמיד יכלתי לסמוך על ישי בכל מצב שיש, אפילו יותר מאליאב.)
וכולנו התקדמנו לכיוון השכבה שלנו.

נקודת המבט של עדן
כשנכנסתי לכיוון הכיתה התיישבתי בכיסא , וחיכיתי לעדי ותהל ואחרי 5 דקות הם נכנסו לכיתה.
ודיברתי איתם עד שהשיעור יתחיל .
עד שנזכרתי שהיום לא נוכל לעשות את החזרה אצלי של הריקוד הקבוצתי שאנחנו אמורים לעשות .
תקשיבו שנייה!.
אה יפה שליי תהל אמרה, ועדי הקשיבה.
היום אנחנו לא נוכל לעשות את החזרה אצלי של הריקוד.
נו אז הבעיה נפתרה תהל אמרה , ואני ועדי הסתכלנו עליה במבט מוזר.
איך בדיוק? שאלתי.
ההורים שלי החליטו לעשות לי חדר סטודיו באחד החדרים שיש לאביאל.
חחח ואביאל לא התרגז על מה שהורים שלך עשו, עדי שאלה וצחקה .
התרגז זה לא מילה ותהל מלמלה , אבל ההורים שלי לא התרגשו.
אז בכל מקרה היא הוסיפה אחרי המקיף תבואו אלי ונתתאמן אצלי.
סבבה אני ועדי אמרנו, ובדיוק צלצלו.

נקודת מבט של אליאב:

אחרי שסיימנו למלא את הבלונים במים, כולנו חיכינו להפסקה כדי שנוכל לעשות את המשך "העבודה".
תכלס אני לא יודע למה שובל מתעללת בה ככה.
סך הכל היא ילדה טובה, מאוד אפילו.
אבל מה אני יכול לעשות בקשר לזה , אני הרי לא יריב עם שובל כדי להגן על עדן שהיא כלום בשבילי.
אני יודע שיש הרבה פעמים שאני יוצא נמושה ליד שובל, אבל מה לעשות באהבה לפעמים מקריבים דברים.
למרות שהורים שלי לא סובלים אותה בטענה שהיא לא מספיק טובה בשבילי, והם מעדיפים שאני יפרד ממנה.
ויצא עם ילדת בית כמו עדן.
כן כן, אבא שלי ואבא של עדן שותפים , ובנוסף חברים מאוד טובים.

נקודת המבט של עדן :

כהשתחיל הפסקה אני ותהל ועדי יצאנו לספסל הקבוע שלנו שליד הדשא.
כהשגענו הרשתי לעצמי לעצום עניים בספסל, הייתי כל כך גמורה מעייפות כל היד כאבה לי מהכתיבה של השיעור היסטוריה.
תהל ועדי הלכו בנתיים לכיוון הקפיטריה לקנות לעצמם אוכל, לא לפני כמובן שעצרתי אותם ונתתי להם כסף כדי שיקנו לי איזה משהו טעים.
אם כל הכבוד לעייפות התאבון ברוך ה' משכיח את הכל.
כשהם סוף סוף הלכו לקנות את האוכל.
הרשתי לעצמי לעצום עניים ולהקשיב לציוץ הציפורים מעל העץ.
הכל היה נהדר עד ש….


תגובות (6)

נחמד מאוד. רק שקשה להבין מה דיבור ומה לא. אז כשאת כותבת אם תוכלי בבקשה לשים מרכאות לדוגמה "תודה רבה לכולם" אמרה אנג'ל לוב

01/10/2015 15:56

הו ואני מקווה שאני לא טועה בזיהוי . פשוט היה נראלי סביר יותר שבת תקרא לעצמה מלאך אהבה…

01/10/2015 15:57

זה יפה, תמשיכי.

01/10/2015 16:00

כמה דברים:
א'. לא קוטעים סיפור באמצע משפט. את יכולה לכתוב, "הכל היה נהדר. חבל שזה לא נשאר ככה." או משהו, אבל בשום פנים ואופן לא לסיים סיפור באמצע משפט.
ב'. הסיפור שטוח. הדמויות לא מרגישות כלום, לא חושבות כלום, ובאופן כללי די פלקט. הן לא בובות, ובכל ספר שתקראי יהיה יותר פירוט, יותר תיאורים ויותר מחשבות.
ג'. הוא גם לא ממש מקורי. יש אינספור סיפורים כאלו, ואם את רוצה שהסיפור שלך יהיה סיפור ערסים- לא שיש משהו רע בזה, כן?- את תטבעי בתוך ים של סיפורים זהים.
ד'. העלילה מייגעת, הכתיבה בינונית.
אני לא אוהבת קפיצות של נקודות מבט, זה מרגיז. איזה מסכנה עדן, נטפלים אליה בלי סיבה אנד סטאף.
אין אף בן אדם שהוא לחלוטין רע. לכל דמות רשע טובה- את יכולה לראות את זה בספרים או בסרטים- יש מניע מאחוריה, סיבה. הבואו נזרום הזה שכל הדמויות שלך נוקטות בו לא מציאותי.
ה'. גרשיים. ג-ר-ש-י-י-ם.
דמות מדברת? פותחים גרשיים.
"אנה, זה לא לעניין כל הלכלוך הזה שאת עושה. "
"כן, בטח," השיבה מבלי להקשיב.
סימני פיסוק חשובים.
שוב, תיאורים. אני לא יודעת כלום על הדמויות, על נימת הקול שלהן, על האופן שלהן. לא כותבים "חחח" בסיפור. אנשים לא אומרים "חחחח". את יכולה להגיד שהוא גיחך או צחק.
כשאומרים דבר כזה לכותב הוא נכנס למגננה, אומר שהוא עומד לפרוש או כאלה- אבל זה במטרה שתוכלי להשתפר ולשפר את הכתיבה שלך.

01/10/2015 19:35

    קודם כל תודה רבה למי שהגיב.
    ואני שמחה שאתם מעירים לי על טעויות כי ככה אני אוכל לשפר אותם.
    ודבר שני אני רוצה להסביר כמה דברים למי שהגיבה.
    ליאל ביטון: אליאב ואביאל הם לא אותו דמות, ותודה שאהבת את הסיפור ובע׳ה אני ימשיך מחר.

    A. K .Koren : תודה רבה גם לך שאהבת את הסיפור.
    וחחחח האמת לא חשבתי כל כך איזה שם משתמש לקרוא לעצמי
    זה פשוט עלה לי לראש השם הזה.

    נוגושש: אני שמחה לשמוע שאהבת ובע׳ה אני ימשיך מחר :)

    Nevermor:

    דבר ראשון תודה רבה שאת מעירה לי הערות כי ככה זה אני ילמד מזה.
    אבל מבחינת הנקודת מבט זאת זכותך המלאה לא לאהוב אבל אני מעדיפה את זה ככה.
    ודבר שני – הסיפור שאני רושמת זה לא סיפור ערסים ( לא שיש לי בעיה עם זה )
    אבל הסיפור הזה , הוא סיפור אהבה.
    כי עם הוא היה סיפור ערסים הייתי מוסיפה את זה מן הסתם בכותרת.

    חחחחח זהו סליחה על החפירה לכולם ותודה רבה למי שהגיב:)
    טבע׳ אני ימשיך מחר את הסיפור.

    01/10/2015 21:40

* בע'ה

01/10/2015 21:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך