Angel_love
יקרות שלייי שבוע טוב לכן סליחה שלא עלתי פרק יום חמישי כפי שהבטחתי פשוט לא כל כך הרגשתי טוב. בכל אופן אשמח לשמוע מה דעתכם על הפרק , ותודה לכל מי שהגיבה ודירגה פרק שעבר אוהבת ומעריכה אתיכן עד אין סוף . וחוץ מזה היום זה יום ההולדת שלי , אז המון המון מזל טוב לי חחחח ;-)

הארוס שלי פרק- 11

Angel_love 21/11/2015 1336 צפיות 3 תגובות
יקרות שלייי שבוע טוב לכן סליחה שלא עלתי פרק יום חמישי כפי שהבטחתי פשוט לא כל כך הרגשתי טוב. בכל אופן אשמח לשמוע מה דעתכם על הפרק , ותודה לכל מי שהגיבה ודירגה פרק שעבר אוהבת ומעריכה אתיכן עד אין סוף . וחוץ מזה היום זה יום ההולדת שלי , אז המון המון מזל טוב לי חחחח ;-)

נקודת מבט של עדן :

לא הבנתי בקיצור מה אבא שלי ואבא של אליאב רוצים מימני , בעקבות מה שאליאב השמוק הזה אמר כרגע .
" מה בדיוק רעיון טוב ?" , שאלתי מבולבלת.
" את עוברת לגור עם אליאב " , אבא שלי אמר.
" מה ?!" , שאלתי בכעס וקמתי מהספה למרות כל הכאבים ברגל.
" תשבי עדן ותקשיבי עד הסוף " , אבא שלי אמר ברצינות …ובלית ברירה עשיתי את כך.
" אני ואמא שלך וההורים שלי אליאב נוסעים לעסקים בחו"ל ".
" נו אז מה אבא …קרה שהשארתם אותי בבית שנסעתם " , עניתי לו בכעס.
" עדן זה לא חמישה ימים " , ענה לי.
" אה?! , אתם נוסעים שבוע ימים …בסדר אני יוכל להסתדר ". עניתי לו.
" מתוקה זה לא שבוע " , אבא שלי אמר ונאנח ולאחר מכן הוסיף " עדן אנחנו נוסעים לשנה וחצי " .
ופנ חשכו עניי , שנה וחצי אני יצטרך לגור עם אליאב , ולא לראות את המשפחה שלי במשך כל הזמן הזה.
"אבל "….באתי לומר אך אבי קטע אותי. " אין אבל עדן אתם צריכים גם ככה להסתדר בניכים כשתהיו נשואים , ואין דרך יותר טובה מזה שתתרגלו שניכים ".
" בסדר.. אבא " , וגימגתי לעברו.
" אבא אבל " , שאלתי בלחש .
" דברי מתוקה " , ענה לי.
" אני צריכה שיהיה לי חדר סטודיו בשביל הריקודים". ביקשתי או יותר נכון דרשתי מאבי …כי אין שום סיכוי שבעולם שאני יעבור לגור אצל אליאב במשך שנה וחצי ולא יהיה לי איך להתאמן על הריקודים שלי מבחינתי זה התנאי הבסיסי.
" עדן דיברתי על זה כבר , עם ההורים של אליאב ומחר הם מביאים שיפוצניק בשביל שיארגן לך את הסטודיו ובנוסף את החדר שלך " , אבא שלי אמר וחייך.
" תודה " , והפנתי את מבטי לכיוון ההורים של אליאב והם בתגובה חייכו לעברי חיוך צדדי.
ותוך כדי ראיתי את אליאב מגחך בשקט , ועשיתי לו מבט עצבני …והפנתי את ראשי חזרה לאבא שלי.

נקודת מבט של אליאב :

כל כך שמחתי שמעכשו אני יודע , שעדן תהיה תחת השמירה שלי.
למרות שאין לי רגשות כלפיה אבל …יש לי את האחראיות לדאוג לה , וזה כולל שהיא לא תעשה מה שהיא רוצה כמו שהיא חתמה על המסך.
בואו נגיד שה' אוהב אותי ונתן לה לחשוב מחשבה אחרת מזאת שציפיתי שהיא היתה אמורה לחשוב בעקבות שהיא חננה גאונה בלימודים.
" אליאב " , אמא שלי העירה אותי מהמחשבות שלי.
" אה מאמא ? " , עניתי.
" מחר תצטרך להחזיר את עדן לבית שלה כדי שתוכל לארגן את הדברים שלה , ומשם תסעו לבית.
" בסדר " , עניתי.
" אה אליאב " , אמא של עדן הוסיפה.
" כן " , עניתי.
" מתי שניסע תצטרך לקחת ולהחזיר את עדן כל יום מהמקיף , כי נתתי לנהג שלנו חופש כי אנחנו נוסעים. ובנוסף תקח את עדן לשיעורי מחול שלה בסטודיו שהיא לומדת " .
" מתי השיעורים ? ", שאלתי .
" ימי שני ורביעי " , ענתה .
" אין בעיה " , חייכתי לעברה את החיוך שכל אמא חולה עליו.
" תודה מתוק " , וחייכה לעברי בהקרת תודה .


תגובות (3)

פרק מהמם!! תמשיכי
נ.ב. מזל טוב❤

21/11/2015 20:53

מזל טובב יפעשליי!! את מוכשרת ברמות אני אוהבת את הסיפור מושלם!!❤️

26/11/2015 18:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך