Angel_love
3 תגובות וממשיכה שבוע טוב לכולם :-)

הארוס שלי פרק- 2

Angel_love 03/10/2015 875 צפיות תגובה אחת
3 תגובות וממשיכה שבוע טוב לכולם :-)

נקודת מבט של שובל:

כשתחילה הפסקה הלכנו ישר לכיוון הספסל , איפה שהחננה יושבת תמיד.
כולנו הסתתרנו ליד איזה קיר שנמצא בדיוק ליד הספסל, כמובן שווידינו שהחברות שלה הולכות שכללה גם את אחות של אביאל .
אני פשוט לא מאמינה איך היא יכולה להסתובב ביחד עם החננה הזאת, אבל בכל מקרה כשהם התרחקו החננה ישר עצמה עניים כמו טיפשה ואיזה הזדמנות יכולה להיות יותר טובה.
ישר עשיתי את המכה הראשונה והבלון עם המים נחת לה על הפרצוף.
הסתומה ישר פתחה את העניים בבהלה שלא הבינה מה קרה , ולפני שנתתי לה להבין ישר המשכנו את המסיבה הקטנה שלנו.
החננה התחילה לבכות ואני וישי נקרענו עליה , אבל משום מה אליאב ואביאל לא כל כך זרמו איתנו בצחוקים.
אך הם המשיכו לזרוק עליה את הבלונים וזה כמובן סיפק אותי.

נקודת המבט של תהל :

כשאני ועדי הבאנו את הדברים מהקפיטריה , אנחנו התקדמנו לכיוון הספסל איפה שעדן אמורה להיות.
אבל משום מה הבחנו בכמות של ילדים סביב הספסל , ומהר מאוד ידעתי שזה לא הולך להיות טוב.
אני ועדי התקדמנו מהר לכיוון הספסל , תוך כדי שאנחנו דוחפים ומזיזים את הילדים.
כשהגענו סוף סוף , ראינו את עדן בוכה בספסל וגופה ספוג מים.
וסביבה צוחקים החבורה המטופשת של החברים של אח שלי , שכללה גם אותו עומד לצידו של אליאב וצוחק.
כולי הייתי פשוט בעצבים כלפי אחי והחברה שלי , החטפתי מבט לעדי שנראתה גם אדומה מרוב עצבנות .
בכל אופן מהר אני ועדי חיבקנו את עדן ולוחשות לה שהכל יהיה בסדר.
אך מהר מאוד היא התרחקה ממני ומעדי , והלכה לכיוון שובל ובלי שום התראה מוקדמת היא החטיפה לה סטירה.
אני ועדי הסתכלנו עליה והיינו בהלם , ונראה שגם שובל היתה דיי בהלם.
מכיוון שהיא פשוט לא זזה ונעמדה בדום כאילו היא עומדת לצפירה של טקס.
לאחר מכן עדן עברה לאליאב שגם ממנה בשוק , וגם לו היא החטיפה סטירה רק שהפעם הסטירה היתה יותר חזקה. וכך אותו דבר המשיכה לאביאל ולישי.
כשהיא סיימה לסטור לכולם היא פשוט נעמדה ואמרה " אתם מגעילים אותי " , והלכה לכיוון השער ואני ועדי הולכות אחריה כשאנחנו בפה פעור , וכך גם כל הילדים שסביבנו.

נקודת מבט של אליאב:

חתיכת בת זונה שובל צרחה בעצבים כשהגענו לכיוון המחששה והתיישבנו.
סעמקק ישי אמר וזרק אבן על הרצפה בחוזקה.
החטפתי מבט לאביאל שהיה נראה טרוד , הוא לא הגיב למה ששובל וישי אמרו הוא פשוט שתק והיה נראה שקוע במחשבות בדיוק כמוני.
כשעדן החטיפה לי את הסטירה פשוט לא האמנתי , בחיים אף אחד לא העז להחטיף לי אפילו שובל.
אני יודע שהסטירה בעודך היה מגיע לי .
אבל הכאב הפיזי לא הרגשתי אותו , אלא הכאב הנפשי.

נקודת מבט של עדן:

כשהגענו לבית של תהל , פשוט התפרקתי לידם והם רק חיבקו אותי.
כשסיימתי לבכות , ביקשתי מתהל שתלווה לי בגדים להחלפה שישמש גם לריקוד וגם לחזרה לבית.
היא הננה ואני ותהל עלינו לחדר שלה , והיא הביאה לי את הבגדים וגם הלבשה תחתונה שמין הסתם התרטבו .
כשנכנסתי למקלחת הסתכלתי על עצמי במראה , נראתי פשוט זוועה.
באותו רגע הבטחתי לעצמי שאף אחד בחיים לא ידרוך עלי , עדן הולכת להשתנות מהיום מילמלתי למראה בכעס ונכנסתי לאמבטיה.
כשיצאתי מהמקלחת אחרי שכבר התלבשתי , תהל ועדי התקדמו לכיווני ובאו לומר משהו אך עצרתי אותם ואמרתי יש לנו דברים יותר חשובים לעשות מאשר לדבר על המפגרים האלה .
והם בתגובה צחקו ואני ביחד איתם וכך שלושתינו פסענו לעבר הסטודיו של תהל.
כשסיימנו את החזרה תהל ליוותה אותי ועדי למטה שתומס ( הנהג של עדי ) , מחכה לנו בחוץ כדי לקחת אותנו לבית.
כשהגעתי הביתה אמרתי להורים שלי שלום ונישקתי אותם בלחי.
אני פורשת לישון אמרתי וקמתי מהספה.
עדן חכי אבא שלי אמר.
כן אבא קרה משהו?
לא חמודה הוא ענה , פשוט רציתי להודיע לך שמחר יתקיים ארוחה בבית של השותף שלי ואת צריכה גם לבוא איתי ועם אמא.
טוב אבא , זה הכל ?
כן נסיכה לילה טוב.
לילה טוב עניתי , והלכתי לכיוון החדר שלי וישר נפלתי על המיטה שאני יודעת שמחר מחכה לי יום ארוך ומתיש.


תגובות (1)

תמשיכיייי

03/10/2015 22:38
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך