Angel_love
תודה רבה למי שהגיבה ודירגה פרק קודם :) אשמח גם הפעם לדירוגים ולתגובות. המשך ערב טוב.

הארוס שלי פרק -4

Angel_love 07/10/2015 844 צפיות 2 תגובות
תודה רבה למי שהגיבה ודירגה פרק קודם :) אשמח גם הפעם לדירוגים ולתגובות. המשך ערב טוב.

נקודת מבט של עדן:

כשנכנסתי לבית אחרי יום ארוך ומתיש מצד שובל וישי , מצאתי את ההורים שלי שותים קפה בסלון.
היי אמא ונתתי לה ולאבא שלי נשיקה.
איך היה היום בלימודים יפה שלייי? , היא שאלה.
בסדר את יודעת , עניתי לה.
יופי מאמי שמחה לשמוע.
עדן! , אבא שלי קרא לי והפנתי את מבטי לכיוונו.
אה אבא?
לכי תאכלי נסיכה ותתרגני לארוחה עם השותף שלי.
כשסיימתי סוף סוף את הרביולי המשגע של רוזה ( העוזרת בית שלנו ) , עליתי לחדרי בשביל להתרגן לארוחה הזאת.
טוב מה אני ישים חשבתי והסתכלתי לכיוון כל השמלות שלי שבקושי שאני שמה אותם.
בסוף החלטתי לשים שמלת בורדו בצורת פעמון עד הברך ונעלי עקב שחורות.
לקחתי את הבגדים שבחרתי וגם תחתונים והחזיה השחורה , והנחתי הכל על המיטה והלכתי להתקלח.
כשסיימתי להתקלח ולהתלבש , החלטתי לעשות בשיער בייביליס.
ואיפור עדין שכלל : שפתון בורדו , צללית תוחמת ומסקרה.
זהוו סוף סוף נאנחתי.
עדןן תרדי! , אמא שלי צעקה.
יורדת , צעקתי לה.
לא לפני שהשפרצתי על עצמי את הבושם של ריאנה ( השחור ) , ולקחתי את התיק השחור שלי.
נסיכה יפה שליי , אמא שלי אמרה לי כשהייתי כבר בסלון.
גם את אימוש ונישקתי אותה , ( היא לבשה שמלה בצבע שחור ונעלה עקבים שחורות , וענדה כמובן את השרשרת פנינים שאבא שלי קנה לה. )
יאללה הלכנו יפיפיות שכמותכן? , אבא שלי שאל.
לא לפני תמונה אני ואמא שלי צעקנו ביחד ושילבנו ידיים.
והוא רק נאנח והזהיר רק תמונה אחת.
אחרי שנכנסו לרכב , אבא שלי אמר בקול מעוצבן ״ זה פעם אחרונה שאני מצלם אתכן".
ואני ואמא שלי רק צחקנו , והוא בתגובה נאנח והתחיל לנסוע לכיוון הבית של השותף שלו.

נקודת מבט של אליאב:

אחרי שאביאל הלך מהבית שלי , התקשרתי לשובל לראות מה קורה איתה.
והיא סיפרה לי מה קרה היום עם עדן במקיף. פשוט הייתי בהלם שעדו השתנתה תוך יום אך העדפתי לא לומר כלום , כי ידעתי ששובל מן הסתם גם אשמה.
בכל מקרה כשסיימתי לדבר עם שובל , החלטתי ללכת כבר להתרגן לארוחה עם אחד השותפים של אבא שלי.
בחרתי לי – גי'נס בהיר משופשף עם קרעים , חולצת טי שרט לבנה ( שתבליט לי את הקוביות ) , ונעלי ספורט של אדידס.
הנחתי את הדברים על המיטה ונכנסתי להתקלח.
אךך איזה מקלחת טובה מילמלתי כשיצאתי , אחרי שסיימתי להתלבש.
שמתי על עצמי שרשרת מזהב של מגן דוד , והשפרצתי על עצמי את הבושם של וואן מיליון וירדתי למטה כשבסוף המדרגה האחרונה נעצרתי ואמרתי בראשי " מה היא עושה כאן״.


תגובות (2)

אני אהבתי אבל יש שתי טעויות..
שמדברים על בגדים לא אומרים לשים אומרים ללבוש
והיא אומרת על עצמה שהיא תשים
הסיפור ממש יפה אהבתי את הרעיון ואת הכתיבה המסודרת
על תיעלבי ותמשיכי בהקדם

07/10/2015 21:13

    תודה רבה שאהבת
    ובע'ה אני מקווה להמשיך מחר
    ותודה שאת מתקנת אותי בסיפור כי זה ממש חשוב לי :)

    07/10/2015 21:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך