Angel_love
שבוע טוב לכולם לא יצאתי לעלות הרבה זמן פרק כי פשוט לא היה לי זמן. בכל אופן אשמח לדעת מה חשבתם על הפרק ואם צריך לתקן משהו. אשמח לדירוגים ותוגובות

הארוס שלי – 8

Angel_love 07/11/2015 1412 צפיות 5 תגובות
שבוע טוב לכולם לא יצאתי לעלות הרבה זמן פרק כי פשוט לא היה לי זמן. בכל אופן אשמח לדעת מה חשבתם על הפרק ואם צריך לתקן משהו. אשמח לדירוגים ותוגובות

נקודת מבט של עדן :

אחרי שסיימתי את השיחה בוואצפ עם אליאב.
" חצוף" מילמלתי לעצמי….
"מה קרה אחותי?" , תהל שאלה אותי כנראה היא שמה לב שאני לא מורכזת לשיעור.
" סתם אדון אליאב חושב שהוא יכול לקבוע לי מה לעשות" , והראתי לה את השיחה שניהלנו.
"באמת חצוף" , ענתה והמשיכה "אבל עזבי אותך מהדבע הזה ותתרכזי בשיעור "
" צודקת " , עניתי והמשכנו להקשיב לשיעור.
*******
אחרי סיום הלימודים הלכתי עם הבנות לכיוון השער שאני רואה את רועי ( הנהג של המשפחה שלנו מחכה לי ) , נפרדתי מהבנות ונכנסתי למכונית.
" מה שלומך ? " , הוא שאל ישר כשנכנסתי לרכב.
" בסדר אתה יודע עייפים מהלימודים " , עניתי.
והוא בתגובה רק צחק.
" ואצלך ? " , שאלתי
" בסדר , הרבה עייפות מהנהיגה " , החזיר לי באותו תגובה.
ושנינו צחקנו ביחד , תמיד חיבבתי את רועי אני מרגישה שהוא כמו אח שלי .
כשראיתי שהוא פונה לכיוון הבית עצרתי אותו " תיסע לים " חייכתי לעברו.
" אבל "… הוא בא לומר אך קטעתי אותו , " בבקשה רועי עבר עלי יום קשה אתמול אני צריכה להירגע".
"אוקיי " , הוא ענה בסוף בלית ברירה.
" את בטוחה שאת לא רוצה שאני יאסוף אותך ? "
רועי שאל קצת ברוגז
" בטוחה רועי , תודה בכל אופן" , ויצאתי מהרכב.
" בכיף נסיכה אם תתחרטי תתקשרי אלי " , אמר ברצינות ואני בתגובה רק חייכתי לעברו ונפרדתי לשלום מימנו והלכתי למקום שלי שהכי מרגיע אותי הים.
שכבתי על החול הרך לאחר ששמתי את התיק של הלימודים על החול ושמתי את ראשי עליו. והקשבתי לניפוץ הגלים הגדולים , כשאני שקועה במחשבות על מה יקרה בעתיד ביני לבין אליאב ומבלי לשים לב נירדמתי על החוף

נקודת מבט של אליאב:

אחרי שאני ושובל הגענו לבית , עשינו לעצמנו זמן איכות ביחד. ובמיוחד שהבית ריק מהורים שלי כתוצאה מהעסקים שלהם.
*****
בזמן ששובל התקלחה לאחר הסקס שעשינו , החלטתי לעשות שיחה בנתיים לעדן שראיתי שהשעה כבר 15:26.
" הלו " , היא ענתה באדישות.
" עוד כמה זמן את פה ? " , שאלתי אותה ישר.
" אני מניחה עד שהאוטובוס יגיע " , ענתה.
" מה אוטובוס !!?? , איפה הנהג שלכם ?"
" שיחררתי אותו , אמרתי לך היה לי משהו לעשות ".
" איפה את ? " , שאלתי אותה לחוץ כי זה ידוע שלהורים שלי ושלה יש הרבה כסף ולא מעט אנשים יהססו להעשות משהו.
" בתחנה אליאב , אמרתי לך שאני מחכה לאוטובוס " , ענתה באדישות מוגזמת.
" את לבד? " , שאלתי .
" כן " , ענתה ברוגע.
"סעמק עדן , את יודעת שאת לא צריכה להיות לבד" .
" ומי בדיוק שואל אותך ? " , התצבנה.
" את " , עניתי לה בכעס.
" מה שתגיד " , מלמלה בכעס.
" איפה את בקיצור ? " , שאלתי.
" בתחנה של חוף הים " , ענתה .
" זה הדבר החשוב שהיית צריכה לעשות ??!" , התצבנתי עליה כמה כעס הילדה הזאת יכולה להביא.
" כן ", ענתה שוב באדישות מוחלטת.
" בקיצור תחכי עדן אני בא לאסוף אותך , ודירבלק עדן את הולכת למקום אחר " .
" ברצינות אליאב , לאן בדיוק אני יכולה ללכת " .
" תפסיקי לתקן אותי , ותעשי מה שאומרים לך " , עניתי בכעס והיא לעומת זאת ניתקה ואני עוד יותר הייתי מחומם אליה.
" עדן את לא יודעת כמה ההתנהגות שלך עומדת להשתנות " מילמלתי בכעס ולקחתי את המפתחות של הרכב. , לא לפני שאני רושם לשובל פתק שהלכתי להקפיץ את עדן ואני חוזר.

נקודת מבט של עדן :

אחרי שאליאב הגיע לאסוף אותי והיה כולו בעצבים עלי , פשוט חיברתי את האוזניות לטלפון ושמתי שירים בכדי לא לשמוע את החופר הזה מדבר כמו איזה תרנגולת מקרקרת.
והוא כנראה עוד יותר התצבן עלי ובתגובה שלי כלפיו , אך בסופו לדבר הוא התייעש שהבין שאין לו אם מי לדבר .
******
כשהוא בא לפתוח את הדלת של הבית שלו לאחר שהגענו , מישהו או יותר נכון מישהי הקדימה אותו .
" את " , אמרתי בכעס.
" כן אני " , וחייכה לעברי חיוך ממזרי ונכנסה לכיוון הסלון לא לפני שהיא נישקה את אליאב תיקון בלעה אותו.
כשהם סוף סוף התנתקו אליאב פשוט משך אותי פנימה וסגר את הדלת .
" שבי בסלון עדן אני כבר בא " , ואני בתגובה רק היננתי.
כשהוא חזר הוא התיישב ליד שובל ונתן לי מסמך.
" תחתמי על זה " , אמר.
" זה הסכם שדיברנו עליו ? " , שאלתי .
והוא בתגובה רק הנהן עם ראשו .
ראיתי מה כתוב שם בכמה נקודות .
* ללא מגע בין אליאב לעדן , רק במקרים מועטים שצריך לדוגמא " פגישת העסקים ואירועים וכ"ו ..

* אליאב יכול לעשות מה שהוא רוצה כולל מגע עם הגברת שובל וקנין , מבלי היכולת של גברת עדן לומר משהו בעניין .

* שובל ואליאב יכולים להמשיך את הקשר בינהם גם אחרי האירוסים של אליאב ועדן .

* עדן חותמת על הסכם מבלי לומר למישהו עליו.

* עדן מתחייבת להשמע להוראות מצד אליאב מבלי יכולת להתנגד.
טוב כנראה זה קשור לכל האירועים החברתיים שיהיה חשבתי לעצמי .
ומבלי לומר כלום חתמתי וראיתי מין חיוך צדדי של אליאב , ואין לי מושג על מה בדיוק זה היה .
" מרוצה? " , הגשתי לו את המסמך .
" את לא יודעת עד כמה " , והוא חייך שוב … אוקיי זה מוזר.
ושובל פשוט נישקה אותו שוב , תיקון בלעה אותו שוב.
" אני יכולה ללכת ? " , שאלתי
" כן " , מלמל תוך כדי הנשיקות של שובל.
קמתי מהסלון ויצאתי מהבית.
*****
" נו באמת אין פה איזה תחנה של מוניות" , מילמלתי בעצבים לאחר שאיזה חצי שעה אני מחפשת תחנה.
אני אתקשר לרועי אין ברירה חשבתי לעצמי , אך כשהוצאתי את הטלפון ובאתי להתקשר לרועי הטלפון החליט להתחבא לו.
" נו באמת דווקא עכשו אתה מחליט להתחבא " , ודיברתי כמו איזה משגועת לטלפון.
תיארתי לעצמי שכבר מאוחר וההורים שלי מנסים לאתר איפה אני.
"אפילו מונית אני לא יכולה להזמין בגלל שאין אפילו תחנה מסכנה אחת ברחוב הזה" , מילמלתי בעצבים ובעטתי באבן וכתוצאה מכך נפלתי וקיבלתי די מכה רצינית.
" נו באמת היום הזה הולך ומשתפר " , מילמתי בכעס.
" צריכה טרמפ עדן?" .
מישהו קרא לי ונבהלתי , אך כשהרמתי את ראשי לכיוון הגי'פ.
" אתה " מילמלתי בקול די חזק.


תגובות (5)

אוווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףף תמשייכיי פרק נדיר!!!!!

08/11/2015 00:32

אוף שובל מעצבנת אותי!! שאליאב ועדן יהיו ביחד!!! פרק מושלם!!! תמשיכי!!!!

08/11/2015 01:23

שובל צריכה להיכחד כמו הדינוזאורים

08/11/2015 14:45

מושלםםם ברמותת
תמשיכייי :-)
נ.ב – לא סובלת את שובל היא פשוט מעצבנת אותי ברמות שיא.

08/11/2015 22:47

וואו כמה תגובות משמחות , אתם לא יודעים כמה שימחתן אותי עכשו ואני פשוט מאושרת שאהבתם את הפרק אז תודה רבה לכם :-)

נ.ב : גם אני לא סובלת את שובל חחחח
ובע'ה אני אמשיך את הפרק יום שלישי או רביעי בלי נדר.

08/11/2015 23:14
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך