האם "ג'קסון" זה שמו האמיתי של הבחור??
מה שמו של הבחור עם לא קוראים לו "ג'קסון"??
את מי הוא מזכיר לדניאל??
מי הוא ביכלל??
מה קרה בטיסה??
מה קרה לטינוק שבכה??:) חחח
זה ועוד תשובות לשאלות רבות יופיעו בפרק הבא של "הארי ואני" חחחחחחחחחחחחחחח שווה!;)

הארי ואני- סיפור על וואן דירקשן- פרק 6

22/11/2012 1176 צפיות 13 תגובות
האם "ג'קסון" זה שמו האמיתי של הבחור??
מה שמו של הבחור עם לא קוראים לו "ג'קסון"??
את מי הוא מזכיר לדניאל??
מי הוא ביכלל??
מה קרה בטיסה??
מה קרה לטינוק שבכה??:) חחח
זה ועוד תשובות לשאלות רבות יופיעו בפרק הבא של "הארי ואני" חחחחחחחחחחחחחחח שווה!;)

מזה סורי שלא המשכתי…. נישבעת לכם שכתבתי את הפרק ואז זה אכשהו נימחק לי…. ואני לא זוכרת עם כתבתי שוב… אז עם עולה בטעות עוד פרק 6, אל תיכעסו….. אה וגם תודה על הפירגון, ועל איומי הרצח אחמ אחמ אסתי……:) לא חשבתי שיהיו לי כול כך הרבה קוראות:) טוב די לחפור עכשיו לסיפור!!:) חחחח

קצת מהפרק הקודם:
~בשדה תעופה~
"ביי אמא!" אמרתי לאמא שלי, "ביי מותק! ביי עדן" היא ענתה לי ועדן אמרה לה: "בי קארין!" (קארין זאת אמא שלי) הלכנו למטוס, ואז פגשנו את הדיילת , והיא אמרה לנו בחיוך רחב:" שלום! מי אתן?" "אני דניאל,וזאת עדן" אמרתי והצבעתי על עדן, "אוקי! כרטיסים בבקשה" הושטנו לה את הכרטיסים .. היא הסתכלה עליהם, בדקה שהם לא מזויפים, ואמרה: "אוקי, דניאל, את יושבת במושב 11, מחלקת תיירים, ועדן את מושב 42" "מה?!" צעקנו ביחד, "יש בעיה?" הדיילת שאלה, "כן," אמרתי לה "אנחנו לא אחת לייד השנייה?!" כמעט צעקתי עלייה, "אני מיצתערת, לא הייתה אפשרות…." הסתכלתי על עדן והיא הסתכלתי עליי…

הייתי ממש עצבנית! אוף! מה נעשה עכשיו? אני בטח ישתעמם כול הנסיעה….. גם עדן הייתה עצבנית, היא הייתה ממש אדומה, הסתכלתי על הדיילת, היא נשארה עם החיוך המאולץ שלה…. אוף! חייכתי אליה ואמרתי לה :"תודה לך" היא הנהנה והלכה….. גררתי משם את עדן, כי ידעתי שהיא יכולה לירצוח מישהו כשהיא עצבנית…..ניכנסנו למטוס, ועדן עצרה אותי קצת אחרי הכניסה של המטוס, היא אמרה לי בכול עצוב בכיאילו:" דניאל, כאן אנחנו ניפרדות למשך ה-5 שעות הבאות, את הולכת למושב 11, ואני ל-42, הייה שלום דניאל! הייה שלום!" את ה"הייה שלום" היא אמרה בכול, ואז כול הנוסעים היסתכלו אלינו מוזר, ואני ועדן צחקנו, "הייה שלום עדן" אמרתי לה וחיבקתי אותה חזק היא חיבקה אותי גם, "ביי" היא אמרה לי והתחילה ללכת למקום שלה, "ביי: עניתי לה…..
ראיתי שעדן יושבת לייד נערה בגילנו, היא הייתה ישראלית, כי היא דיברה איתה בעיברית, חייכתי, כיף לה…. מעניין לייד מי אני יושבת… היסתכלתי על המקום שלי, ישב ליידי גבר,ישן, עם שיער כמו שיש לג'סטין עכשיו (לא כסדה) והיה לבוש כמו ערס אוף אני לא סובלת ערסים! אבל מה שהיה בטוח, הוא לא ישראלי, הוא פשוט לא ניראה ככה…היתישבתי ליידו, ואז הטייס אמר ברמקול:" טיסה 2375 יוצאת לדרך עוד מאת, נא להדק חגורות בטיחות!. חגרתי, היסתכלתי עם מי שיושב ליידי חגור, הוא היה חגור. על טלוויזיות קטנות שהיו מעל כול מושב הקרינו את אמצעי הבטיחות במיקרה של התרסקות, המטוס המריא, תינוק מעצבן בסוף המטוס בכה, לא יכולתי לישמוע את זה יותר אז שמתי אוזניות, פיתאום אני שומעת באוזניות את השיר WMYB של וואן דירקשמן!!!!!! צעקתי "עדןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!" כול האנשים במטוס היסתכלו עליי, אפילו התינוק הפסיק ליבכות חחח, פדיחות… ואז אני שומעת את עדן עונה לי בצעקה באמתא המטוס" מה?????????." הוצאתי את הראש שלי מהמושב והיסתכלתי אחורה, ראיתי את עדן. "למה שמת לי את השירים של הסתומים האלה בטלפון?!" עדן חייכה "לא יזיק לך לישמוע מוזיקה טובה!" היא אמרה. החזרתי את הראש שלי ואז שמתי לב שהגבר ליידי היתעורר "היי" הוא אמר וחייך חיוך מקסים שהזכיר לי מישהו….. אבל את מי?! "היי" עניתי לו, כן הוא לא ישראלי, יש לו מיבטא…. "הערתי אותך??" שאלתי "לא זה בסדר" הוא ענה, חייכתי עליו "למה צעקת?" הוא שאל "אה זה, חח… חברה שלי שמה לי שירים של להקה שהיא אוהבת בטלפון" עניתי "חחחחח" הוא צחק "ואת לא אוהבת אותם??" שאל "לא" עניתי "זה פשוט לא הסיגנון שלי". "אוקי" הוא אמר "איך קוראים לך?" שאלתי, הוא הירהר קצת ואז ענה "קוראים לי ג'קסון, איך קוראים לך?" "אני דניאל" עניתי, היה לי מוזר שהו הירהר מתי ששאלתי איך קוראים לו….. הוא חייך, ואז שמתי לב שאני בוהה בו… חחח איזה פדחנית אני! החזרתי את האוזניות, וחשבתי על ג'קסון….. נו! הוא כול כך מזכיר לי מישהו! אבל מי? לעזעזל מי?!
ההמשך יבוא! עם תרצו בכך;)


תגובות (13)

חיחי זה זאיין!! תמשיכי!!

22/11/2012 08:42

מה?!?!!?!!!! זה לא זה אבללללל!!!!!
מה זה שינית את כל הסיפור?!?!!!!

22/11/2012 09:24

אוי סוריייי איזה פדחנית אני יש עוד סיפור שקוראים לו הארי ואני ממש מתנצלת מה שטוב גליתי עוד סיפור על וואן דירקשיין ממש יפה תמשיכי :)

22/11/2012 09:25

תמישיכי

22/11/2012 10:49

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

22/11/2012 11:53

מסכימה עם כל המגיבים המשך מתבקש מהר מהר מני בקי ♥♥♥

22/11/2012 11:56

תמשיכי זה מהמם :)

23/11/2012 11:13

חחחחחח אסתי למה החלפת תמונה?? יואו את מתחילה להלחיץ אותי…. וכול השאר ממש תודה (: אני אמשיך בהקדם !!!! לא חשבתי שיהיו לי כול כך הרבה קוראות (: חיחיחיחי תודה!

26/11/2012 12:09

בהזדמנות זו אני מזמינה את כולכם להביע דעה בקשר לתמונה ששיניתי בפרופיל שלי.

ועכשיו לכתיבה שלך ♥♥ אהבתי מאד ומצפה להמשך ממני בקי ♥

26/11/2012 12:22

בקי וואן שלי חח חברה קנתה לי כרית שלהם ולכל אחד יש בכרית חמש תמונות OMG חחחח וזה מחובר לבובת סנופי ולכל אלה שחשבו שאני לא דיירקשנית בגלל הרוק טעו ♥

26/11/2012 12:24

כיפלך אסתי גמאני רוצה כזה :( ובקי התמונה הייתה עוד יותר מושלמת אם היית שמה את של כולם או רק של הארי :) חעחע סתם אבל מושלמייייייי באמת התמונע שלך מושלמתתתתתתתתתתתתת❤________❤חתיכים שלייייי אעאעאעאעא!!

26/11/2012 12:25

חחחחחחחחחח אור ובקשר לסיפור שלך יש לך קוראים חח

26/11/2012 12:35

בקי ממש אהבתי את התמונה שלך:) תשאירי אותה!!!! (:

27/11/2012 06:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך