זאת הפעם הראשונה שאני כותבת סיפור...... אז תפרגנו:)

הארי ואני

17/10/2012 993 צפיות 11 תגובות
זאת הפעם הראשונה שאני כותבת סיפור...... אז תפרגנו:)

היי:) אני דניאל… אני בת 17 וגרה בישראל:) יש לי שיער חום מתולתל ועיניים בצבע חום…. לא יפה במיוחד אבל בסדר:) יש לי חברה ממש טובה שקוראים לה עדן:) והיא מטורפת ברמה מפחידה על להקה ששמה "וואן דירקשן" אני לא אוהבת אותם כול כך…… לא שיש לי משהו נגדם אבל אני לא כמו עדן שיש לי מיליון דברים שלהם, וכול החדר שלי מלא פוסטרים שלהם… אבל מי שהכי חתיך לדעתי זה הארי… ניראה לי שככה קוראים לו, יש לא חיוך כזה כובש ועיינים מקסימות!
טוב קיצר לסיפור!
"דניאל!" אמא קראה לי "מה?!" עניתי לה "בואי רגע!" אמרה "באה!" עניתי, הלכתי לסלון וראיתי את אמא ואבא יושבים על הספה ומחזיקים ידיים
אני "מה קרה??"
אמא: "דניאלוש…. מחר יש לך יום הולדת 17, ורצינו לעשות לך הפתעה…."
אני: "וההפתעה היא??" שאלתי נרגשת
אבא: "מחר את נוסעת עם עדן לחודש באנגליה!"
אמא: "הפתעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" היא צרחה כמו משוגעת:)
אני :"חחח אמא תירגעי יא משוגעת! השעה 10 בלילה!" אמרתי לה מתפקעת מצחוק, ואז הם הצתרפו אלי וכולנו צחקנו….. כניראה צחקנו בקול רעם כי אחרי כמה דקות אחותי הקטנה נועה ירדה במדרגות תוך כדי שהי משפשפת את העיינים מעייפות, נועה בת 12 והיא יצאה דומה לאמא:) אני דומה לאבא:) יש לנועה שיער שטני ועייניים ירוקות גדולות כאלה! תמיד כשמשעמם לי אני אוהבת לאפר אותה ואז היא ניראת ממש כמו ברבי:)
היא גם מטורפת באותה מידה כמו עדן על וואן דירקשן האלה……. מה הן מוצאות בהם?!
טוב חזרה לסיפור………..
"למה אתם צוחקים??" נועה שאלה
"סתם מה אסור?!" שאלתי בציניות
נועה גילגלה עייניים וחזרה לחדר שלה…….. "אזזזזזז…" שאלתי "מתי אני ועדן טסות?" "מחר"
אבא ענה לי "מחר?!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????!?!" צעקתי "שקט!" שמעתי את נועה צועקת מהחדר שלה "טוב טוב סליחה!" צעקתי לה בחזרה "מחר?!" לחשתי לאמא ואבא "כן מחר!" אמא ענתה "למה את מחכה! רוצי לארוז!" אמא אמרה לי טוב עניתי ועליתי לחדר שלי:)


תגובות (11)

תמשיכי

18/10/2012 06:40

בנות, אין לי מספיק קוראות, אז מתי שיהיה אני אמשיך:) תביאו ילדות!!!

18/10/2012 07:29

אוקיי..
תקשיבי, כמה דברים-
1. חסר לך ניקוד.. כמו נקודות ופסיקים.
2. לפי דעתי, לא כדי לעשות סמיילים בסיפור. זה הורס אותו.
3. כדאי לך לפרט ולתאר יותר. כאילו, ככה: ' אמא אמרה בשקט, כי אחותי הקטנה, נועה בת השתיים עשרה, ישנה, "דניאלוש.. מחר יש לך יום הולדת 17.. והחלטנו לעשות לך הפתעה.."
"את נוסעת עם עדן לאנגליה למשך חודש!!" אמא צרחה.
עדן זאת החברה הכי טובה שלי. היא נורא אוהבת את וואן דיירקשן. אני לא מבינה מה היא מוצאת בהם..
כנראה שאמא צעקה יותר מידי חזק, כי נועה, ירדה במדרגות עם שיערה השטני ועייניה הירוקות. היא נראתה כמו ברבית. '
לא יותר טוב?
4. תמשיכי בדחיפות!!! =] זה ממש יפה!

18/10/2012 07:44

סיפור מעניין!! למרות שאני לא אוהבת את הארי חח..
את יכולה לקרוא את הסיפורים שלי פליזז גם לי יש קצת קוראות :)

18/10/2012 07:45

נייס, תמשיכי.. ואת יכולה לקרוא את הסיפור שלי כדי לראות למה yoyo :) התכוונה וגם את הסיפור המושלם שלה "מדי המוזיקה" יש הרבה סיפורים יפים באתר, והרבה על וואן דיירקשן.. גם הסיפור "חיים בהוליווד" וסיפור ההמשך שלו "מה אני עושה פה בלעדייך?" של הכותבת המוכשרת jessica שבכלל קוראים לה הדס..
ויש גם את stole my heart של אוהבת לכתוב סיפורים שקוראים לה רינת..
בקיצור יש לך הרבה ממי ללמוד פה.. וברוכה הבאה לאתר!!

18/10/2012 12:08

בנות תודה על הפרגון:) yoyo תודה עזרת לי מאוד:) אני אמשיך עוד מאת, אבל אתן יכולות לעזור לי במשהו?? מישהי יודעת איך אני משנה את התמונה?? כאילו הפרופיל שלי פה באתר…..אני אשמח עם תעזרו לי ותודה על הפירגון!!!!!

19/10/2012 08:12

יפה אהבתי!!!!!!
♥♥♥

24/10/2012 10:01

מושלם ובעריכת פרופיל

24/10/2012 10:47

את מוכשרת מקווה שתמשיכי במהירות ואני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי אבל העיקר תמשיכי!!!

28/11/2012 12:32

את מוכשרת מקווה שתמשיכי במהירות ואני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי אבל העיקר תמשיכי!!!

28/11/2012 12:32

כמה דברים: 1) תקשיבי למה ש YOYO אומרת זה ממש יעזור.
2) הכתיבה שלך ממש יפה וגם העלילה, קשה להבחין שזו פעם ראשונה שאת כותבת סיפור.
3) הוא נשמע מעניין מאוד.
4) אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי

14/01/2014 06:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך