הבחור הנעלם

sunlight 19/09/2020 373 צפיות אין תגובות

הרבה בנות פגשו אותו. הוא היה מקסים – ממש ג'נטלמן. הוא היה עדין ומקשיב ונתן את לך את המקום שלך. הוא הבטיח הבטחות לעתיד ואפילו עשה דברים כדי להוכיח את זה. הוא הסתכל עלייך ככה במבט מוזר ואת לא תדעי אם זה כי הוא דלוק מאוהב או סתם רוצה אותך במיטה כרגע. אחר כך הוא יעלם. ישאיר אחריו שובל של תהיות, מחשבות ושאלות.
עד שתביני שכמו שהרגשת אז בתוך חלום. זה מה שזה היה- חלום. אשליה נרכשת.
אז אני אבחר להגיד תודה על שנהנינו וישנן לעצמי לא לחשוב עליו. אני ישנן שמגיע לי יותר טוב ושגם יום אחד מתי שהו במאה שנים הקרובות גם אני אחווה אהבה. מילת המפתח היא שינון. כי זה כל מה שיהיה פה. ברגע שאני יעצום עיניים וינסה להירדם הוא יופיע וכל השנונים לא יעזרו לי.
בסוף אחרי שאנסה למנות את כל הפגמים שלו והטעויות אני אמנה גם את הפגמים שלי ואת הדרכים בהן הייתי צריכה להתנהג. בסוף זאת אני שתהיה אשמה.
אני מתחננת בתוך תוכי, בבקשה אל תעלם. אתה יכול ללכת, מתי שאתה רוצה, גם בלי לתת התרעה זאת זכותך. אבל תגיד לי. אל תיתן לי לחכות לך. תשלח לי אסמס, תשלח חבר, תשים לי פתק בדלת. תהיה יצירתי. אני מבטיחה לא לשאול למה? מבטיחה לא להמשיך שיחה שגם ככה תגיע למבוי סתום.
בבקשה אני צריכה את הסגירה הזאת. אני אגיד לך למה. אני צריכה את הסגירה הזאת כדי להפסיק לחכות לך, לתהות, לשאול את עצמי האם באמת זה מה שרצית. אני בייחוד צריכה את הסגירה הזאת כדי לדעת שאתה לא הגבר שלי. שאתה לא ראית איזה בן אדם מדהים אני ובחרת ללכת. כן, באופן כללי אני צריכה את הסגירה הזאת כדי לכאוס עלייך כי זאת הדרך הכי קלה לעבור הלאה.
אז אתה כבר לא בחיי כי בחרת. אם אתה חושב קצת על איך אני יעדיף את הסגירה אז תדע שאני יעדיף לכאוס עלייך. בלי מילים פוגעניות ובלי אסמסים מיותרים. ברחוב אתה לא תרגיש בזה אם ניפגש.
תעשה לי טובה ופשוט תסגור את זה ככה, ככה אני לא נפגעת, אני רק כועסת, וכעס הוא מרפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך