נו איך (: ? ולהמשיך ?

הבטחה מסוכנת – הקדמה + פרק 1

25/04/2013 622 צפיות 4 תגובות
נו איך (: ? ולהמשיך ?

החברה הכי טובה שלי נסעה לשליחות בלי לומר מילה גיליתי את זה באסמס ורצתי אלייה,
וכשהיא חזרה היא אומרת לי שהיא רוצה להפגש, וכשאנחנו נפגשים זאת ממש היא אבל רק ממש יותר יפה והיא אומרת לי שהיא רוצה לספר לי סוד אבל זה יסכן לי תחיים ואמרתי לה אני יעשה הכל בשבילך !
מאתה והלאה החיים שלי נהיו מלא מיסתורין ופחד

רצתי לכיוונה וצעקתי "אל תעזבי אותי !" אבל זה היה מאוחר מידי היא נעלמה .. מאותו יום לא ראיתי אותה היא פשוט עלתה למכונית ועזבה… היא אמרה שהיא תחזור ! היא אמרה שזה רק לתקופה קצרה .. דממה הייתה על המדרכה, נפלתי על ברכיי ובכיתי, כל מה ששמעתי זה את קולה מהדהד לי בראש "אני אחזור, אני מבטיחה !"

3 שנים לאחר מכן
(קול צילצול) "שלום ?" עניתי במהרה לטלפון "זוכר אותי ? אני הבטחתי שאני אחזור" לשנייה לא הבנתי במה מדובר ואז צצו דמעות מתוך עניי חיוך ענק נפאר בי וצעקה אחת גדולה יצאה ממני "ליאור !!!"
כל גופי נהפך לקרח אני לא זזתי פשוט דמעות יצאו חיוך נשאר ומחכה לתשובה "רוצה להעלות זכרונות להפגש?" אמרה "בכיף ! רק מתי ?"
ב5 בבוקר בגן הסודי שלנו בלי לשאול שאלות תבוא מוקדם אם אתה באמת חבר אמיתי" השיחה נותקה
ניסיתי לחזור אלייה אבל לא הצלחתי, כל הלילה חשבתי לעצמי מה חשבות מה קרה לה? זאת באמת היא? אני לא מאמין שעבר כל כך הרבה זמן … אני מתגעגע ..

נשארתי ער כל הלילה בלחשוב מחשבות עלייה, איך היא נראת… מה היא עברה בחיים …
ולמה היא ניתקה איתי קשר ל3 שנים בלי לומר מילה ! אני עדיין בלי מילים, עם מלא שאלות, שלאף אחת מהן אין תשובה ..


תגובות (4)

כןןןןןן

25/04/2013 13:01

מה איך ?
זה מושלם וברור שתמשיך
אוהבת שרית

25/04/2013 15:04

כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןןכןכןכןכןכןכן תמשיך חחח ממש אהבתי זה פשוט מושלם!! חח אהבתי ואהבתי אתה ממש מוכשר

26/04/2013 05:14

סיפור מעניין תמשיך ;)

09/05/2013 09:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך