הברבור היפה – כמו השתקפות במראה: פרק 4: למלא אותך בים של נשיקות

time machine123 20/04/2017 612 צפיות אין תגובות

כשמיכאל התיק את שפתיו משפתיה. הוא הרגיש בתוך ליבו שהוא מאושר עד השמיים וכל רצונו היה לצעוק על כך שהוא שמח שהוא ואביטל חזרו להיות ביחד.
" אני אוכל אותך בנשיקות עכשיו!" אמר מיכאל בחיוך מנצח ונישק אותה באריכות.
שניהם נפלו על המיטה והמשיכו להתנשק .
היא הפסיקה אותו בפתאומיות. הוא נפנה להביט בה בחזרה.
" מה , את מתחרטת עכשיו. נכון?" חשב מיכאל בקול.
" לא ממש, אני דווקא שמחה על זה שחזרנו." קראה אביטל בחיוך והתקרבה אל מיכאל.
" עכשיו תתני לי לנשק אותך?" שאל מיכאל בחיוך מאוהב.
" כן , " אמרה אביטל ומיכאל נישק אותה מחדש.
" אני אוהב אותך, אביטל!" מיכאל לחש לתוך אוזניה והמשיך לנשק אותה.
בזמן שמיכאל נישק אותה. אביטל נזכרה בגבריאל.
היא רצתה להנות מהרגע שמיכאל והיא חוגגים את אהבתם.
אבל היא ממש לא הצליחה להתנתק לרגע מהמחשבות האלה עליה ועל גבריאל.
" גבריאל, די תניח לי להיות מאושרת עם מיכאל." קראה אביטל בקול.
מיכאל הביט בה בזעזוע עמוק.
" רגע, שמעתי נכון? את קראת לי גבריאל?" קרא גבריאל בעצבנות.
" סליחה מיכאל. לא התכוונתי." ניסתה אביטל להסביר למיכאל ולמצוא הסבר אך מיכאל ניתק אותה ממנו במהירות.
" זה לא חשוב אם התכוונת או לא. בשבילי הקשר הזה חשוב ואני רואה שלא היה אכפת לך מכך שאת כל הזמן משחקת איתי. תפסיקי , את לא מבינה שזה פוגע בי." אמר והביט בה בעיניים דומעות. " אני אוהב אותך אבל אני סובל. למה קראת לי גבריאל?" שאל אותה ברצינות.
" כי התבלבלתי וקראתי לגבריאל שיניח לי להיות מאושרת איתך." ניסתה להסביר לו את מה שהיא הרגישה.
" זה לא מעניין אותי שהתבלבלת . בשבילי כל מה שהיה בינינו פה תם. " הטיח מיכאל בפניה ועזב את הבית באכזבה גמורה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך