הברבור הלבן הצצה לפרק 23

Bloddy bomb 26/06/2019 364 צפיות אין תגובות

ברברה לא הפסיקה להסתכל על ארתור כל הזמן והביטה בחשש על הצג , כשהיא ראתה שהיא מרחה על בטנה את הג'יל הזה , היא העוותה את פניה בגועל.
ארתור החזיק את ידה וחיכה לרגע שהוא ידע באמת מה יש לה אם זה בן או בת.
תרזה חייכה כאשר שהיא ראתה שהיא זיהתה שלושה עוברים והיא הניחה את המכשיר על בטנה שהבהב ללא הפסקה.
" את רואה את הנקודה הקטנה באמצע התא התפצל לשלושה חלקים ברכותיי יש לך שלישייה." אמרה בעליזות וקרצה לעברה.
" מה זה אומר?" קרא ארתור בהתלהבות והרגיש שהדם עולה לו לראש.
" תהיה לי שלישייה באמת?" שאלה ברברה בקושי כי היא הייתה כל כולה חנוקה מדמעות.
" כן ברברה תהיה לך שלישייה אבל את עדיין לא משוחררת אני חייבת לעשות לך סדרת בדיקות מעמיקה." אמרה תרזה בפנים רציניים.
" שמעת אותה אהובי תהיה לנו שלישייה איזו בשורה טובה כיף לשמוע ." קראה ברברה בהתרגשות והביטה בו במבט חסר הבעה.
" אני שמח אהובתי רק שאני לא כל כך .." אמר מבולבל וכשהוא קם ממקומו הוא התעלף במקום מרוב ההלם.
" שלישייה?!" הוא אמר ולא האמין למשמע אוזניו כי הוא היה בטוח שהוא שמע לא טוב.
הוא הרגיש שסחרחורת תוקפת אותו עכשיו והוא לא היה יכול להתרומם בכוחות עצמו היישר מן הרצפה.
" אתה מרגיש טוב?" שאלה ברברה בבהלה כי היא ראתה שארתור לא הרגיש טוב .
" אני חושב שלא אני חייב רגע לצאת תסלחי לי נכון ." התעקש ולא התכוון לוותר לעצמו כי הוא הרגיש כאילו הוא ראה כפול.
הוא נשם עמוקות בעוד מנסה לעכל את הבשורה המפתיעה והמוזרה ביותר ששמע בכל ימי חייו. פתאום משום מקום נפלה עליו שלישייה ועכשיו הוא לא יודע בעצמו מה לעשות כי הוא התחייב לקחת את מלוא האחריות גם אם הבשורה הזאת לא בשמיים.
הוא לא היה יכול לעזוב אותה עכשיו במיוחד שהיא בהיריון עם שלישייה , אך הוא ידע שהוא יצטרך לשאוב המון כוחות מתוך תוכו.
הוא חזר אל החדר כשפניו היה אחרות לגמרי אחרי שהוא יצא לשאוף קצת אוויר כי הוא הרגיש שהוא צריך להקיא בכל רגע.
" סליחה אבל הייתי חייב לצאת כמה דקות ברבי אין לך מה לדאוג אני איתך אומנם הייתי טיפה בהלם אבל בסופו של יום זאת גם השלישייה שלי ." אמר ארתור בקול רגוע וניסה לעודד אותה שהכול בסדר גמור ושהוא יהיה איתה עד סוף התהליך.
" שמתי לב לכך שקצת נבהלת מכך שתהיה לך שלישייה בוא אליי קרוב אפשר חיבוק ממך?" שאלה ברברה בקול והוא הניח את ראשו על בטנה מבלי לתת לה תשובה לשאלה שהיא רצתה לשאול.
" כן כמה שחיבוקים שרק תרצי מעכשיו אהיה פנוי רק כדי לפנק אותך ." אמר בחיוך של ניצחון ונשק ללחיה תוך כדי שהוא שיחק בשערה קלות וצחק לעצמו מפני שהוא היה מאושר באמת.
" אוו כמה חמוד לשמוע אותך אומר את זה אני שמחה שאנחנו עוברים את התקופה הזאת ביחד. אני ממש זקוקה לקרבה שלך ." אמרה ברברה כשתחושת עצב פתאומית נפלה עליה משום מקום.
" אני אהיה איתך תמיד אהובתי מתי שאת צריכה אותי אני נמצא פה אני לא בורח לשום מקום. לא אתן לך להתמודד עם כל זה לבד." אמר ארתור בביטחון ואחז בידה.
ברברה נמסה כשהיא שמעה מה שארתור אמר לה לפני כמה רגעים.
היא חייכה אליו ברוך בזמן שהוא עיסה לה את היד בניסיון כלשהו להרגיע אותה.
" אז תיקח נשימה עמוקה כי הבדיקות עדיין לא הסתיימו אני ממש קצרת סבלנות מתי אני משתחררת מהמקום האיום הזה זה עושה לי רע להיות פה כי אני מעולם לא סובלת בתי חולים." קראה ברברה בנחישות ולא רצתה להישאר עוד דקה נוספת אצל הדוקטור מרטינז.
" תחכי עוד דקה אני רוצה לקחת ממך דגימות דם בשביל בדיקה סופר חשובה ." אמרה בקצרה לפני שהמחט נגעה בזרועה והיא קפצה כשהיא הרגישה כאב חד מפלח את הבטן שלה לשניים.
" אאוץ' זה ממש כאב אני ממש עדינה תיזהרי עם המחט הדוקרת אני לא ממש מתה על בדיקות דם." אמרה בהפגנתיות ומשכה בכתפה ללא אומר.
ברברה ניסתה להיות יותר חזק בשביל שארתור לא יחשוב שהיא פחדנית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך