הברבור הלבן הצצה לפרק 24

Bloddy bomb 26/06/2019 397 צפיות אין תגובות

חואנה הבחינה שאנדרו היה לידה והיא בכלל לא שמה לב לכך כי היא הייתה שקועה במחשבותיה.
" אני לא מעוניינת לדבר לא איתך ולא עם ארתורו!" התעצבנה חואנה למרות שהיא ניסתה בכל כוחה לשמור על פנים שלוות.
" את מוכנה להקשיב שנייה?" אנדרו ניסה להסביר את עצמו , " אני פשוט מצטער לא רציתי להיגרר מהתחלה לתגרת ידיים אבל הוא לא הותיר לי שום ברירה." החווה אנדרו את דעתו והסתכל עליה במבט סתמי.
" זה לא מעניין אותי מי התחיל עם מי שניכם התחלתם להתפרץ אחד על השני במכות רצח." אמרה חואנה בטון כעוס.
" אני יודע אהובתי וזה בדיוק הזמן להגיד לך שאני רוצה לפתוח איתך דף חדש גם אם זה אומר שקצת ירדתי מהפסים זה עוד מילה עדינה לעומת מה שאגיד עכשיו." קרא אנדרו בהרהור והביט בה במבט קצר.
" מה תסביר לי?" שאלה חואנה ונעצה בו מבט עצבני.
" שאני יצאתי מכלל שליטה לא בגלל שאני לא אוהב אותך אלא בגלל שהארתורו הזה הוא חתיכת אידיוט." אמר אנדרו ומלמל משהו בלתי מובן בספרדית.
" אז אתה מנסה לומר שכל זה התחיל בגלל שארתורו התגרה בך על מה אתה מדבר בכלל שניכם אשמים באותה המידה אל תנסה לטהר את מה שכבר נטמא!" קראה חואנה ברצינות ולא הרימה את מבטה אליו.
" כן אבל מה זה אומר על המשך הקשר בינינו?" שאל אנדרו בסקרנות והוא שלח לעברה מבט רציני.
" תראה אנדרו היה בינינו משהו יפה חשבתי שאני יכולה לומר שאני אוהבת אותך בכנות אבל עכשיו אין לי מה להגיד בנוסף שאתה התנהגת כמו ילד קטן ולא כמו בן אדם בוגר אתה ממש מבייש אותי." קראה חואנה בטון החלטי ולא התכוונה לחזור בה מהחלטתה.
" מה זה אומר חואנה שאת זורקת אותי סתם כך?" קרא בעלבון והדמעות עמדו בעיניו.
" כן לצערי אני מאשרת שזה הסוף של הקשר הרומנטי בינינו, אני לא יכולה להיות עם בן אדם שכל הזמן מחפש להרשים אותי על ידי כך שאתה הלך מכות עם החבר לשעבר שלי." אמרה בהחלטיות למרות שהדיבור הקשה עליה להמשיך בשיחה שנהפכה פתאום להיות כל כך טעונה. " תסלח לי אני חייבת לזוז לעבר הפנימייה." היא אמרה ונתנה לו נשיקה על הלחי.
אנדרו לא הבין איפה בדיוק הוא טעה בקשר שלו עם חואנה ולמה היא בחרה לסיים את הקשר ביניהם.
הוא רצה דווקא להמשיך את הקשר איתה למרות שהוא ידע היטב שהיא המשיכה לכעוס עליו על כך שהוא נכנס לתגרה סתמית עם ארתורו .
אל תבכה עכשיו אנדרו תנסה להיות חזק אם לא בשביל עצמך אז בשביל חואנה , הוא חשב לעצמו עמוק בתוך הלב.
הוא צעד קדימה בצעדים איטיים אך החלטיים לכיוון הפנימייה וכל הדרך הוא לא הפסיק לחשוב על חואנה ועל כמה שהוא אהב אותה.
לא משנה לו מה יהיה , חואנה בסופו של יום תצטרך לסלוח לו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך