הברבור הלבן פרק 2

Bloddy bomb 29/05/2019 541 צפיות אין תגובות

הלנה לא קיבלה את העובדה שאמה הביולוגית של חואנה רוצה להכיר אותה , היא באמת פחדה לאבד אותה.
" לא נעלמתי , רק פחדתי מהאחריות הכבדה שהייתה על כתפי לטפל בתינוקת קטנה וחסרת ישע פתאום. לא ידעתי מה המשמעות של להיות אימא צעירה." אמרה לוסי ועיניה התמלאו בדמעות.
" מה התירוץ שלך הפעם? תשכנעי את חואנה שאת האימא האמיתית שלה? אני מזכיר שאנחנו ההורים היחידים שיש לה , המשמורת לא שלך אלא שלנו. ואלחם נגדך מלחמת עולם כדי להשאיר אצלנו את הבת שלך." אמר אדן בנחישות ולא התכוון להרפות ממנה.
" לא אוותר כל כך מהר. אני אלחם בכל כוחי כדי להשיב את הבת שלי בחזרה . אתה פשוט חולה נפש." קראה לוסי בכעס.
" על מה את רוצה להילחם? חואנה תשאר בבית ואת תפסידי את הזכות לחזור לקבל את המשמורת עלייך.
אז קדימה תוותרי פעם אחת על הגאווה שלך ותחזרי לאיפה שבאת, תיזהרי שלא תתקלי בחואנה בטעות ומה תגידי לה הפעם?" אמר.
היא הבינה שאין טעם להמשיך לדבר איתם וברחה משם ככל שהיא יכלה.
לאחר שהיא עזבה , אדן לא ידע מה לעשות עם לוסי , שרוצה לממש את הזכות לזכות במשמורת על חואנה.
" מה נעשה איתה? צריך להרחיק אותה מחואנה. אני מפחד שהיא תיפגש איתה איכשהו. אנחנו צריכים למנוע ממנה להתקרב אליה." קרא אדן בעצבנות.
" איך נמנע מחואנה לשאול לגבי העבר שלה? אין לי ממש מושג. אני גם רוצה למנוע בינה לבין לוסי ואני אעשה בכל מחיר רק שלא אאבד את חואנה כי אני ממש מפחדת." אמרה הלנה בבלבול.
" אינני יודע צריך להגיד לחואנה שאין לה אימא . אנחנו ההורים שלה וכרגע אין לנו מספיק פרטים על העבר שלה." חשב אדן בקול.
" כן אתה צודק זה באמת יכול להיות רעיון אבל אני.. אני לא רוצה לאבד את חואנה." אמרה לבסוף ולקחה נשימה עמוקה.
" גם אני לא אני לא לוקח סיכונים נלחם נגדה בבית המשפחה עד שננצח." הסכים אדן עם הלנה והשניים החליטו לא לתת ללוסי מונטרו להתקרב לבת שלה חואנה.
חואנה עדיין שהתה בחדרה שהיא חלקה עם מוניקה ואנדראה, היא למען הרגישה יותר טוב בפנימייה מאשר להיות בבית שלה עם ההורים שמסתירים ממנה הרבה דברים.
למרות שמוניקה ואנדראה ניסו להתחבר אליה לבסוף הן לא הצליחו להגיע להכיר אותה כי היא אטמה את עצמה מראש.
החבר שלה ארתורו החליט להפתיע אותה מבלי שידעה על כך.
" היי אהובתי איך המרגש? באתי לבקר אותך ובאותה הזדמנות שתתני לי נשיקת לילה טוב לפני שאלך לחדר כדי לישון. מה קרה? את בוכה?" שאל ארתורו בחום.
" אני שמחה שבאת . כן , אני בוכה כי הוריי לא מספרים לי כלום על העבר שלי. אני רוצה לדעת בסך הכול מה הם מסתירים ממני." אמרה חואנה ללא חיוך ונתנה לו נשיקה ארוכה ומתוקה.
" אני הולך עכשיו לחדר . את בטוחה שאת בסדר או שאת מעדיפה שאשאר איתך כל הלילה?" שאל ארתורו בטון ענייני.
חואנה הנידה בראשה והיא אמרה שהיא מעדיפה להישאר לבד כי היא רצתה לגלות פעם אחת ולתמיד מה הסוד שהוריה מתעקשים שלא להגיד לה.
באותו הלילה הוא הלך להיפגש בסתר עם סברינה , שאיתה הוא בגד בחואנה.
הם הלכו לבלות ביחד באיזה מועדון.
בעוד שחואנה לא נרדמה כי היו לה נידודי שינה.
בבוקר כשהיא קמה , היא הבחינה בדמות מסתורית שהציצה עליה ונכנסה לחדר במפתיע.
" שלום את חואנה גונזלס?" שאלה לוסי בהתרגשות והיו לה דמעות בעיניים כשהיא אמרה את זה.
" אנחנו מכירות? אני חואנה , ואת? מה השם שלך?" שאלה חואנה בחיוך נבוך.
היא התקרבה אליה והתיישבה לידה, לקחה את ידה וליטפה אותה ברוך.
חואנה הייתה בהלם גמור כי היא לא הכירה את האישה הזאת ולא תיארה לעצמה שזאת האימא הביולוגית שלה.
" אני יכולה לחבק אותך?" שאלה לוסי בבכי וניסתה להיאבק עם הדמעות שירדו לה כל הזמן.
חואנה הנהנה ולא אמרה דבר בגלל שהיא הייתה חסרת מילים.
" את לא מכירה אותי אולי , אבל בהמשך את בוודאי תכירי מי הייתי בשבילך. אני לא אוותר עלייך כל כך מהר." קראה לוסי בחיוך נחוש.
" מה השם שלך?" חזרה חואנה על שאלתה בפעם השנייה.
" אני לוסי ואני מכירה את ההורים שלך." היא אמרה בקול כמעט שקט כי היא לא יכלה לדבר מרוב ההתרגשות.
" איך את מכירה את ההורים שלי?" לא הבינה חואנה והביטה בה בפליאה.
" לא חשוב איך , אני צריכה ללכת עכשיו. אני תמיד אגן עלייך! להתראות חואנה." היא אמרה בעצב והדמעות זולגות ללא הפסק.
חואנה לא ידעה מה עובר עליה בזמן האחרון , מאז ביקורה של האישה הזאת שהיא לא הכירה , נותר בה ספק לגבי האמת שההורים המאמצים שלה ידעו ולא סיפרו לה על כך.
היא רצתה לדעת מהי זהותה האמיתית.
היא שאלה את עצמה מאיפה האישה הזאת באה ולא היה ברור מאין היא מכירה את ההורים המאמצים שלה.
בכניסה לפנימייה , אדן והלנה חיכו ללוסי, שלא ידעה שהם תפסו אותה על חם שהיא באה לבקר את ביתה למרות שהיא ידעה שהם אסרו עליה לעשות כך.
" אז את מבקרת את הבת שלנו למרות שאסור לך לעשות את זה? אם את תמשיכי לבקר אותה אנחנו ננקוט נגדך הליך משפטי ונוציא צו הרחקה אם לא תביני את המסר שמתחת לשורות." איימה עליה הלנה ואדן עמד מאחוריה.
" אני לא מוותרת על חואנה ." היא אמרה בעקשנות.
לוסי התעקשה למרות שההורים המאמצים רצו לנקוט נגדה צעדים משפטיים.
" אמרנו לך לא לבקר את חואנה , היא לא צריכה להכיר אותך , אנחנו לא רוצים לאבד אותה, את מבינה או שצריך לתגרם לך את מה שהסברנו כל כך יפה." אמר אדן והתקרב אליה .
לוסי לא ידעה מה לעשות והלכה משם לא לפני שאמרה . " נתראה בבית משפט." קראה בחיוך מתגרה על פניה.
אדן נכנס למכונית והלנה גם בעקבותיו, הם היו נחושים בדעתם לעשות את כל מה שהם יכולים כדי שחואנה לא תדע את האמת על אמה הביולוגית.
חואנה הרגישה שהיא כמעט יוצאת מדעתה בניסיון להבין מי זאת האישה הזאת שנהגה בה בכזאת רכות. שונה מאיך שהוריה המאמצים התייחסו אליה כאל בובה לא כמו בן אדם.
היא קמה ממקומה והיא חייגה במהירות את מספר הטלפון שהאישה הזאת השאירה בשבילה . היא רצתה לברר מה היא הייתה ולמה לעזאזל היא טוענת שהיא הכירה את ההורים שלה.
אך היא לא ענתה לה בכלל , חואנה הייתה על סף ייאוש.
" אוף!" גנחה חואנה בייאוש ונפלה על המיטה בבכי סוער , היא לא ידעה מה לעשות עם עצמה.
" אני שונאת אתכם! אני שונאת אתכם בכל כוחי!" קראה בתסכול והדמעות הרטיבו את הכרית שעליה היא הניחה את ראשה.
ברברה ודולסה הגיחו לחדר כי הבינו שמשהו לא טוב עובר על חברתן הטובה.
" מה קורה מה עשית לעצמך , חואניטה?" שאלה דולסה בחום.
חואנה לא יכלה לענות ומיררה בבכי תוך כדי שהיא מחבקת אותה חזק ולא מרפה, חואנה הרגישה שהיא מתחילה כבר לאבד את התקווה.
" אני מיואשת! אני לא יודעת מה קורה לי!" הודתה וניגבה את דמעותיה בגב ידה.
" חואנה את חיוורת , אני אביא לך מיים מהקולר." קראה ברברה בחיוך מעודד והלכה לעבר הקולר כדי להביא מים לחואנה.
דולסה נשארה אותה וליטפה את שערה הבהיר לאט לאט.
חואנה תירגלה נשימות קצובות ואיטיות בשביל להוריד את הלחץ.
בדרך ברברה פגשה את ארתורו חבוק עם בחורה אחרת . בזמן שהיא מילאה את הבקבוק במיים.
" מה אתה חושב שאתה עושה ארתורו? איך אתה יכול לבגוד בחואנה?" שאלה בזעם.
היא הרגישה שלחיה בוערות מרוב כעס. היא לא הבינה איך הוא יכול לעשות את זה.
" זה לא מה שאת חושבת ברבי אני לא בוגד בחואנה. אני רק …" הוסיף ארתורו בבלבול.
" אתה רק מה? " שאלה בעצבנות.
ארתורו הביט סביבו בבושה ולא ידע מה לעשות עם עצמו באותם הרגעים שברברה תפסה אותו על חם בוגד בחואנה על ימין ועל שמאל מבלי שהיא יודעת על כך.
" אין לי תירוץ אני יודע אבל בבקשה אל תספרי שום דבר לחואנה טוב?" ניסה להסביר את עצמו.
לפני שארתורו רצה להסביר לה מה קורה לו עם חואנה.
" אתה רואה? באשמת חוסר הזהירות שלך ברברה גילתה אותנו איך נסביר לה את זה שאתה ואני יוצאים ביחד." שאלה שאקירה בקול.
ארתורו לא ענה והלך משם מבלי לתת לה תשובה הולמת לשאלתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך