הברווזונת המכוערת פרק 11 – גורל אחד שם אותנו , שם אותנו כאן, בארץ הזו.

time machine123 02/04/2017 609 צפיות 2 תגובות

מיכאל ניסה לאתר היכן נמצאת אביטל. הוא לא הפסיק לחשוב עליה. כל הזמן הזה היא הייתה נתונה במחשבותיו. הוא היה מאוהב בה עד מעל לראש , ולא היה מוכן לתת לגבריאל להמשיך לפגוע באביטל. אביטל בכלל לא תיארה לעצמה שמיכאל אהב אותה בכל ליבו.
היא התהלכה בבית הספר מבלי לדעת שהבן הכי מקובל בחברה מאוהב בה עד מעל הראש.
אבל היא לא ייחסה לזה חשיבות רבה. מפני שחשבה שהוא גם צוחק עליה בסתר.
היא חשבה שהוא הצטרף לחבורה של גבריאל , והם מרכלים עליה מבלי שיש לה הזדמנות להחזיר להם ולענות כמו שצריך לעלבונות שהיא כל הזמן סופגת מהם.
ככה היא כל השנים האלה שמאז היא עברה בית ספר. היא סופגת את העלבונות ושותקת ושומרת הכול מבפנים.
אבל לשמור הכול בבטן זה לא בריא. זה לא הגיוני שהיא תשמור סודות בתוכה כשלמעשה קשה לה לדבר עליהם עם איש. אפילו לא מיכאל יודע את כל הסודות שהיא שומרת לעצמה.
כי אביטל לא מסוגלת להיזכר באותו היום שגבריאל הופיע באמצע השביל כשבדיוק היא הייתה בדרכה לבית הספר.
הבנים שהיו איתו צחקו עליה והחרימו אותה , שבוע שלם אף אחד לא דיבר איתה ולא פנה אליה.
כשרק אביטל חלפה במסדרון , היא הבחינה בגבריאל. היא רצה מהר ככל האפשר כדי להימנע ממבוכה ממנו.
הוא תפס אותה בזרועה. " אביטל!" הוסיף גבריאל בחיוך.
" אתה לא יכול לשחק בי כל הזמן הזה כשאתה יודע שאני אוהבת אותך." אמרה לו אביטל במבוכה.
" אבל אני אוהב אותך." אמר גבריאל בעדינות ונישק אותה באריכות.
אך במהירות היא חמקה לו מידיו. גבריאל ניסה לרדוף אחריה אבל אז הוא התנגש במיכאל.
" מה אתה חושב שאתה עושה עם אביטל?" תקף אותו מיכאל והרחיק אותו מהסביבה.
" אביטל עוד תהיה החברה שלי , אני מתחרט על כך שפגעתי בה עמוקות ועכשיו אני מאוהב בה עד מעל הראש." הטיח גבריאל בפניו.
" היא לא תהיה שלך ולא שום דבר ששייך לך. תפנים כבר. אביטל ואני מאוד קרובים לאחרונה." אמר לו מיכאל בחיוך מתגרה . " מאוד"
" אתה רומז לכך שאתה מנסה לקחת אותה ממני? אתה לא תצליח!" אמר לו גבריאל בקול רם.
"לא , אני לא רומז שום דבר ולא עדיין לא ניסיתי לקחת ממך שום דבר , היא לא שייכת לך. תפסיק לרדוף אחריה כי אני מעכשיו אדאג לשמור אותה רחוק מטיפוסים מפוקפקים כמוך." אמר מיכאל ונעלם לו בתוך המסדרון.
גבריאל ניסה להסדיר את נשימתו. הוא המשיך ללכת לעבר הכיתה. כשהוא נכנס לתוכה . הוא מצא את אביטל שישבה לבדה ויחידה מבין חברי כיתתו. ההפסקה כמעט הגיעה לסיומה.
הוא ניצל את זה שמיכאל לא היה בסביבה , כדי לנסות להתקרב לאביטל עוד יותר.
הוא כתב על הלוח באותיות גדולות וברורות : האם את רוצה להיות החברה שלי.


תגובות (2)

אהבתי! מעניין במי היא בחרה בסוף

02/04/2017 21:10

תודה רבהה

02/04/2017 21:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך