הברווזונת המכוערת פרק 14 – הכאב הזה מכה בי עוד

time machine123 05/04/2017 594 צפיות אין תגובות

גבריאל , בפעם הראשונה בחייו , כבר לא הרגיש גאה בעצמו . משהו בתוכו השתנה , כאילו הוא נהיה יותר ביישן ורגיש.
כאילו הוא שכח מאותה התדמית של אותו נער שצבר הרבה ידע , אבל גם בידע הזה הוא הרגיש הרבה חוסר ביטחון ביחס אליו. גם בידע שהוא צבר הוא פגע עמוקות באביטל , בגלל זה אביטל לא רצתה שום קשר איתו. גם עכשיו היא לא רוצה.
גבריאל לא הבין למה היא הכאיבה לו כל כך הרבה ולדעת שאביטל היא החברה של מישהו אחר.
זה משהו שהכאיב לו עד מאוד.
ועדיין , הוא היה מאוכזב מאוד מהיחס שהוא קיבל ממנה.
למה כשהוא היה נער כל כך מקובל חברתית , הוא לא קיבל יחס מכאיב שכזה.
אף פעם הוא לא חשב שמעמדו הגבוה יתדרדר לתהום ועם השברים שלו , הוא יצטרך לכפר על מעשיו ולחשוב פעמיים על כך שהוא פגע באביטל ומה שהוא היה עושה לה כל הזמן.
עכשיו הוא רצה להשיב את הזמן האבוד ולמצוא את הדרך להשיב אליו את אביטל.
בכל דרך שבה הלך טעה אפילו אם הוא חשב שזה הדבר הכי חכם שיש לעשות באותו הרגע, ולא חשב על ההשלכות שעלולות להיות אחר כך.
הפגע , הבוז שרחש כלפייה בעבר חלף אף הוא. והוא הרגיש עכשיו , איך הוא הבין שהוא מאוהב באביטל.
מה ייעשה עכשיו עם כל רגשותיו? ייתכן שאם עכשיו היא החברה של מיכאל , אי אפשר יהיה לדבר איתה יותר בחופשיות.
הוא שמע מאחוריו קולות מוכרים. הוא הלך בעקבותיהם.
כאשר הוא התקדם לעבר הקפיטריה , הוא הבחין באביטל ובמיכאל יושבים ואוחזים ידיים כל הזמן.
הוא עמד מולם , הוא הרגיש איך הקנאה לופתת את גרונו , מאיימת לצאת ולתקוף. הוא התקדם לעברם ועמד ליד אביטל.
" עכשיו , אתם ביחד רשמית?" אמר גבריאל בכאב. אביטל לא החזירה את מבטה לעברו.
" כן , אפשר לומר.." אישרה אביטל את הידיעה שהיא ומיכאל כבר הפכו להיות זוג.
" ולמה לא התחשבתם בי?" שאל גבריאל בכעס.

" ולמה שנתחשב בך ? למה אתה התחשבת בי כשצחקת עליי?" החזירה לו אביטל באותה הלשון.
" כי אני סובל לראות אתכם ביחד , זה למה . דבר ראשון , אני אוהב אותך , אביטל. אני לא מבין למה לא רצית להיות החברה שלי." הטיח את האמת בפניה.
" אתה , מה? אתה אמרת עכשיו שאתה אוהב אותה?" שאל מיכאל בקול .
" כן , יש לך עם זה בעיה? אלו הרגשות שלי , אם אתה רוצה תקבל אותם , אם לא- אז אני אשכח את זה שאני מתאפק בדרך כלל ואני אתחיל פה להתעצבן." קרא מיכאל בעצבנות.
" גבריאל , נפגעתי ממך כל כך הרבה. ואתה עוד חוזר בך ואומר עכשיו שאתה אוהב אותי. אני בחרתי להיות עם מיכאל כי זה מה שאני מרגישה עמוק בפנים. זה מה שהלב שלי בחר. אז תתמודד." אמרה לו אביטל את מה שהיא הרגישה ולא הסתירה ממנו דבר.
עולמו של גבריאל התמוטט בבת אחת. הוא הרגיש שאין לו כבר אחיזה בכלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך