הברווזונת המכוערת פרק 16 – איתך הלילה

time machine123 01/10/2017 683 צפיות אין תגובות

היא ניתקה אותו מעליה בעדינות , גבריאל אחז בה והביט בה לרגע כדי לראות האם יש בפניה צל של חרטה .
" מה התשובה שלך?" שאל גבריאל בקול מקווה.
אביטל נשמה עמוקות ואז אמרה: " תראה אני לא רוצה להיות החברה שלך , כבר סבלתי הרבה בגללך ואני לא יכולה להיות החברה שלך מפני שאני עם מיכאל!" הגיבה אביטל במהירות.
אביטל הרימה עינייה וראתה שגבריאל התחיל לבכות.
" את רוצה לומר שבעצם התשובה שלך שלילית , למה? מה עשיתי לך?" שאל גבריאל בקול שבור ואביטל התקרבה אליו כדי לחבק אותו , אך הוא הרחיק אותה ממנו.
" אני לא מבין , אירגנתי לך את ההפתעה הכי יפה שיכולתי לעשות בעבורך , ואת לא רוצה לתת לי הזמנות שנייה , זה לא הוגן מה שאת עושה לי, את רק פוגעת בי." הוסיף גבריאל בעלבון.
אביטל רק חייכה , חיוך שהעציב מאוד את גבריאל, כי הוא קיווה שהיא תתן לו הזדמנות שנייה.
" אתה לא התחשבת בי , אז אין לי שום סיבה להתחשב בך." שברה את ליבו בפעם השלישית , והלכה כשעיניו צפו בה הולכת באכזבה . דמעות נקוו בקצה עיניו.
הוא עמד במקומו ורצה לבכות , אבל הגרון שלו היה יבש. הוא חזר אל הכיתה בפנים עצובות אחרי שהבין שאביטל שנאה אותו , גם כנראה באיזשהו מקום זה היה מגיע לו. על כל הגועל והניכור שהוא הרגיש כלפיה פעם.
הוא לא הבין למה כל הרע מכוון רק אליו. כל יום שעבר הוא רק התאהב באביטל יותר.
הוא בא אל הכיתה הריקה , והרגיש יותר בודד מפעם לפעם.
פתאום נכנסה ילדה בלונדינית , עיניים כחולות שהייתה לבושה מאוד אופנתית.
היא הייתה חברת הילדות של גבריאל , שבאה לבקר אותו במיוחד.
גבריאל הבחין בה , ובהתחלה הוא לא כל כך הכיר אותה כי בכל זאת עברו הרבה שנים מאז הילדות.
" היי." גל אמרה בקול שקט. לקח לו זמן להבין שזו הייתה היא.
" איך גידלת! אני זוכרת ששיחקנו בחול כילדים , מה יש? אתה לא שמח לראות אותי?" שאלה באכזבה , כאשר היא ראתה שהוא בוכה.
" או , היי!" קרא גבריאל בטון יבש כי לא היה לו כוח להתחיל לפתח שיחה עם גל.
" אני רואה שאני מפריעה לך , לא נעים להישאר פה כאשר אתה נתון במצח רוח שכזה!" אמרה והתכוונה לצאת אבל הוא עצר בעדה.
" חכי! את צודקת , אני ככה בגלל בחורה , טוב זה התחיל קצת רע כי אני לא הפסקתי לרדוף אחריה ולהשפיל אותה בכל דרך, רק שלא לשתף אותה במסיבות הכיתתיות . אחרי שהשפלתי אותה , לא רק שפגעתי בה . גרמתי לה להבין שאיתי היא לא תהיה מאושרת , ואז היא התמלאה כלפיי שנאה. כל החבורה שלי התפרקה כשהבינה במה היא הייתה מעורבת. אני מצטער שזה היה ככה, הרחקתי לכת עם הרוע שלי והשפלתי אותה. עכשיו אני יודע שטעיתי, והבנתי עוד כמה דברים בדרך. התאהבתי בה וקיוותי שהיא תוכל לסלוח לי על כל מה שעשיתי לה. " אמר גבריאל בכאב .
" נו? והיא סלחה?" שאלה גל בעדינות , גבריאל נשך את שפתיו והוא היה עצוב יותר מתמיד.
" לא,"הוסיף גבריאל בקול שבור. " אני מקבל את אותו יחס שהיא זכתה לקבל ממנה. היא השפילה אותי בחזרה על כל מה שעשיתי לה , ואני רק רציתי להכין לה הפתעה." אמר והוא לא יכול יותר , גל אספה אותו לזרועותיה וניסתה לנחם אותו.
" אתה יודע מה? תתחיל לשכוח ממנה. לא מגיע לה שאתה תאהב אותה ככה. תראה , גבריאל . באתי לומר לך שאני אוהבת אותך ואני גם מרגישה אלייך דברים חזקים!" הצהירה גל בפניו.
גבריאל הסמיק. " באמת?" אמר והביט בה בהפתעה.
" מה אני נראה לך שאני צוחקת?" הוסיפה בחיוך מקסים. גבריאל התקרב אליה ונישק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך