הברווזונת המכוערת פרק 20 – מי אוהב אותך יותר ממני?

time machine123 24/10/2017 630 צפיות אין תגובות

אביטל שתקה למשך דקות ארוכות ולא ידעה איך לענות למיכאל, שעמד וציפה שהיא תגיד לו שהיא עדיין אהבה אותו למרות הכול.
אביטל לקחה נשימה עמוקה ואז רק הוסיפה " מיכאל , אני עם גבריאל אחרי שנתתי לו הזדמנות . אני מצטערת אבל אני בוחרת להיות עם גבריאל. לא איתך , אתה היית נחמד אליי ואני לא שוכחת לך את זה. נחמד מאוד שאתה אמרת שאתה אוהב אותי ,בקשה ממך אל תעשה את זה ככה." הוסיפה בבלבול והתבוננה בו במבט חסר הבעה.
" איך ככה? אם כן , מה את רוצה שאעשה בשביל שתביני שאני אוהב אותך , פשוט מאוד אוהב אותך. " הצהיר מיכאל על אהבתו בפני אביטל.
" כן , אני מבינה מה שאתה מנסה לומר. אבל זה מאוחר מדיי. אני כבר עם גבריאל. " אמרה אביטל , מנסה לא לפגוע בו במילותיה , להיות עדינה איתו.
" טוב , צר לי . אבל אני חושב שאת עושה טעות ענקית שלא יהיה לך איך להתחרט עליה אחר כך כשתביני את תוצאות מעשיך." קרא מיכאל באכזבה , אביטל הרימה את עיניה אליו והבחינה שהיו דמעות בקצה עינו.
מיכאל הלך לדרכו עצוב יותר מתמיד , הוא היה מיואש והחליט לנסות את מזלו בכתיבת שירים.
בזה הוא בהחלט היה חזק , הוא יכול לנסות לכתוב שיר אהבה על אביטל שאומר כל מה שהוא מרגיש אליה.
הוא ניסה לשרבט כמה מילים על הדף ואז הוא זרק אותה. הוא לקח עוד דף מחבילת הדפים החדשה שהוא פתח בזה הרגע.
הוא התחיל לכתוב כמה מילים על הדף , לאחר כמה שעות הוא סיים לבסוף את מלאכת הכתיבה.
הוא החליט לקרוא לשיר " אביטל" ולבסוף הוא הקליט את עצמו שר את השיר שהוא כתב בשבילה.
הוא פתח את הדפדפן והוא פרסם את השיר שאולי אביטל תשמע אותו שר ותבין שזה בשבילה.
כשאביטל הדליקה את היוטיוב , היא לא חשבה שמחכה לה הפתעה מאוד גדולה ממיכאל.
" גבריאל , אתה שומע את הקול, הוא נשמע לי כל כך מוכר. אולי אנחנו מכירים את הזמר ששר את השיר הזה?" שאלה אביטל בקול.
גבריאל הכיר היטב את הקול. הוא ידע שזהו מיכאל , שהחליט על דעת עצמו להקדיש שיר לחברה שלו , אביטל.
" כן , מאוד מוכר. אני מכיר את הזמר ששר את השיר הזה." אמר גבריאל בהרהור.
" מי זה?" שאלה אביטל בסקרנות. היא הביטה בו בעיניים שואלות.
" צר לי לבאס אותך . מדובר במיכאל. הוא ולא אחר." קרא והרגיש איך הקנאה לופתת את בטנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך