הברווזונת המכוערת פרק 23 – אולי נדבר?

time machine123 03/04/2018 624 צפיות אין תגובות

גבריאל ברח משם ודמעותיו נפלו מעיניו. למה זה קורה לו? ואיך זה קרה לו כשדווקא הוא ואביטל היו ביחד. הוא חשב שבאמת אביטל שכחה את מיכאל והתחילה לאהוב אותו, אבל כנראה הוא טעה.
הוא הוציא את טלפון הנייד שלו מכיסו וחשב להתקשר לגל , ידידתו משכבר הימים.
אבל היא לא ענתה בפלאפון וגם לא בטלפון של הבית.
מיכאל ואביטל התנתקו זה מזו, והביטו אחד על השנייה במבוכה.
" אני מצטער , לא הייתי צריך לנשק אותך.. " אמר מיכאל ונאנח.
" גם אני מצטערת אם פגעתי בך . אבל אני חייבת ללכת לראות איפה גבריאל. אולי הוא ראה את שנינו ביחד והוא נעלב ממני." אמרה אביטל בחיפזון והלכה לחפש את גבריאל.
היא לא תיארה לעצמה שהוא כבר ראה אותם ביחד וברח משם עם דמעות.
לבסוף , היא מצאה אותו יושב בקפיטריה יושב לבדו והיא תהתה לעצמה למה הוא בכה.
" היי , חיפשתי אותך." אמרה אביטל והיא התיישבה לידו.
גבריאל שתק כי לא היה לו מה לומר.
" חיפשת אותי? מעניין , למה את צריכה לחפש אותי בזמן שאת ומיכאל מבלים ביחד?" קרא גבריאל בציניות פגועה.
" מה?" אמרה אביטל בהלם. גבריאל המשיך לבכות בשקט.
" אם לא אכפת לך ממני , אז מה את עושה בעצם?" שאל גבריאל את אביטל ולא הרים את מבטו לעברה.
" בטח שאכפת לי ממך, רק נמאס לי מהתנהגות הילדותית הזאת שלך ! מאיפה למדת להתנהג ככה? עוד לא סיימת גן חובה? אני באמת לא מבינה אותך." אמרה אביטל וצחקה.
" את לא מצחיקה אותי עכשיו! ממש לא! כי אם את חושבת שזה מצחיק אותי , אז אני הולך מפה." אמר גבריאל בעצבנות ונאנח קלות.
אביטל התקרבה אליו ונישקה אותו. גבריאל זרם עם הנשיקה ונישק אותה בלהיטות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך