הברווזונת המכוערת פרק 7 –עשויה מזכוכית

time machine123 26/03/2016 761 צפיות אין תגובות

אביטל קמה ממקומה וניגשה לפתוח לאדם שבא לביתה באמצע הלילה. זה היה גבריאל. אורח בלתי צפוי שבא אליה בשעות הלילה המאוחרות. מה הוא עשה פה, חשבה אביטל בעודה מביטה על הקרקע. היא לא ידעה מה לעשות.
היא כל כך פחדה שיגיע הרגע והוא יוכל לפגוע בה. מה היא תעשה? אחרי הכול , הוא הסיוט הכי גדול שלה. לאן היא תברח. עכשיו אין לה ברירה.
אבל היא הבחינה שהוא לא פגע בה. למזלה , הוא רק התיישב למולה והוציא מפיו את המילים הבאות: " אני מצטער!!" אמר בקול מלא צער.
אביטל הביטה בו ממושכות ולא הבינה על מה הוא הצטער. הוא פגע בה כל כך ועל זה היא איננה מסוגלת לסלוח לו. כי בכל זאת הוא פגע בה .
" על מה אני צריכה לסלוח לך?" שאלה אביטל בפליאה.
" על זה שיצאתי טיפש ומפגר. אני רוצה את הסליחה שלך כל כך, שאני לא יודע אם תסלחי לי אי פעם על מה שעשיתי לך." אמר גבריאל בהצטערות עמוקה.
אך אביטל לא רצתה להקשיב לו, שילך הוא והסליחה שלו . " סליחה , אני לא רוצה לסלוח לך." הטיחה אביטל בפניו.
" אבל אני רוצה , אני חושב שהייתי אגואיסט ולא חשבתי עלייך. כי אני חושב שאני מאוהב בך ואני באמת מצטער על כל מה שעשיתי לך." התחנן גבריאל בפניה. הוא התקרב אליה ונישק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך