time machine123
עוד פרק.. מקווה שתהנו

הברווזונת המכוערת פרק 8 – לא דומה לאף אחת ויש בך קסם מיוחד!

time machine123 27/03/2016 839 צפיות אין תגובות
עוד פרק.. מקווה שתהנו

אביטל ניתקה עצמה ממנו ואמרה לו שהיא רוצה שהוא יצא מהבית שלה. גבריאל פסע לעבר הדלת אבל לפני שאביטל הספיקה להבין מה קרה לה איתו . הוא הדביק לה נשיקה על הלחי והלך לו לדרכו. היא סגרה לו את הדלת והלכה לחדרה לישון.
אביטל קפצה על המיטה בבת אחת , היא הניחה לעיניה להיעצם מאליהן. כאילו היה לה ברור מאליו שהן נסגרות. היא נרדמה כשברקע נשמע השיר הכי אהוב עליה " לא דומה לאף אחד" של הזמר והיוצר דודו אהרון.
היא החלה שוב לפרוץ בבכי כי בכל זאת גבריאל פגע בה. היא לא יכלה להפסיק לבכות.
מוקדם בבוקר, היא קמה בחמש בבוקר כי היא חשבה שכבר מאוחר וצריך לרוץ לבית הספר. אבל מכיוון שהיא ראתה שעדיין הייתה עלטה מוחלטת בחוץ. היא חזרה לישון עוד חצי שעה נוספת.
לאחר מכן , היא קמה מהמיטה. היא שטפה פנים , צחצחה שנים והתקלחה.
בשתי דקות לשמונה , היא יצאה לבחוץ. אביטל חיכתה למיכאל בתחנת האוטובוס וכשהיא עלתה ראשונה לאוטובוס. מיכאל הביט בה ממושכות. היא הבחינה שהוא הביט בה , והשפילה את מבטה.
היא התיישבה במושב שמולו, בוחנת את פניו בשקט. לאחר רבע שעה היא נרדמה על כתפו בזמן הנסיעה אל בית הספר. הוא חיבק את כתפה , הוא הקשיב לרחש נשימותיה הקלילות והקטנות. הוא ליטף את שערה קלות. הוא הניח את ידו על כף ידה הטובה והעדינה.
מיכאל הניח את ראשו על ראשה . הוא הרגיש בנוח להיות כך בקרבתה. אוי, כמה שהיא יפה, חשב מיכאל. בשבילו היא הייתה מלכת היופי. אך הוא ידע את מצבה החברתי העגום. כשהם הגיעו לבית הספר , הם החזיקו ידיים. לא בגלל שהם זוג. הם מין ידידים –חברים. אביטל חשבה באותו הזמן על גבריאל כי עדיין היא הייתה כולה מאוהבת בו.
מיכאל עצר מהליכתו , הוא הביט עמוק בעיניה הכחולות כאגם. ואז הוא התקרב אליה ונישק אותה. הוא החדיר את לשונו לפיה. לאחר מכן הוא ניתק מעליה , הלך משם ישר לתוך בניין בית הספר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך