time machine123
כן הדמות החדשה נכנסת לתמונה , אך היא בעיניכם?

הברווזונת המכוערת פרק 9 – יותר מדי מוגנתׁ

time machine123 28/03/2016 913 צפיות אין תגובות
כן הדמות החדשה נכנסת לתמונה , אך היא בעיניכם?

בדרך לביתה , היא ראתה נערה בערך בת גילה, היא הייתה גבוהה וכהת עור. היה לה שיער כחול –כהה. אוזניים גדולות ורחבות , נזר באף ופירסינג באוזניים. קצת טיפה מגושמת ומוזרה הייתה בשבילה הנערה. לפני שאביטל התקרבה לעברה, פתאום היא נעלמה.
אביטל המשיכה לצעוד לכיוון ביתה. היא שכחה את הנערה ההיא , שנראתה כאילו הייתה עשויה מבוץ. מה לה ולנערה הזאת במשותף? היא לא זכרה בכלל ששתיהן למדו באותה הכיתה.
היא ידעה בסתר ליבה שהמצב החברתי של אותה הנערה לא פחות גרוע משלה.
היא תסתבך בצרות , אם היא תמצא איתה באותה הקבוצה.
אבל כשהיא עלתה במדרגות. היא פגשה אותה שוב. היא לא ידעה איך להגדיר את מה שהיא הרגישה , מין מחנק כזה בגרון. הן הביטו אחת על השנייה במשך הרבה מאוד זמן. היא הביטה לתוך עיניה הכחולות כאגם, היא התקרבה אליה ונישקה אותה בפה. אביטל הייתה כל כך בהלם.
היא החדירה את לשונה לתוך פיה , בבת אחת היא הפכה את הנשיקה ליותר תשוקתית.
היא התרחקה ממנה וירדה במדרגות לעבר הבניין שבו היא התגוררה.
אביטל פתחה את הדלת ונכנסה פנימה. היא עוד לא הספיקה לעכל את כל מה שקרה לה עם אותה הנערה. בבת אחת, כל מצב הרוח שלה ירד, היא לא הבינה למה היא ככה.
היא חלצה את נעליה והניחה אותן מתחת לשידת הלילה שהייתה ממוקמת בחדר שלה.
היא התיישבה על מיטתה ולא הפסיקה להרגיש שהיא יותר מכוערת ודוחה. כאילו משהו בה ובהתנהגות שלה גורם להמון נערות ונערים להתרחק ממנה לחלוטין . למה היא צריכה להרגיש שונה וזרה מאחרים. היא לא הבינה כלום. וגם היא חשבה שלא עשתה שום דבר פסול ושהיא בן אדם כמו כולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך