הגבר מפעם חזר לרגע

skyler222 17/09/2017 646 צפיות אין תגובות

ברגעים קטנים כאלו, כמו עכשיו .. אני מפחדת.
ואני יודעת,, וגם אפילו החבר החדש אמר, כולם אמרו.
כולם אמרו שזה טבעי, לפעמים יתפרץ לו איזה רגע של מועקה קטנה שתבוא מהנשמה,
שחבלים יתפסו בלב התפוס שלך ויהדקו את עצמם עד שהנשמה תתחיל ליבב.
לרגע קטן אני רואה תמונה שלנו, לרגע אחד, הסתכלתי עליך היום, הסתכלתי עליך כמו שלא הסתכלתי מהיום שהגבר החדש הגיע.
זה לא היה הרבה זמן,
סך הכל הייתי צריכה למדוד דופק אחרי הריצה ואתה היית צריך לפתוח לי את הסטופר.
הכל היה בסדר, הינו בסדר עד שהרמתי אליך את ראשי.
המבטים הצתלבו, ולרגע אחד .. העיניים החומות והמוכרות העבירו בי תחושה של בית. תחושה של פעם לרגע אחד רציתי לחזור לזרועות המוכרות מפעם.
זה היה כמה שניות של שקט. שכרגע מכאיבות לי כלכך.
משהו בשקט הזה.. במבטים שהצתלבו, החזירו אותי כמה צעדים אחורה.
החזירו אותי לאהוב מפעם, לאחד אהבתי, לאחד שפעם היה משכיב אותי לישון כמו ילדה בת 4 .. האחד שבלי נשיקת לילה טוב מימנו לא הייתי ישנה באמת טוב.
אני יודעת שאהבת אותי. אהבה אמיתית, אהבה כזאת שמגיעה אליך .. והיא טמועה בתוך הנשמה . הסתכלתי לך בעיניים תמיד, והן היו תמיד כלכך טובות .. כלכך אמיתיות. כלכך לא שייכות לחרא שאנחנו חיים בו. אני מעריכה אותך על זה.
ושלא תטעה לרגע,
אני באמת מאושרת.
הוא יותר טוב לי . לרגע , אבל לרגע לא אומר בחיים שהוא יותר טוב מימך.
בחיים לא. כי זה פשוט לא נכון.
הוא פשוט יותר טוב לי, אני באמת אוהבת אותו. אהבה טהורה ויפה. משהו שאי אפשר לקחת מאיתנו.
אבל אתה בכל זאת חסר לי,
שתדע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך