הגורל יודע שאני ואת נועדנו להיות ביחד .. – פרק 2

27/11/2013 821 צפיות 4 תגובות

אני יודעת שלא רשמתי הרבה זמן אבל פשוט הייתי עמוסה במבחנים ורב הזמן חרשתי אליהם.

~אלירן ~
התקדמתי עם אדיר לבית של ספיר , רצינו ללכת לבריכה . אפילו שיש לי בריכה בבית ולאדיר יש בריכה בבית אם נבוא לספיר זה גם להציק לה וגם להיות בבריכה . פתחתי את הדלת עם המפתח שלי , כן יש לי מפתח לבית שלה . "אחי הייתה פה פעם " אדיר אומר לי .. איזה מפגר "ברור שהיית פה , היית איתי מליון פעם פה" "וואלה?" "כן מפגר " אמרתי לו והורדתי את החולצה . שמענו לחישות מלמעה וצעדים , ספיר ירדה ואחריה הדבר הכי יפה שראיתי בעולם וואלה זאתי כוסית . "מה את לובשת?" אדיר צעק לכוסית שרק עכשיו שמתי לב שהיא לא התלבשה מי יודע מה צנוע "אופסי?" היא שאלה "מזתומרת אופסי ?? ניצלת את ההזדמנות שאני לא בבית והתלבשת ככה ?!" מה קורה פה ?! "טוב אדיר .. אני הולכת להחליף " הכוסית אמרה "הבייתה ?? ככה ?!" הוא גיחך והרים גבה "היית מתה " הוא אמר אחרי שתי שניות , אני מתתי מצחוק "אתה שם ילד שאני לא מכירה .. אל תתערב בדברים לא קשורים אלייך " לכוסית יש פה .. הם המשיכו להתווכח . אחרי 10 דקות היא טרקה את הדלת ורצה החוצה "מה לעזעזל קרה פה ?" ספיר שאלה "תשאלי את אדיר " אמרתי מת מצחוק "סתום יזין .. לך אין תאומה מפגרת " הוא אמר . שו תאומה ?! זאתי תאומה שלו וואלה די דומים אבל לא שמים לב אני מכיר אותו 3 שנים ולא ידעתי על זה כלום . רגע מה השם שלה בכלל ?

~גל ~
אוחח מה נראה לאח המפגר שלי ולחבר החתיך שלו ?! נמאס לי מהעולם , פשוט נמאס !! רצתי הבייתה ובדרך עצרו לי 7 מכוניות , אולי אדיר צדק בכל זאת .. הגעתי הבייתה בשלום וחזרתי לקרוא את הספר שלי .. הוא באמת מעניין . אני לא חננה אני פשוט אוהבת ללמוד . אני גם לא מהאלה שיוצאות למועדונים כל שבוע , אני הולכת רק אם ספיר גוררת אותי ..ואני שותה והכל אבל לוקח לי הרבה כוסות להשתכר .. זה עובר בגנים .


תגובות (4)

תמשיכי

27/11/2013 14:21

תמשיכי

27/11/2013 14:21

אהבתיייי
תמשיכייי

27/11/2013 14:22

תמשיכייייי

27/11/2013 14:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך