דנהXזאיין
איך יצא??
ממש השקעתיי <3
אז כולם להגיב :)))

הגורל שלנו – פרק 4 – הנשף

דנהXזאיין 10/11/2012 1204 צפיות 38 תגובות
איך יצא??
ממש השקעתיי <3
אז כולם להגיב :)))

ג'רמי נשען על המוט והסתכל לכיוונינו "אתם לא גרועות כמו שאמא שלכם תיארה אתכם אתן יכולות להשתפר ממש מהר!" אמר המורה ותקוותו עלתה עם מבט שמח על פניו. "אמא!" אמרנו והסתכלנו על אמא במבט כועס שעמדה ליד דלת החדר, וצחקקנו אמא שילמה למורה ולג'רמי כולנו ליווינו את המורה והשותפה שלו לכיוון דלת היציאה והם עזבו. אמא לקחה את ג'רמי ודיברה איתו. לא ידענו על מה היא מדברת איתו. חיכינו עד שהיא תסיים לדבר עם ג'רמי לאחר כמה דקות אמא סיימה לדבר איתו ובאה לעברנו, ג'רמי המשיך ונכנס לתוך הבית. "בנות! ג'רמי נשאר לישון פה ההורים שלו מחוץ לעיר, אז היום הוא ישן פה" אמרה לנו אמא. "אממ בסדר!" אמרנו, לא היה לנו מה להגיד המשכנו ללכת לכיוון החדר שלנו, הגענו לתוך החדר ורצנו ישר למחשב התחברנו לפייסבוק משי הייתה דלוקה.
"מה קורה" שלחנו לה.
"וואיי כל כך התגעגעתי אליכן, הכל בסדר אצלנו איך איתכם?" ענתה משי.
"אצלנו הכל בסדר מחר הנשף שלנו היום המורה לריקוד שלנו בא ולימד אותנו לרקוד היה איתו עוד נער שעזר לנו הוא היה כל כך חתיך!" כתבנו.
"וואי כל כך כיף לכן!" כתבה משי.
"אנחנו כל כך מתגעגעות, אנחנו ממש מתרגשות לנשף הוא יהיה מחר" כתבנו לה.
"אני גם מתגעגעת אליכם, כל כך כיף!" כתבה משי ובצד ההודעה שלחה סמיילי.
"בנות בואו לאכול" צעקה אמא ממרחקים. "אנחנו באות" צעקנו בל הכוח כדי שתשמע.
"ביי משי אנחנו הולכות לאכול נדבר" כתבנו לה.
"ביי" היא השיבה.
הלכנו למטה לכיוון חדר האוכל הפעם לקח לנו פחות זמן כדי להגיע התיישבנו סביב השולחן המלצרים באו עם צלחות גדולות והגישו את האוכל לשולחן לאחר חצי שעה סיימנו לאכול המלצרים באו ולקחו את הצלחות וסידרו את השולחן קמנו מהכיסאות והתחלנו ללכת, אמא הלכה איתנו אישה לא מוכרת הייתה מולנו אמא התקדמה לעברה "בנות תכירו זאת שרה" אמרה אמא.
***סטופ***
שרה היא אישה צעירה בעל שיער חום ועיניים חומות כדבש היא תיהנה העוזרת הקרובה של התאומות והמורה שלהם לנימוסים.

"שלום!" שרה אמרה בחיוך.
"שלום!" השבנו לה. "שרה הנה החדר שלך שמה" אמרה אמא לשרה, ושרה לקחה את כל המזוודות שלה והלכה לכיוון החדר. "בנות מחר הנשף אני חושבת שתתאמנו עם ג'רמי על ריקודים!" אמרה לנו אמא. "טוב, איפה הוא?" שאלנו את אמא. "תפנו לימין ותמשיכו ישר עד סוף המסדרון" אמרה אמא, עקבנו אחר ההוראות שאמא נתנה לנו פנינו ימינה המשכנו ללכת עד שיגענו לסוף המסדרון, בסוף המסדרון היה חדר ניגשנו אל הדלת ודפקנו אף אחד לא ענה ניסינו לפתוח את הדלת והיא נפתחה הצצנו מבעד לדלת כדי לבדוק עם ג'רמי נמצא בחדר, הוא לא היה שם הסתובבנו לאחור וראינו את ג'רמי עומד מאחורה וקפצנו מבהלה "ג'רמי חיפשנו אותך!" אמרנו לו מפוחדות. "בואו אני צריך לאמן אתכן!" אמר ג'רמי ותפס את ידינו הלכנו לכיוון חדר הריקודים ג'רמי ניגש אל הטייפ והדליק מוזיקה "טוב אז מי ראשונה?" שאל ג'רמי. "קלואי!" אמרה ג'יין והתרחקה מג'רמי. קלואי ניגשה אל ג'רמי, ג'רמי החזיק בידה והתחיל לרקוד קלואי עקבה אחר צעדיו "עכשיו שחושבים על זה, זה כל כך מביך!" חשבה לעצמה ג'יין. לאחר 10 דקות של ריקוד שלם סיימה לרקוד קלואי בלי אף טעות. ג'יין קמה ממקומה והלכה לכיוונו של ג'רמי, ג'רמי לקח את ידיה והצמיד אותה לגופו והתחיל לרקוד ג'יין עקבה אחריי צעדיו הריקוד היה ממש יפה בדקה האחרונה של הריקוד ג'יין דרכה על רגלו של ג'רמי והפסיקה לרקוד "סליחה" אמרה ג'יין. "זה בסדר!" השיב ג'רמי ולקח את ידיה של ג'יין במהירות והתחיל לרקוד שוב עד לסיום השיר. "יפה, רקדתם ממש טוב ג'יין את צריכה להתאמן על הצעדים אבל שתיכן הייתם ממש טובות!"אמר ג'רמי ג'יין מיהרה לצאת מהחדר וקלואי רצה אליה ג'רמי גם הוא יצא מהחדר והמשיך ללכת לכיוון חדרו "ביי" אמר ג'רמי וחייך אלינו. "ביי" השבנו לו והתחלנו ללכת לכיוון חדרינו לאחר כמה סיבובים הגענו לחדר שלנו החלפנו לפיג'מה ונכנסנו לתוך המיטה וכיבינו את האור.
קרני השמש חדרו אל חדרינו התעוררנו מצלצול שעון המעורר קמנו ושפשפנו את עינינו כיבינו את שעון המעורר שצלצל בלי הפסקה וקמנו מהמיטה הלכנו לכיוון השירותים שנמצאים ליד החדר שלנו וצחצחנו שיניים לאחר כמה דקות סיימנו לצחצח שרה התקדמה לעברנו "בוקר טוב בנות!" היא אמרה לנו.
"בוקר טוב" השבנו לה. "בנות בואו לחדר שלכן נבחר בגדים לנשף" אמרה שרה.
הלכנו איתה לכיוון חדרינו, שרה פתחה את הארון הגדול שלנו והוציאה שתי שמלות מפוארות בצבע לבן
"וואו הם כל כך יפות" אמרנו. שרה חייכה אלינו. "בנות הנשף יתחיל עוד שעתיים תלכו לאכול לאחר שתואכלו תלבשו את השמלות, ספרים מקצוענים יבואו לעשות לכן תסרוקת!" אמרה שרה והלכה.
הלכנו לכיוון חדר האוכל הגענו מהר יחסית לפעם הקודמת התיישבנו סביב השולחן, השולחן כבר היה ערוך עם אוכל לקחנו קצת מהכל ואכלנו לאחר כחצי שעה סיימנו לאכול הרבה עובדים ניקו את הרצפה היא הייתה כל כך מבריקה . הלכנו לכיוון חדרינו להחליף בגדים לאחר עשר דקות השמלות המפוארות היו לבושות עלינו לקחנו נעלי עקב לבנות ולבשנו אותם. "אמא! לבשנו כבר את השמלות!" צעקנו לה. "הספרים אמורים לבוא בכל רגע!" צעקה לנו אמא. התיישבנו על המיטה וחיכינו רק לאחר חצי שעה באו הספרים הנשף כבר עמד להתחיל הספרים פיזרו לנו את השיער ועשו לנו בייבליס לאחר חצי שעה הם סיימו והלכנו לכיוון היציאה. שרה באה במהירות לחדרינו "בנות הנשף כבר התחיל!" היא אמרה לנו, רצנו לכיוון האולם הגדול שבו נערך הנשף לאחר עשר דקות של ריצה היינו קרובות לפתח האולם רצנו מהר ופתאום החלקנו על הרצפה החלקה כל האורחים הסתכלו עלינו.


תגובות (38)

ווואוו יצא לך פרק מדהים אין לי מילים ! תמשיכי ♥

11/11/2012 05:36

תמשיכי…

ותמשיכייי גם את הסיפור על וואן דירקשיין!!! מיייידדד❤

11/11/2012 05:40

מושלם!!! חחח מתה על קלואי!!! חחחח ♥♥♥

11/11/2012 06:02

חחחחח תודה אני אוהבת יותר את ג'יין חחחח

11/11/2012 06:14

חחחח הם תאומות אנחנו תאומות!!! אני כאילו קלואי ואת כאילו ג'יין חחח ♥♥♥ ♪♫

11/11/2012 06:17

יאייי מושללללללם !! תמשייכיייייי :-)))

11/11/2012 06:21

חחחחח תודה אני ימשיךך!!

11/11/2012 06:26

דנדוש אהבתי את הפרק מאוד כמו שאני אוהבת את הכתיבה הבוגרת והמדהימה שלך!!
ואוווו אבל הפרק הזה היה מושלםםם!!!!
תמשיכייייי♥♥♥

11/11/2012 07:55

תודה חחח אין לי כתיבה בוגרת אבל אם את חושבת חחח
להמשיךך??

11/11/2012 07:58

לא אז לא להמשיך…
את רצינית?!
להמשיךךךך עכשיוווו!!!!! חחחחח ♥
והכתיבה שלך באמת יפה ומשתפרת יותר ויותר, ממש מחייכים או עצובים בהתאם לרגשות שלה.. זה ממש מדהים ואת צריכה להיות גאה בעצמך D:

11/11/2012 08:00

חחח תודה :)) אני ימשיך עוד מעט חח את מי את אוההבת יותר את ג'יין או קלואי? זה סתם שאלה חחח:))

11/11/2012 08:03

את ג'ין! היא אוהבת לרקוד וטובה בזה וזה מגניב ;)

11/11/2012 08:04

את ג'ין! היא אוהבת לרקוד וטובה בזה וזה מגניב ;)

11/11/2012 08:04

חחחחחח אני אוהבת את שתיהם חח וג'יין יותר טובה מקלואי אבל היא עדיין גרועה חחח טוב אני יתחיל לכתוב עוד חמש דקות פרק!! <3

11/11/2012 08:09

עוד משהי ראתה גיא פינס?!?!!???!! מזההיתנהגות הזאת?!?!!!!

11/11/2012 10:46

הן צריכות להיתבייש!!!

11/11/2012 10:47

מושלמי דנוש חיימ שלי אין עלייך חחח לא קשור אבל אין פרק מושלם תמשיכי ואני עם אורלי קלואי לשלטון!!!חח אני ואורלי דומות באופי טוב אימה לא הקטע שלי חח תמשיכי עכשיו אני במתח חחח

11/11/2012 10:51

כןן ראיתי גיא פינס וכןןן איזה חיותת!!!
ואסתי אני אוהבת את ג'יין איזה בוגדות חחח

11/11/2012 11:00

חח אני לא יודעת למה אבל ג'יין מוצאת חן בעיני! היא ביישנית כזאת וחמודה! גם קלואי נחמדה, וג'רמי ממש חמודד!!
קל להתחבר לדמויות שיצרת, את כותבת מדהים! ועכשיו שנגמרו לי הפרקים …
תמשיכי!! =))

11/11/2012 11:47

את כותבת מהמם אהבתי מאד מאד את הפרק הזה תמשיכי מהר מהר ממני בקי ♥

11/11/2012 11:54

תודה <3
בהמשך יכנסו עוד הרבה דמויות בפרק הבא יכנסו כבר כמה דמויות נסיכים חתיכים חחח
ויהיו זאבים וערפדים חח טוב אני לא אגלה אני יכתוב עוד מעט את הפרק תודה על התגובות :))

11/11/2012 12:35

המממממשך ! מושלם תמשיייכי (: ♥

11/11/2012 14:28

אוףף כתבתי חצי פרק אני ימשיך לכתובמחר כואב לי הראש חח ואין לי כוח :((

11/11/2012 14:53

קראתי את כל הפרקים עכשיו ,
זה ממש יפה ! D:
את מאוד מוכשרת !
אבל…יש לי הערה קטנה ,
במקום לעשות כל פעם **סטופ** ולספר על אותה דמות את יכולה לנסות לשלב את זה איכשהוא בסיפור (הבנת למה אני מתכוונת נכון ? XD חח אני פשוט לא טובה בלהסביר אז..)
חח אקיצר…
סיפור מושלם !
תמשיכייי (-:

12/11/2012 10:56

תודה :) וכןן הבנתיי אני יכתוב עוד מעט פרק 5 :)

12/11/2012 12:25

אם את רוצה להכניס חתיכים בסיפור תכניסי את הארי חעחעחעחע❤♥סתם סיס תמשיכי!!!!!
גם את הסיפור על 1D!!!!

12/11/2012 12:30

טובי חחח אבל זה לא על וואן די חח אני יכניס חתיכים ברור!! כי הם אנשי זאב וערפדים חחחח…. ^________^

12/11/2012 12:33

הארי!!!!!

12/11/2012 12:34

אבל הארי הוא לא איש זאב או ערפד הוא ג'מבונון חחחחחח אני יעשה בחורים ממש חתיכים אני יתאר אותם כאילו חחח :)

12/11/2012 14:04

אבל הארי הוא לא איש זאב או ערפד הוא ג'מבונון חחחחחח אני יעשה בחורים ממש חתיכים אני יתאר אותם כאילו חחח :)

12/11/2012 14:04

נוו מתי את מעללה כבר את פרק 4 אני מחחכה כבר לזהה !!

14/11/2012 10:02

חחחחחח :))) אני כותבת עכשיו!! ואני קוראת סיפור אחד ממש מעניין של: zohar 1D הוא על וואן די אני יישמח אם תקראו אותו :))

14/11/2012 10:11

יואווו דנדוש סופרת לעתיד מוכשרת אחת – קודם כל התגעגעתי ממש!! כתבתי בסיפור הקצר האחרון של אסתי למה וזה כנ״ל לגבי כולכן 3>
ממש עצוב שהלימודים לא נותנים לי זמן לדבר שאני ממש אוהבת, לכתוב או סתם לדבר איתכן בתגובות , באמת שזה מדהים כמה שזה היה חסר לי אתן והאתר עצמו3>>
הייתי בטוחה שאני יראה טונות של המשכים אבל כנראה שמשהי כמוך צריכה את הזמן שלה וזה ממש מקצועי ומיוחד אבל אני ישגע אותך בגלל שאני מתגעגעת להמשך אז תמשיכיייי!!
וקנית את הדיסק החדש? ;)

15/11/2012 14:21

גם אני התגעגעתי אלייך <3
יש לי הרבה מבחנים בכל שבוע ואין לי זמן לכתוב אבל היום כתבתי חצי פרק ומחר אני ימשיך ויגמור אותו אני ינסה לגמור לפני שזה יעלה וכתבתי דף דמויות כנראה מחר זה יאשר ואני ממש לא סופרת לעתיד חחח אבל בכל מקרה תודה!! ולא קניתי את הדיסק את קנית?? ^___^

15/11/2012 14:40

לי היה ממש כל יום מבחן או בוחן בגודל של מבחן ואני לומדת דברים של כיתות גבוהות פיזיקה, חשמל, מדעי המחשב.. אז ממש ממש קשה ולכל מבחן צריך להתכונן יומיים או שלושה לפני וזה ממש מבאס;(((
את כן סופרת לעתיד, אם תרצי כמובן כי את יכולה D:
וקניתי אותו ב12 מתי שיצא את לא מבינה איזה מושלם הוא יתאהבתי בדיסק הזהההה אפילו ההורים שלי אהבו 3>

15/11/2012 14:45

היי לכולכם

החלטתי לפרוש מהאתר ו מאחלת לכולכם בהצלחה בכל אשר תפנו ממני באהבה בקי

15/11/2012 15:20

אבל יש לי ת כל האלבום בפאלפון גם אני אהבתיי וגם אצלנו צריך להתאמן 2-3 או יותר ימים כי המבחנים קשים!!

ובקיי לאא למה את רוצה לפרוש?!?!?! רק בגלל הגיל?!?!!
אז אם כןן לא חשוב ליי הגילל חשוב לי הכתביה ואני קוראת לא אכפת לי איזה גיל הסופר אז אל תפרשי בבקשה בקיייי אני רוצה שתחשארי ותכתבי שירים וסיפורים מושלמים כמוךך!!! אז את לא פורשת!!!!

16/11/2012 03:52

תמשיכי!!!!!!!!!
ובמיידית את שומעת!!!!!!!!

18/11/2012 08:10
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך