זהו הפרק השלישי בסיפור שלנו תודה אם תגיבו ותקראו.

הגיבור לעולם חוזר פרק ג'

09/02/2012 647 צפיות אין תגובות
זהו הפרק השלישי בסיפור שלנו תודה אם תגיבו ותקראו.

יצאתי לכיוון ביתו של רועי ביתו בקצה הרחוב שלי ככה שלא התעצלתי ופשוט יצאתי בדרך קצת בחנתי את האייפון החדש שהיה בידי אפילו שלחתי הודעה לאימי שיצאתי מהבית.
הגעתי לביתו של רועי קצת בחנתי אותו קצת הוא נראה יפה מבחוץ חזרתי חזרה לענייני וצלצלתי בפעמון אמו פתחה לי וחיוך על פניה אמרתי "שלום באתי לרועי זאת אומרת לפגוש אותו" היא אמרה"היכנסי" נכנסתי קצת התביישתי היא אמרה "רועי למעלה בחדרו" ופנתה לכיוון המטבח עליתי לאט לאט הסתכלתי על כל התמונות היפות ועל הפסלים דפקתי על דלתו של רועי אף אחד לא ענה פתחתי טיפה את הדלת ו omg מה אני רואה? את נועה (הילדה הכי יפה מהכיתה שלי) ואת רועי מתנשקים זה קצת צרם לי בלב לראות אותם מתנשקים כי קצת התאהבתי ברועי לא ממש אבל קצת בכל זאת הוא היה כזה חתיך והאופי שלו היה מדהים.
הם ישר ראו אותי ומיד התנתקו אחד מהשני לא ידעתי מה לומר עמדתי כמו פגר בפתח הדלת אדומה כולי, נועה ישר אמרה "אממ אני אלך ביי רועיקי נדבר מחר" רועי החזיר לה "ביי'.
אמרתי לרועי "אפשר להיכנס"
רועי"כמובן כנסי"
נכנסתי ועמדתי בזמן שהוא ישב על המיטה הוא אמר "בואי שבי איתי"
עניתי "אני אשב על הכיסא" ממש רציתי לשבת איתו אבל פשוט לא יכולתי משהו עצר אותי לא ידעתי אם זה בגלל הנשיקה עם נועה או פשוט אני מנסה להדחיק אותו ולהאמין ששום דבר לא יקרה בנינו.
אמרתי "הפרעתי לכם?"
רועי "ממש לא היא נתנה לי נשיקת פרידה"
חשבתי לעצמי ממש נשיקת פרידה עוד שנייה אכלתם אחד את השני.
אמרתי לו "אתם חברים?"
הוא שאל בציניות "מה זה חשוב לך איכשהו?"
אמרתי "לא ממש לא"
הוא שאל "למה באת?"
אמרתי…
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך