סתם כותבת
אני יודעת שאולי אני חופרת אבל אני פשוט רוצה שתבינו אותי. חשוב לי להבהיר אני לא מכריחה אף אחד לקורא או להגיב, זה פשוט מעליב שאת כל כך מתלהבת שסוף סוף הצלחת ואז את רואה שאין כמעט קוראים. ושוב אם הניסיון הזה ושל השני פרקים אחריו לא יהיה טוב, אז פשוט אני יפסיק לעלות לאתר הזה, אני יכתוב בשביל עצמי.

הגלגל מסתובב פרק 3

סתם כותבת 10/10/2015 817 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שאולי אני חופרת אבל אני פשוט רוצה שתבינו אותי. חשוב לי להבהיר אני לא מכריחה אף אחד לקורא או להגיב, זה פשוט מעליב שאת כל כך מתלהבת שסוף סוף הצלחת ואז את רואה שאין כמעט קוראים. ושוב אם הניסיון הזה ושל השני פרקים אחריו לא יהיה טוב, אז פשוט אני יפסיק לעלות לאתר הזה, אני יכתוב בשביל עצמי.

טוב אז אני מעלה את הפרק שוב כדי לראות מה קורה ורק שתדעו יש עוד שני פרקים מוכנים.
חשוב לי להבהיר אני לא מכריחה אף אחד לקורא או להגיב, זה פשוט מעליב שאת כל כך מתלהבת שסוף סוף הצלחת ואז את רואה שאין כמעט קוראים.
ושוב אם הניסיון הזה ושל השני פרקים אחריו לא יהיה טוב, אז פשוט אני יפסיק לעלות לאתר הזה, אני יכתוב בשביל עצמי.
טוב אז זה הפרק וגם תשמעו את https://youtu.be/fP1KrPs3k3c
הפגישה הייתה קצרה, שי חמוד, הוא בן 25 ולפי החזרה על הטקסט בפגישה, נראה שהמשחק שלו דווקא טוב ומקצועי.
יצאתי מהתיאטרון ונכנסתי לאוטו כדי לנסוע הביתה.
הגעתי הביתה וכמובן שאין אף אחד, שלי בעבודה או באוניברסיטה והילדים בגן.
האמת שאין לי משהו מיוחד לעשות עכשיו, אז החלטתי לנקות את הבית ולהכין ארוחת צהריים לילדים ולשלי.
הרי יש לי סוף סוף הזדמנות לעשות זאת, גם הבית יהיה נקי ומסודר וגם אני יפצה את ילדיי היקרים על כך שאני כמעט ולא נמצאת איתם.
הלכתי לחדר ארונות ולבשתי גופייה פשוטה ומכנס בית קצר, הפעלתי מוסיקה על פול ווליום ולקחתי את החומרי ניקוי והדברים שאני צריכה כדי לנקות.
אני מטאטאה, שוטפת, שואבת אבק ותוך כדי אני שרה ומפזזת לי בכיף.
אחח איזה נחת אני מרגישה.
וואי, אחרי שלוש שעות של ניקיון יסודי בכל הבית, אני תשושה מעייפות.
סידרתי את כל חומרי הניקיון במקומם והחלטתי להיכנס להתקלח.
מיליתי לי את האמבטיה במים חמים ושפכתי לתוך המים שמן תינוקות וקצף.
אחרי שעה של אמבטיה חמה ומרעננת, הרגשה טובה עטפה אותי.
לבושה בחלוק, נכנסתי לחדר ארונות ולבשתי שמלת בית שחורה, סירקתי את שערי ואספתי אותה לקוקו גבוה והלכתי למטבח.
שוב הפעלתי את המערכת שירים בפול ווליום והתחלתי לבשל פירה ושניצל, הארוחה האהובה על אוראל ומרי.
וואי כמה זמן לא נהנתי ככה, אני מאוד אוהבת לבשל ולסדר, זה כיף לי ומרגיעה אותי.
תוך כדי הבישול, אני שרה ונהיית רגועה יותר ויותר.
לפתע צילצל פאלפון וניגשתי לענות.
על המסך הופיע: שלי אהובתי.
אני: \\\"הלו.\\\"
שלי: \\\"היי, מה קורה?\\\"
אני: \\\"מעולה, מה איתך?\\\"
שלי: \\\"גם, איפה את?\\\"
אני: \\\"בבית, קרה משהו?\\\"
שלי: \\\"כן, שלי התקשרה אלי.\\\"
אני: \\\"מה היא אמרה?\\\"
שלי: \\\"היא רוצה לבוא לדבר.\\\"
אני: \\\"נו מעולה, שלי תגיעי היום מוקדם ונאכל צהריים ביחד עם הילדים ובערב תזמיני את ליה לכוס קפה.\\\"
ליה: \\\"לא יודעת, נחשוב על זה, בכל מקרה, אני מגיעה עוד מעט, את רוצה שאני יאסוף את הילדים?\\\"
אני: \\\"כן, אבל אל תגידי להם שאני בבית, נעשה להם הפתעה.\\\"
שלי: \\\"טוב ודרך אגב, גם אם אני יזמין את שלי זה לא יקרה היום, היום יש לי הפתעה בשבילך, אה ואל תנסי אפילו לשאול אותי מה זה.\\\"
אני: \\\"טוב, טוב, בסדר.\\\"
שלי: \\\"יאללה ביי אהובתי.\\\"
אני: \\\"ביי נישמתי.\\\"
כשהשיחה התנתקה, המשכתי בעיסוקיי.
בדיוק כשסיימתי לבשל ולסדר הכל, צליל הודעה בקע מהפאלפון שלי.
על המסך הופיע:
שלי אהובתי- אנחנו בחניה, אם את רוצה להפתיע את הילדים תתחבאי.
השבתי לה- רעיון מצויין.
נכנסתי לחדרי והתחבאתי שם.
לאחר דקות אחדות, שמעתי את דלת הבית נפתחת ואת ילדיי שואלים את שלי: אמא בבית?
כששמעתי את שאלתם הרגשתי דקירה הלב, רגשות אשם תקפו אותי ודמעות החלו לזלוג על לחיי.
באותו הרגע רצתי אל הסלון, תופסת ומוחצת חזק את שניהם אל חזי בחיבוק גדול.
\\\"יאללה שלושתיכם לשולחן, אני עוד שנייה גוועת ברעב!\\\" , שלי צעקה על שלושתינו.
בעודי מוזגת אוכל, שלי והילדים הלכו לשטוף ידיים והתיישבו בשולחן.
\\\"יש, אמא הכינה פישניצ (פירה ושניצל).\\\" , מרי צעקה כשהנחתי את האוכל על השולחן.
\\\"בתיאבון.\\\" , אמרתי לכולם כשהיתיישבתי גם אני ואז הוספתי: \\\"שלי, ילדים, באלכם לספר לי איך עבר היום שלכם?\\\"
וכך המשיכה השיחה במהלך הארוחה.
לאחר הארוחה ולאחר שהילדים ושלי התקלחו, ישבנו כולם בסלון והחלטנו על ספיישל סרטי דיסני, חטיפים ופופקורן.
כאשר הסרט האחרון נגמר, הצצתי בשעון וראיתי שהשעה כבר שמונה בערב, וואי איך עבר הזמן.
\\\"יאללה ילדים, כבר מאוחר, אתם צריכים לסדר את הדברים שאתם צריכים למחר וצריכים ללכת לישון.\\\" , אמרתי לאוראל ומרי.
\\\"אבל אמא, עוד סרט אחד.\\\" , התחננו שניהם.
\\\"לא, כבר מאוחר, קומו מיד!\\\" , צעקתי על שניהם.
\\\"לא רוצים!\\\" , צעקו בחזרה.
אז התחלתי לדגדג אותם וגם שלי הצטרפה אלי וארבעתינו נפלנו על הריצפה צוחקים.
בסופו של דבר הם כן קמו והלכו לסדר את דבריהם, כשסיימו הם ביקשו משלי להקריא להם סיפור.
\\\"אני יקריא להם סיפור ואת לבינתיים תסדרי לנו שתייה ונשב בכיף שלנו.\\\" , שלי אמרה לי והלכה אליהם.
כששלי באה אל הסלון, השתייה כבר הייתה מוכנה.
היא היתיישבה לידי ואמרה: \\\"אוראל ומרי ממש שמחים היום.\\\"
\\\"כן, כך גם אני.\\\" , השבתי לה.
בעודנו יושבות ומדברות, נישמע צילצול הפעמון של הדלת.
\\\"מי זה כבר יכול להיות בשעה כזאת?\\\" , שאלתי את שלי.
\\\"לא יודעת\\\" , היא השיבה לי וחיוך ממזרי נפרש על פניה.
הממזרה הקטנה מתכננת משהו.
ניגשתי לפתוח את הדלת וברגע שהדלת הייתה פתוחה לרווחה, קיבלתי שוק נוראי וקפאתי במקום.


תגובות (2)

תמשיכיייייי מהמם

11/10/2015 04:07

תמשיכי! אני קוראת הכל באיחור ובגלל זה זה נראה לי לא שייך להגיב היום על משהו מלפני שבועיים… סליחה על זה. אבל תדעי שאני קוראת את הסיפור שלך גם אם אני לא מגיבה

12/10/2015 00:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך