הדברים שאף פעם לא היה לי אומץ להגיד לך

sunlight 21/09/2017 801 צפיות אין תגובות

לזה שאהבתי
אתה זוכר את התקופה הזאת כשהיינו קטנים? היינו אז בני ארבע בערך. זאת הייתה אהבה תמימה. אמרנו שנחיה ביחד בבית יפה. דיברנו רק על כמה כיף יהיה לנו. על איך שאתה תהיה שחקן כדורסל מצליח ותבנה לי סטודיו לאומנות משלי. הוא יהיה מלא בצבעים ויהיה בו כל מה שארצה. מקום קסום שבו אני יוכל לצייר וליצור הכול. אני זוכרת שכשרבתי עם ההורים שלי היית הולך אלי ומוודא שהכול בסדר.
קצת יותר משלוש שנים עברו ואתה הפחת להיות בדיוק אחד כמוהם. אני נשארתי תמימה מטומטמת ושקרנית לעצמי. האמנתי שאתה עדיין חושב ככה. אתה נתקעת בין הפטיש לסדן. לא רצית לפגוע בי. לא רצית להשתייך אליהם אבל גם לא היית מוכן להיפגע. במילים אחרות, אפילו חבר לא היית. הם שהרסו לי את החיים, שניסו לפורר את האישיות שלי ושרצו להפריד ביני לבין השמחה, האושר וחוזק הנפשי ללא הצלחה. הצליחו להפריד בינינו. הצליחו לקחת לי אותך. ככה חשבתי לפחות בהתחלה. אבל הם רק הראו לי את האישיות האמתית שלך. כי מאחורי החוזק הפיזי שלך והבן אדם הטוב שאתה באמת. אתה חלש לא יכול להתנגד לזרם גם אם הוא פוגע בקרובים אלייך.
אני זוכרת את אותם הימים שהייתי מאוהבת בך. החלטתי לקחת צעד בעצמי אז בכיתה ג' ולהציע לך חברות. אתה אמרת "כן" כי ריחמת אלי. אתה יודע מה הרגש שאני הכי שונאת שמרגישים אלי? התשובה היא 'רחמים'. אל תרחם אלי לעולם! גם כשהייתי קטנה הייתי אישה חזקה. איזה מטומטמת הרגשתי כשעליתי אז להסעה ומישהו שאל אותי אם אני הבת דודה שלך.
עכשיו הבנתי איך תירצת הכל. את כל הזמן הזה שבילינו. אפילו בתור ידידים תירצת בזה שאני בת דודה שלך. התביישת בי וריחמת עלי בו זמנית. עד היום אני לא יודעת אם הזמן הזה ששיחקנו היה מרחמים או מזה שבאמת רצית. כן, כשנפרדנו הרגשתי מטומטמת בהתחלה ואז פשוט כאסתי עלייך. כאסתי ששיקרת לי שרצית אותי. אז מה אם הייתי אז בכיתה ג'.. בעיקר כאסתי שהתביישת בי עד כדי כך שהמצאת שאנחנו בני דודים. בסוף הבנתי שאתה כנראה חלש. שאתה לא מסוגל להתנגד להם.
אני סלחתי לך. אבל אתה אף פעם לא תדע כמה הגנתי עלייך כמו שאתה אף פעם לא הגנת עלי מאז ש"התבגרת". אנשים שאלו אותי איך אני אוהבת אותך. איך אני אוהבת מישהו שקטן ממני בשנה ומלא כמוך. ואני רק הייתי מתעצבנת ואומרת שאני אוהבת אנשים טובים וזה לא משנה אם הם קטנים בשנה. אהבה לא תלויה בגיל.
גם אחרי כיתה ג' הייתי מדברת רק דברים טובים עלייך בתור מי שכולם ידעו בתור "הבת דודה שלך" גם שנים אחר כך. היו לי חברות מהשכבה שלך – תתפלא אבל לא פעם הם התענינו בך. היה נדמה שאתה לא מתעניין בהן.
זה מה שמזכיר לי להגיע לחלק שבו אתה מוצא אהבה שאתה באמת אוהב. זוכר אז בכיתה ג'
אמרת לי שאתה מרגיש שאנחנו קרובים כמו בני דודים. אז למשפחה צריך להכיר את החברה החדשה שלך. אי שם בתחילת כיתה יב' שלי הבאת אותה. אני פרגנתי לך. כי ככה היינו עושים. אם יש משהו שאפשר להגיד על הקשר הזה זה שהוא מלא בפרגון ושמחה בשביל הצד השני. מה שאתה לא הבנת שהפעם אני זו שהסכמתי לעצמי לרחם עליך. כן הדברים התהפכו..
לא אהבתי אותה בכלל. היא לא התאימה לך ובאמת שבשביל בן אדם מדהים כמוך מגיעה מישהי רבה יותר טובה. ולא אני לא מדברת על עצמי. היום אני באמת רואה אותך בתור בן דוד ולא יותר מזה. למדתי להתאכזב ממך פעמים רבות כל כך שהיום אני פשוט נפעמת משזה שאני לא מצפה ואתה מפתיע אותי.
אני פרגנתי לך על זה שאתה מאוהב. שאתה מרגיש שמישהי אוהבת אותך בחזרה. אני פרגנתי לך כי היית מאושר וראו את זה בעיניים שלך. אבל חוץ מזה אף אחד לא אהב אותה ולך זה לא היה אכפת. אפילו לא פעם אחת עצרת ושאלת את עצמך למה? פשוט הלכת אחריה בעיניים עצמות בלי לראות את הדרך.
ירדת מחמש יחידות מתמטיקה לשלוש. נכשלת במגמת כדורסל ועם הכישלון שקע כל המאמץ לאורך כל החיים שלך עד אז לעבוד במה שתמיד רצית – כדורסל. הציונים שלך ירדו באופן משמעותי. ויתרת על כל מה שאהבת והיה חשוב לך בשבילה. החלום להיות כדורסלן כמעט השתלם. הצלחת להתקבל לכל התוכניות שהיו אמורות להביא אותך לשם ובגמר פשוט נפלת, הפסקת להשקיע והכל בגלל מישהי שאמורה לאהוב אותך. גם הציונים שתמיד התגאית בהם כל כך פשוט נפלו. מישהי שאמורה לאהוב אותך אמורה לרצות שתצליח להשיג את החלומות שלך. היא אמורה לעזור לך להגיע לשם. מעבר לזה היא לא התאמצה או וויתרה בשבילך על כלום. עשית כל מה שהיא רצתה לפי איך שהיא רצתה. אני זוכרת איך סיפרת שהיא מחריכה אותך ללכת למסיבות שאתה בכלל לא אוהב. היית הולך לשם רק בשבילה ויושב בצד עם עצמך.
אחרי שנפרדתם כל מי שאהב אותך לקח נשימה לרווחה. אמר "טוב שכך" אתה חזרת להיות יותר מאושר, יותר מתחשב ואפילו יותר נחמד. אז רק התחלת להבין איזה משמעות זה נתן לחיים שלך. לא יכולת יותר להיות ספורטאי יצטיין בכדורסל בצבא כמו שתמיד רצית אז הלכת לרוקבי. משהו שבחיים לא שיחקת ושבינינו אתה גם לא אוהב לשחק. הנה החלום התנפץ לגמרי. אתה כנראה לא קישרת את הדבר הזה אליה ומסתבר שהיא ישנה אצלך לא מזמן "בתור ידידה".
כנראה אתה פשוט אוהב את זה ככה. אהבה שקרית זאת הכתובת? כנראה שזה לא רק שאתה חלש ולא יודע להתנגד קצת לזרם אתה צריך אישה שתשלוט בכל דבר בחיים שלך. שבלי שתראה תהרוס לך אותם. שלא תתחשב או תוותר. שהיא תהיה במרכז כל הזמן. אם לזה אתה קורא אהבה…
מאחלת לך רק בהצלחה
שתמצא חלומות אחרים לחלום
והכי חשוב שתמצא אהבה אמתית
שלך,
***********


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך