הדייט שלי עם רנדי

29/01/2013 650 צפיות אין תגובות

"אז, את שומעת קליי?? יש לי דייט עם רנדי!" צרחות וצהלות נשמעו מהצד השני "או-או-או-מייגד!!" "אני יודעת!!" הצטרפתי לצרחות ודמיינתי את קליירי וג'סיקה מקפצות להן בצד השני של הקו. "אוי אלוהים!! איך?למה?מתי?איפה??" השאלות נורו מפיה בקצב מסחרר, וכבר לא יכולתי לעקוב. "את תצטרכי להיות כאן כדי לדעת" קנטרתי אותה. השיחה נותקה. זה מוזר, חשבתי, פתאום נשמע צלצול בדלת ,"אני אפתח!" צעקתי לאף אחד שהיה בבית. פתחתי את הדלת: "אני-הגעתי-לכאן, עכשיו תשפכי!" הופיעה קליירי ואמרה בין ההתנשפויות, גוררת איתה את ג'סיקה המסכנה שנראתה המומה "גאד! קליי! לא באמת התכוונתי שתגיעי לכאן! ועוד גררת את ג'ס?? חוץ מזה את גרה בצד השני של השכונה! זה בערך 2 ק"מ מכאן! איך הצלחת??" שאלתי בהלם. ג'ס סוף סוף פתחה את פיה "זה.היה.נורא. וואי מה הבעיה שלך קליי??" שאלה בזעזוע גלוי, זה היה כמעט מצחיק. "את! גברת צעירה! את חייבת לי הסבר מפורט ומיידי!" אמרה קליי, "אבל-" פתחתי "לאלאלאלאלאלאלא אין שום תירוצים! אנחנו עולות לחדר שלך ואת שופכת ה-כ-ל! מההתחלה!" אמרה וגררה אותי ואת ג'סיקה לחדר שלי. "אז כשגבר ואישה אוהבים אחד את השני מאוד-" פתחתי "אל תשחקי משחקים ליל!! את לא מתחמקת! לא עד כדי כך אחורה!" פקדה קליירי "למה??" סיננה ג'סיקה. היא כנראה הייתה בטראומה מכיוון שהיא הצטנפה בפינה הכי רוקה בחדר."טוב טוב! זוכרת שאמרתי לך שההורים שלי מתגרשים? זה התחיל שבועיים קודם: "לילוש! קומי מותק! את צריכה ללכת לבית הספר! " אמא קראה לי מלמטה. "אני קמה אמא!" השבתי בישנוניות. אחרי כמה דקות הייתי מוכנה לפתוח בעוד יום אומלל.היום שלי הלך כרגיל עד ש-" אמרתי "עד שמה?? חתיכת אידיוטית מעצבנת?? פאק! מה קרה??" צרחה קליירי "קליירי!! את זוכרת את המושג השולי והלא חשוב שלמדנו בכיתה א, שנקרא שכנים??!" נזפתי בה. "השכנים יכולים ללקק לי את הנעליים!!! " צרחה "תמשיכי את הסיפור!! המשיכה לצעוק בלי חשבון. "אני אנסה,אם תיתני לי חתיכת מעצבנת! את לא אמורה לקחת ריטלין או משהו??" אמרתי בכעס מדומה "לאא מה פתאום!! עכשיו יולי אני לא לוקחת כדורים בחופש!!" אמרה והחלה ולקפץ בין המיטה לשולחן ושוב למיטה "אוי ג'ס מסכנה שלי. עם אחות כזו.." אמרתי לג'ס שכנראה התאוששה מהטראומה שלה כי היא קמה מהרצפה ובאה לשבת לידי על המיטה. "אני יודעת! אני פשוט קדושה לא?" הניחה את ראשה על כתפי. "לגמרי! חסידת אומות עולם!" צעקה קליירי מאיפשהו מאחורי הארון שלי "מה לעזא-קליי! איך הגעת לשם?! זה בכלל אפשרי??!" שאלתי "אפשרי לא אפשרי, למי אכפת??? תמשיכי את הסיפוררר" צעקה והוסיפה יללת טרזן מרשימה. "בסדר בסדר! אני ממשיכה! טוב, אז זה היה יום רגיל לחלוטין, עד ש, רנדי ניגש אלי!! אהההה! אבל זה לא היה עד כדי כך מרגש: 'לינדה,נכון?' שאל 'בעצם זה ליילה' אמרתי בחיוך מבין 'אה מצטער' המבוכה ניכרה בפניו 'זה בסדר' אמרתי 'אז.. ליילה, יש מצב שאת נותנת לי להעתיק שיעורים באזרחות?' שאל. 'אממ אני לא נותנת להעתיק שיעורים..' אמרתי בהיסוס 'נו בבקשה?? בשבילי??' שאל וכל מה שהצלחתי לחשוב עליו היה 'אוי אלוהים הוא חמוד!-" "הוא הרבהה יותר מחמוד!! גברת ליילה פוליבר! הוא רנדי פאקינג שינד! את מאוהבת בבחור מאז שאנחנו בכיתה א או משהו!" אמרה קליירי שעכשיו חיטטה לי בארון: "זה לא מתאים, זה לא יפה, זה-איכ! ליי! מה הדבר הזה עושה בארון שלך?!" אמרה ושלפה משם סוודר בצבע ארגמן ירוק צהוב סגול. "הי! סבתא שלי סרגה את זה בשבילי!" מחיתי "אוי! ליי! אני כ"כ מצטערת! למה סבתא שלך שונאת אותך??" אמרה קליירי וקפצה עלי ועל ג'סיקב בצווחות גיל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך