מקווה שאהבתם את הפרק!!!:)

הדרך אל מציאת האהבה-פרק 2

11/10/2011 1219 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק!!!:)

"מה אני עושה עכשיו?, להיתקשר אליו, או לא??"
כל מיני מחשבות עלו בראשי….
בסוף החלטתי כן להיתקשר אליו, אבל בלי שאמא תיראה, כי היא תגיד לי:"את עוד לא יודעת מה זו אהבה,
את לא יודעת עדיין איך את יודעת שזה הוא אהוב ליבך האמיתי…", אאווףף, נימאס לי כבר מכל ההצקות שלה…
טוב, ניראה כבר שזו השעה להיתקשר אליו ולהגיד לו את זה (השעה היא 17:26).
"הלו?"שאלתי,
"נופר?"ענה לי קולו של עומר.
"כן, תקשיב, אני אלך איתך לסרט, אבל תבטיח לי שלא תספר להורים שלך שאנחנו הולכים ביחד לסרט ושאנחנו ביחד ביכלל!!!"אמרתי…
"אוקיי…,ענה לי עומר בקול מהוסס,"למה?"הוא שאל,
"כי בטח עכשיו ההורים שלך יספרו להורים שלי, ואמא שלי תתחיל לעשות לי הצגות…., אז פשוט, אל תגיד כלום על זה שאנחנו ביחד!, תגיד שאתה הולך לסרט עם חבר שלך מהשיכבה!!!, לא מהכיתה!!!!,אוקיי???"
עניתי…"בסדר, בסדר… טוב אז… לאיזה סרט את רוצה??" הוא שאל אותי."אולי לסרט:'חברים+' ?(שהשחקן הוא ג'סטין טימברלנד!!!)" שאלתי….
"טוב… אין בעייה אז אני אבוא אלייך ונלך ביחד בשעה 18:30??"
"סבבה… טוב אז… ביוש" אמרתי וניתקתי את השיחה.
"אם מי דיברת עכשיו?" שאלה אותי פיתאום אמא מלמטה,"עם חברה שלי, קבעתי איתה לסרט היום"עניתי,
"טוב… תגידי, נופרי, מי זאת החברה שאת הולכת איתה??"שאלה אותי אמא…
"קוראים לה נעמי"עניתי אפילו בלי לחשוב אפילו שנייה. אוף איזה מעצבנת היא!!!, למה היא חייבת להיכנס לי ככה לחיים הפרטיים שלי??, חשבתי לי בראש….
"טוב, אמא אני עולה להיתארגן, אם את רוצה לדעת אני יוצאת בשעה 18:30…" אמרתי לה וסגרתי את הדלת בחוזקה…
לא תאמינו, אבל אני פשוט עמדתי מול הארון, ולא ידעתי מה לילבוש, אז בסוף החלטתי לילבוש שימלה אדומה בהירה, עם חגורה לבנה מקסימה!!!!,
היתאפרתי בכך שהאיפור היה:פודרה, צללית אדומה בהירה, מסקרה שחורה, אודם בצבע ורוד אדמדם ועיפרון מיסביב לעיניים בצבע שחור, אני ניראתי פשוט מדהים!!!
היגיעה השעה 18:28 ויצאתי לחכות לעומר, כמובן שאני הבאתי את הכסף לפופקורן ולקולה, והוא הביא את הכסף לכרטיסים….
עומר בא, וכשהוא היתקרב אליי מאחוריי,(לא ראיתי אותו…) אז הוא פשוט לא זיהה אותי…
"וואו, את כל-כך יפה היום…"הוא אמר לי,"תודה… יאללה, הולכים?" "הולכים חחח…" והוא שילב את ידי בידו והלכנו כך ביחד…
אבל בדרך, הטלפון לא הפסיק לצלצל לי… ונחשו מי זאת הייתה בטלפון??
כמובן שזו הייתה אמא שלי, בסוף היא כבר נימאסה עליי, ועניתי לה:
"הלו?"שאלתי,
"איפה את מתוקה שלי??"היא שאלה אותי כרגיל!!! (אפילו בתחנת אוטובוס בדרך לבית-ספר….)
"אני בדרך, עוד מעט אני מגיעה!!!"עניתי לה בהיתרגזות…
"טוב מתוקה…. תהני בסרט…"היא ענתה לי,
"תודה, טוב ביי"עניתי, ושוב ישר ניתקתי את השיחה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך