אני מקווה שאהבתם!!:)

הדרך אל מציאת האהבה-פרק 6

06/11/2011 667 צפיות תגובה אחת
אני מקווה שאהבתם!!:)

החלטתי שאני ניכנסת הביתה וישר מחפשת את אמא שלי, אם היא בבית…
"יש!" צעקתי, "היא לא בבית!!" זרקתי את הטיק שלי, וישר נחתתי על הספה הגדולה בסלון.
פיתאום קיבלתי אס-אמ-אס מחברתי הטובה השנייה, נעמי. נעמי היא ילדה 100ממת!, יש לה שיער גלי בצבע חום שטני, יש לה עניים חומות דבש מהממות, והעור שלה ממש יפה!, האמת לפעמים אני די מקנאה בה, ולפעמים אני לא מבינה, למה עומר נימצא איתי ולא עם נעמי….
טוב, לא חשוב אז באס-אמ-אס מנעמי היה כתוב:
נעמי:ממצב?
אני:סבבה:), מה איתך?
נעמי:מעולה!!,
אני:מה?, מה קרה?
נעמי:גיא, הילד הכי חתיך בכיתה (חוץ מעומר…), הציע לי חברות!!!:)
אני:מה? באמת? יואו!!:), אני לא מאמינה!!
נעמי:כן, כן… האמת שגם אני לא האמנתי שהילד החתיך הזה יציע לי חברות!!!:)
אני:אהה…:)
נעמי:תגידי, את רוצה ללכת איתי לבית קפה?
אני:כן, בטח!, איפה?
נעמי:בבית קפה שממול לקניון ליד הרחוב שלך.. סבבה?
אני:כן, כן.. סבבה:), עוד איזה רבע שעה אני שם:)
נעמי:אוקיי:) ביוש:)
אני:ביוש:)…

כמובן שעכשיו אני ממש קינאתי בנעמי… הילד הכי חתיך בכיתה כמו עומר, הציע לה חברות…
טוב, זה לא משנה… הרי אולי בערב אני הולכת עם בחור חלומותיי ♥♥עומר♥♥!!:)
מהר החלפתי את החולצה שלי, שמתי את הג'ינס האהוב עליי, ויצאתי לבית קפה…
"נופר!!, בואי!" קראה לי נעמי כמו משוגעת מהבית קפה, כמובן שהלכתי לשם בהליכה מהירה…
"מה קורא?" שאלתי כשהתישבתי על הכיסא, "הכל סבבה" נעמי ענתה לי, פתאום נעמי שאלה אותי "תגידי, נופרוש, זה בסדר אם עוד מעט יבואו גיא ועומר?" טוב, ברגע הזה אני ממש עתעצבנתי אבל, נשארתי רגועה ועניתי "כן, כן… זה בסדר" ונישענתי די חזק על גב הכיסא.
לאחר כמה דקות הגיעו גיא ועומר, עומר היתיישב וישר שאל אותי "מה קורא?" אז עניתי מהר "סבבה:), מה איתך?" ואז עומר ענה לי "אני, אני סבבה כי ראיתי אותך, יפה שלי!" והוא ניסה לנשק אותי "עומר די!, לא עכשיו!", אמרתי לו בחוסר נימוס, עומר נישען אחורה והיסתכל עליי במבט מוזר, האמת, רציתי באותו הזמן להחטיף לו סטירה!!!, נעמי קלטה את הרגע הזה וישר המשיכה כדי לימנוע מריבות…
"אז?, מה נזמין?" נעמי שאלה, גיא ענה לה "ניראה לי שאני אלך על נס קפה ואותך מעל", נעמי וגיא צחקו והיתנשקו, לחשתי לעומר "אמאלה!!" רק היום הם נהיו חברים, וכבר הם מתנשקים?!", אז עומר ענה לי "למה?, מה, את מקנאה?" והמבט שלו היה כאילו הוא החזיר לי אחרי הצעקה שלי אליו כשרצה לנשק אותי…


תגובות (1)

מאוד אגה אזמן יפה מאוד תמשיכי

07/11/2011 06:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך