מקווה שאהבתם:)!!

הדרך אל מציאת האהבה 7

12/11/2011 684 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם:)!!

אני ועומר היסתכלנו על נעמי וגיא והם הסתכלו עלינו, לא ידענו מה לומר, הייתה שתיקה דיי ארוכה ולפתע עומר אמר "טוב, ניראה לי שאני אלך הבייתה…", ואז אני אמרתי "כן, גם אני…." נעמי אמרה "אוקיי, טוב,היה כיף…." אני ועומר אמרנו ביחד "כן…". כשאני עברתי את הרחוב עומר רץ אחריי ואמר "חכי לי!, נופר!!!!!" אז עצרתי, כי לא ידעתי מה לעשות, להמשיך?, לא להמשיך?, לענות לו?, לא לענות לו?. כשעומר עצר מאחוריי הפנתי לו את גבי, אז הוא סובב אותי אליו ואמר "סורי על מה שקרה שם, לא היתכוונתי…." אז ישר אמרתי לו "אה כן?, אז למה ביכלל עשית את זה???", עומר לא ענה לי…, ראיתי שאין לו מה להגיד לי על זה, אז למדתי עוד משהו על עומר, שהוא אוהב לעשות דווקא לאחרים!, אפילו, למי שהוא אוהב באמת!!!.
ואז עומר אמר לי בקול מיואש "אני מיצתער, לא ידעתי אז מה אני עושה…. את סולחת לי??" האמת, גם אני לא ידעתי ממש אם לסלוח לו או לא….
בסוף אמרתי "כן, כן… אני סולחת" ואז עומר תפס אותי בידיו ונישק אותי … אני הרגשתי, מה שהרגשתי בפעם הראשונה שהתנשקנו, בתחנת האוטובוס…
אני ועומר הלכנו ביחד, עומר שאל אותי "נופר, את רוצה אולי לבוא אליי הביתה?, ההורים של לא בבית…" עניתי לו "כן, כן.. אוקי!" אז שילבנו ידיים, יד ביד, והלכנו לביתו של עומר…

כשהגענו לבית שלו, הוא הכיר לי את אח שלו, אח שלו טיפה יותר יפה מעומר!, אני לא האמנתי למראה עיניי, אז אחיו של עומר, טל, לחץ את ידי ואמר לי "עומר סיפר רק לי עלייך, אבל את יותר יפה מאיך שהוא תיאר אותך…" אמרתי לו "תודה" …
עומר ליווה אותי לחדר שלו, ולא תאמינו לי, אבל יש לו חדר ענקי ויפה!!!
עומר משך אותי אליו ושאל אותי "את יודעת כמה אני אוהב אותך?" ובאותו הזמן נעל את חדרו, "כמה?" שאלתי אותו, "המון!, הכי הכי שבעולם!!!" הוא ענה לי.
טוב, בשלב הזה אני ועומר צחקנו ציחקוק קטן והתנשקנו כמו שלא התנשקנו איי פעם!!!.
לפתע טל ניכנס לחדדרו של עומר עם המפתח שלו, ואמר "למה נעלתם את הדלת?!?!, מה אתם כבר רוצים לעשות?", עומר ענה לו "כלום!!!, אנחנו רק רוצים לדבר על משהו!!!, תעוף כבר מהחדר שלי!!!" אז טל אמר לו "לא בא לי!!!!, למה מה תעשה לי אם אני לא אלך מפה?!?!" אז עומר אמר לי "טוב, נופר, בואי נלך מיכאן טוב?" אז עניתי לו "טוב…"


תגובות (2)

סוף סוף אמשחת אני מצפה לאמשך ומאר זה מרתק קולקך

12/11/2011 13:15

חחח…♥

17/11/2011 09:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך