hagar gal
תגידו לי אם זה נשמע טוב לדעתכם? אבל אני מבטיחה לכם שזה יהיה אחד הסיפורים הכי מרגשים שתקראו פה!! וסורי אם זה לוקח לי קצת זמן לכתוב כל פרק כי קשה לי קצת לתרגם :)

הדרך שבה אהבתי אותך – חלק קטן מהסיפור + תוכן

hagar gal 05/02/2013 979 צפיות 3 תגובות
תגידו לי אם זה נשמע טוב לדעתכם? אבל אני מבטיחה לכם שזה יהיה אחד הסיפורים הכי מרגשים שתקראו פה!! וסורי אם זה לוקח לי קצת זמן לכתוב כל פרק כי קשה לי קצת לתרגם :)

טעימה מהסיפור:

עמדתי שם בוהה בעיניים שלו שלכדו אותי… כל כך מהפנט. הדמעות עדיין נופלות מהפנים שלי. מרטיבות את הריסים שלי. הרטיבות שלהם נמרחת לי על כל הלחי. כעסתי, רתחתי מזעם, אבל עיניים עדיין אחזו בשלי. ניגשתי אליו וסטרתי לו החוזקה. היד שלי השאירה סימן ורוד על הלחיים שלו. הפנים שלו היו מלאות בדאגה, אהבה ויותר מכל בבילבול. עמדתי לסטור לו שוב אבל ידו עצרה איתי, חזקה ומלאת כוח, ״למה? מה את עושה?״ הוא שאל עם כל מוצר ובלתי יציב, את ההפך המוחלט בדרך שבה הרגשות שלי זורמים דרך הגוף שלי. ״כי אתה גורם לי להרגיש את הדברים שהכרחתי את עצמי לשכוח לפני כל כך הרבה שנים״ אמרתי כשהשמעות זולגות מהר יותר. הכאב בגוף שלי היה כל כך חזק, הרגשתי שאני מתפוררת. אז השפתיים שלו פגשו את שלי….

תוכן:

היידי היא ילדה עם חיים מושלמים, החבר המושלם, ולעולם לא היה לה יותר טוב. אבל אחרי שנה שלמה בחו"ל היא חזרה הביתה ומחכה לה לא אחר מאשר הגבר היחיד שיכול לשנות את התסריט ולגרום לה להרגיש דברים שהיא לא אמורה, זה האח הגדול של החבר שלה, קיידן. תעקבו אחריהם לתוך הקיץ שלה דרך העתיד באמצעות הפיתולים והסיבובים של כאוס שישנו את חייה. האהבה שלה לג'ון תשאר? או שהיא תתן לקידן לנצח? או aסוד כלשהו ישפוך קצת אור על חוסר השלמות של החיים המושלמים שלה?


תגובות (3)

ווואיי יפה ! תמשיכייי !!

05/02/2013 06:23

אמאאאא זה מהמם תמשיכייי עכשיו!

05/02/2013 06:55

מתה עלייך זה מהמם

15/03/2013 11:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך