hagar gal
רציתי להגיד לכן מי השחקנים שהכותבת בחרה לדמויות.. אני אעלה תמונה שהיא תהיה התמונת פרופיל שלי

הדרך שבה אהבתי אותך חלק 3

hagar gal 06/02/2013 1106 צפיות 4 תגובות
רציתי להגיד לכן מי השחקנים שהכותבת בחרה לדמויות.. אני אעלה תמונה שהיא תהיה התמונת פרופיל שלי

שכבתי ליד ג׳ון, הראש שלי היה מונח על החזה שלו, החזה החם והעבה. הגוף שלי עדיין התרגש מהפגישה שלנו אחרי שנה שלמה. הזרוע שלו הייתה מונחת מתחת לצוואר שלי, כל הגוף שלי התחמם מהנגיעות שלו. היד שלו ליטפה למעלה ולמטה את הרגל שלי.

שכבנו מחובקים מתחת אחרי לילה סוער. הרמתי את הראש והסתכלתי לעיינים המדהימות של ג׳ון. העברתי את היד שלי דרך השיער שלו. הופיעו לו על הפנים חיוך קטן, והופיע גם הגומה שלו על לחי שמאל. נשענתי קדימה ונישקתי את השפתייים שלו, הן היו מזמינות וחמות כמו שהן תמיד.

השפתיים שלו זזו נגד שלי, החשמל התחיל לעבור לי בכל הגוף. הוא סיבב אותי על המיטה ככה שהגוף שלו היה מעל שלי, ההרגשה של העור שלו על שלי גרם לי לצמרמורת נעימה. השפתיים שלו עברו על שלי בדרך שגרם לראש שלי להסתובב. יד אחת שלו הייתה מסביב למותן שלי מנסה לגרום לי להיות יותר צמודה אליו (אם זה בכלל אפשרי) והיד השנייה שלו תמכה בו ממש ליד הרגל שלי.

הנשיקה הפכה ליותר ויותר לוהטת והגופות שלנו החלו להדלק יותר ויותר. הידיים שלי היו לכל עבר הגוף שלו, הלחיים שלו, הפנים שלו, ועל הצוואר שלו בעיקר.

כל הגוף שלי היה על הילוך מהיר ורציתי את זה כל כך, הייתי צריכה… רציתי עוד. עדיין הייתי עייפה מהערב האחרון, אבל , ההורמונים שלי כל כך להטו במיוחד עכשיו שהשפתיים שלו הגיעו לצוואר שלי, מנשקות אותו מסביב לצורת עצם הצוואר שלי, הוא מצא את הנקודת חולשה שלי, תוך כדי שהוא מטייל עליה עם השפתיים שלו. השפתיים החמות והרכות שלו נשפו בעדינות על האוזן שלי, וקול הנאה יצא לי מהפה בנשימה אחת. השפתיים שלו חייכו מהעובדה שהוא גרם לי להוציא כזה צליל מהפה.

הוא התגלגל חזרה וקם מהמיטה, הייתי בשוק. כל הגוף שלי היה עכשיו יותר צריך, והנשימות שלי עוד היו מהירות מהנשיקות שלו לפני. ״אני עוד לא סיימתי איתך. לאן אתה הולך?״ שאלתי והגבות שלי הורמו למעלה שגרמו לי למבט מבולבל. קמתי לישיבה מתנוחת השכיבה שלי, הסידנים עדיין היו עטופים מסביב לגוף שלי.

הוא שם את הבוקסר שלו עליו, הוא הסתובב והסתכל עלי ״אמרתי לך שאני טוב, ותנחשי מה… אני כן״ הוא אמר. הייתי מבולבלת לשנייה יותר ממה שחשבתי שאני.

״אההה…. אני מבינה עכשיו.״ אמרתי אחרי שנזכרתי בשיחה מהלילה האחרון.

********************************************

הלילה האחרון:

שכבתי מעליו מתחת לסדינים. היה בערך שתיים בלילה ואנחנו ״התאחדנו״ אחרי שלא ראיתי אותו שנה.. פעם שלישית עכשיו. נשכתי את השפתיים שלי כשחייכתי חיוך קטן; השפתיים שלי הסמיקו ״הקיץ הזה הולך להיות מדהים. ואחרי השנה האחרונה שלנו בתיכון, אנחנו נחייה חיים כמו באגדות״ אני התלוצצתי וחייכתי אליו. הוא שכב עם היידים מאחורי הראש. אני שכבתי מאכלסונו עם היידים שלי שתומכות בי לא ליפול עליו. כדי שאני אוכל להסתכל על הפנים שלו.

״אני אוהב אותך״ הוא לחש תוך כדי שהוא מעך לי את הלחיים ככה שנראתי כמו דובי.

״דא״ אמרתי עם חייך קטן. ואז הוא התחיל לטייל עם היידים שלו מהצוואר שלי אל הצוואר שלי, למטה עד לגוף שלי. קול צורם קטן נפלט מהפה שלי. יש בו משהו שפשוט גורם לי לרצות אותו.

״באמת? הרגע סיימנו את זה, אני דיי בטוחה שכל השכנים שלך יכלה לשמוע אותנו. ואם תמשיך לעשות את מה שאת עושה אני עלולה להפסיק להצליח לשלוט בעצמי״ אמרתי עם חיוך קטן מסביב לפנים שלי.

״אהה, אז את לא יכולה לשלוט בעצמך ליידי. את פשוט צריכה אותי כל כך…חזק. אני פשוט גורם לך לרצות אותי…אני כזה טוב״ הוא אמר והחיוך שלו הלך וגדל.

גלגלתי את העיניים שלי, זה כאילו שאני לא יכולה לעמוד בזה, כשאני לידו אני לא יכולה להפסיק לחייך מהתגובות שלו. בגלל ש…. טוב… בגלל שהוא פשוט צודק. אני לא יכולה לשלוט בעצמי כשאני ליידו. והוא גורם לי לרצות אותו, ואם להיות לגמרי כנה… הוא כן -כל כך- טוב.

״אתה בסדר אני מניחה. אבל אני לא חושבתשאתה כזה טוב כמו שאתה חושב שאתה״ אני התלוצצתי, ואז הוא גרר אותי אליו ונישק אותי עם כל כך הרבה תשוקה וחשבתי שהגוף שלי עולה בלהבות.

********************************************
ניקיתי את המחשבות שחזרתי למציאות. התסכלתי עליו, והוא חייל חיוך כובש והלך לכיווני. אני חייבת להודות שהוא פשוט מעלף, והקוביות האלה.. דאממ. עדיין הייתי מכוסה בסדינים. הוא עדיין הלך לכיווני עם חולצה ביד שלו. היא הייתה… אחת מהאהובות עליו. לבשתי אותה אחרי הפעם הראשונה איתו. למרות שזאת לא הייתה הפעם הראשונה שלו, הוא עדיין עשה את זה הרבה פעמים, הוא היה סוג כזה של שחקן.

לבשתי את החולצה הירוקה והגדולה שלו.

התיישבתי על הסוף של המיטה ״אז אתה גורם לי לרצות אותך.. הא?״ שאלתי אותו

הוא רק חייך התקרב אלי והעביר את היד שלו בשיער שלי. ״אז מה את רוצה לעשות היום יפה שלי?״ הוא שאל. העיניים שלו נצצו עם האור של השמש.

זה היה בערך תשע בבוקר, וברגע שבאתי לענות בדיוק הבטן עתנה בשבילי. הוא צחק ולקח לי את היד וגרר אותי ללמטה. הלכנו ישר אל המטבח; הוא לקח שתי קערות ואת החלב, אני הבאתי כפיות, ועשיתי את הדרך לקופסאות הקורנפלקס.

בחרתי את שני הקורנפלקסים האהובים עלי, לקחתי אותם וחזרתי לשולחן. ערבבתי קצת מהקורנפלקס בשתי הקערות משני הסוגים שווה בשווה, וג׳ון הוסיף את החלב.

שנינו ישבנו על הכיסאות הגבוהים וספרנו לאחור ״שלוש….שתיים… אחת!״ והתחלנו לאכול. וזה היה דיי מצחיק, אנחנו עושים את זה כבר נצח; אני חושבת שקיידן המציא את המשחק -לערבב הרבה-.

שנינו היינו בדרך לסיים את הדגנים, ופתאום שמעתי צעדים יורדים במדרגות. התסכלתי למעלה וראית את קיידן עומד עם העיניים הכחולות שחודרות אלי. הרגשתי את הפנים שלי משנות צורה למופתעת של סוג של בוהה, ומייד הסתכלתי ללמטה לכיוון הקערה שלי.

״אחי מת׳עושה היום?״ קיידן שאל את ג׳ון תול כדי שהוא לקח כמה מהדגנים מהקופסא.

״לא הרבה, רק מבלה קצת זמן עם החתיכה הזאתי אתה יודע..״ הוא אמר ויכולתי לשמוע את הקול המרוצה שלו במשפט.

הסתכלתי עליי, ״אהה באמת, זה כזה מצחיק. כי אני מבלה את היום עם בחור שווה מאוד אני יודעת… כמו סטוץ או משהו כזה״ אמרתי מתגרה אליו.

הוא צחק והתקרב אלי ונתן לי נשיקה תוך כדי שהוא הרים את הקערות הריקות שלנו. ואז הוא הביא לשנינו מיץ תפוזים, האהוב עלי.

״באמת, חשבתי שלכם חבר׳ה כנראה יימאס לכם אחד מהשני כבר.״ קיידן אמר ולקח ביס מהדגנים שלו.

״למה שתגיד את זה?״ ג׳ון שאל תוך כדי שהוא לקח לגימה מהתפוזים שלו, ואני הייתי מבולבלת בדיוק כמוהו.

״כן דרך אגב שמעו אותכם אתמול בלילה.. אהה וכן, גם אהבתם לדבר על מי אוהב את בלה יותר, אדוארד או ג׳ייקוב?״ קיידן שאל עם חיוך קטן על הפרצוף שלו.

שמעתי פתאום קול של צחוק/חניקה, וראיתי את ג׳ון כמעט יורק את המיץ שלו. אני כמעט התחלתי להתפקע מצחוק, אפילו אם חשבתי שהייתי מושפלת, זה היה ממש מצחיק. אפילו קיידן לא היה יכול להתאפק ולא לצחוק. הפנים של ג׳ון הפכו לאדומות, ויכולתי גם לראות שהתגובה הפריעה לו.

״חה חה … אתה יודע זה לא כאילו שאני אף פעם לא שומע את השיחות לילה שלך בינך לבין חברות שלך״ הוא אמר מרוגז. למרות שידעתי שזה היה כעס מזוייף, יכולתי לראות חיוך קטן על הפנים שלו מציץ החוצה. אבל הקטע ששמעתי שלקיידן יש חברות פתאום הכל חבט בי בהרגשה של קנאה. אני לא מבינה למה אני פשוט לא מצליחה להתעלם מזה.

״כןן, אבל אני לא מדבר איתן -כל- הלילה. אני מתכוון חלק מאיתנו צריכים לישון קצת.״ הוא אמר וצחק.. אני פשוט גיגלתי את העיניים שלי.

ואז רעיון עלה לי בראש ״היי אנחנו יכולים לאכול קצת גלידה ואחרי זה ללכת לחוף. התגעגעתי לשם כל כך, לא היה לנו גישה לחוף באירופה, אפילו ביום חופש שלנו״ אמרתי.

״בטח אהבה, לאיזה לגלידרייה את רוצה ללכת?״ הוא שאל, הניח את הכלים במדיח.

״אחמ בן …אחחהח …אנד ג׳ריס …אחכממ…״ קיידן אמר -כאילו- שהוא השתעל בין המשפטים. הסתכלתי עליו בקצת בשוק ממה שהוא אמר.

״מה אמרת?״ ג׳ון שאל תוך כדי שהוא הסתובב אל המדיח כלים.

״כלום״ אמרתי במהירות. ״אני רוצה ללכת לסילאס ומאדיי גלידרייה, המקום גלידה –האהוב– עלי״ אמרתי תוך כדי שבהיתי בקיידן ופתחתי עיניים בצורה מאיימת.

ג׳ון הסתכל עלי לשנייה ואמר ״הכל בסדר?״ הוא שאל עם פרצוף מודאג.

״לא, אני בסדר, אנחנו יכולים ללכת עכשיו?״ אמרתי וג׳ון הנהן עם הראש ועלה למעלה במדרגות.

הפנתי את הפרצוף שלי לקיידו ״למה אתה משקר, אתה יודע שקרים הופכים אותך להראות מבוגר יותר״ אמרתי ופשוט עמדתי מולו. ״אל תעשי את הפרצוף הזה, אני חושב שאני רואה כמה קמטים מתחילים לצוץ לך״ הוא אמר ואני פשוט גיגלתי את העיניים שלי.

״אתה פשוט צריך לעזוב אותי. תפסיק לתת הערות מטופשות, אתה צריך לקבל את העובדה שאני עם ג׳ון עכשיו, ושאני מאוהבת בג׳ון… לא בך״ אמרתי ברצינות לפני שעליתי במדרגות.

אבל באמצע המדרגות התכוונתי לחזור חזרה כי משהו אמר לי לעשות את זה. התחבאתי מאחורי הקיר כדי שהוא לא יראה אותי. הוא החזיק בקבוק מים. אל הוא זרק אותו על הריצפה במטבח, היה לו כעס על כל הפרצוף.

התקדמתי המחבוא, יכולתי להרגיש את הגוף שלי אומר לי לבוא לעברו, אבל עמדתי במקום. ואז ראיתי משהו שלא ראיתי מעולם. הוא נשבר, הוא נשען על הקיר והתיישב בחוזקה על הפרצפה תוך כדי שהוא החליק עם הקיר עם הגב, ירדו לו דמעות מהפנים.הוא התפורר ממולי, ולא יכולתי להניח לזה לקרות.

הלכתי לכיוונו במהירות. הלכתי מאחוריו ככה שהוא לא היה יכול לראות אותי, הזזתי כמה דברים והתיישבתי לידו. הוא שם לב פתאום שהוא לא לבד והוא הסתכל עלי. הוא ניסה במהירות לנגב את הדעמות ולהעלים אותם כדי שהוא לא יבכה שוב. אבל עצרתי את היידים שלו, והעברתי את היידים שלי על הלחי שלו.

פתחתי חבילה של אוראו והוצאתי אחד החוצה מהכופסא, ליקקתי את הקרם שמבפנים ונתתי לו את העוגיה עצמה. הוא היסס לשנייה אחת, ואז הוא לקח את זה מהיד שלי ואכל את זה, כשחיוך קטן הוליע על הפנים שלו

למה הוא כעס אני לא יודעת, אני מתכוונת הוא לא יכול להיות מאוהב בי עדיין נכון?


תגובות (4)

דייי!! זה מקסים!! המשך מיד פלייייז!!…

06/02/2013 10:05

תמשיכיייייי

06/02/2013 10:20

תמשיכייי לתרגם :) :)

06/02/2013 12:01

פליזזז תמשיכי היוםםם

08/02/2013 08:59
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך