hagar gal
מה אתם חושבים על ג׳ון? מי אתם חושבים שזאת הילדנ המסתורית עם השמלה הכחולה??

הדרך שבה אהבתי אותך פרק 13

hagar gal 01/03/2013 1345 צפיות 6 תגובות
מה אתם חושבים על ג׳ון? מי אתם חושבים שזאת הילדנ המסתורית עם השמלה הכחולה??

***אוקי עכשיו זה חלק מתוך פרק 6 המחשבות של ג׳ון באותו הלילה של היום הולדת שלו, הוא ראה יותר ממה שחשבתם!***

בהקדם שראיתי אותה רציתי אותה. הגוף שלה זז לפי הקצב כל כך חושני. השמלה הכחולה הכהה שלה חיבקה אותה באומץ, המסכה הלבנה שלה הגבירה את החשק שלי לשפתיים שלה. לאזעזעל היא נראתה כל כך סקסית. רציתי לתפוס אותה ולאחוז בה, השפתיים שלה נהפכו לחיוך קטן ברגע שהיא ראתה אותי צופה בה. היא ידעה שאהבתי מה שראיתי, היידים שלנ נגעו לה בגוף, והדרך שבה היא נגעה בגוף של עצמה, הוו כמה שרציתי להיות ביידים האלה.

אז שמעתי מישהי צועקת והסתובבתי וראיתי שילדה סטרה לילדנ. חיוך קטן שיחק לי על הפנים; הוו כמה שאני אוהבת דרמה של מסיבות. ואז העיניים שלי תפסו מישהו יורד במדרגות. זאת הייתה היידי, היא הייתה בשמה סגולה והמסכה שהיא לבשה הייתה מפורטת בקפידה. היא נראתה מדהימה, יפייפיה. כמו הילדה שאני אוהב. אבל העיניים שלי נגררו לילדה עם השמלה הכחולה הכהה, הילדנ שאני חולם עלייה.

היידי ירדה במדרגות וחייכה את החיוך שעדיין גרם ללב שלי לקפוץ עליה. אני יודע שאני אוהב אותה, אבל פשוט לא באותה דרך. ואני יודע שהיא לא אהבה אותי גם באותה דרך, ידעתי שיש מישהו אחר. ויש לי חשד גדול לגבי מי זה.

״יום הולדת 18 שמח בוגר שלי״ היא אמרה ונישקה אותי בצוואר. הנשיקה שלה חיממה אותי.

אבל אז שברתי את החיבוק שלנו, יכולתי לדעת שהיא כעסה על זה. אבל הייתי צריך מרווח ממנה לאורך הלילה הזה. המצאתי שקר לגבי זה שאני הולך עם חברים לקזינו ויכולתי לראות את הכיס שהיה לה בהבעה.

ואז עזבתי אותה מאחור עם ״אני אוהב אותך יפה שלי!״ ואז הלכתי משם. ידעתי שהיא תלך לחפש משהו לעשות. אבל הייתי צריך רק ערב אחד כדי לעשות משהו. לעשות משהו שלא הייתי צריך לעשות. אמא שלי רוצה שאני אהיה איתה, יהיה לי עתיד בטוח, ואם אני לא אגמור איתה, היא תיקח את הירושה ממני.

אז כן, היא שחדה אותי. אבל לא אכפת ל להיות עם היידי. היא יפייפיה ואנ כן אוהב אותה. אבל אני צריך לילה אחד כדי לאהוב את מי שאני רוצה. אז עשית את הדרך לילדה עם השמלה הכחולה הכהה. וגררת אותה ורקדתי איתה.

היידים שלה הסתובבו לי סביב הצוואר והריח שלה הגניב אותי, גירה אותי. היידין שלי הסתובבו לה סביב המותניים. הרגש של העור שלה בין היידים שלי וגרם לי לרצות אותה יותר. היא משכה לאחור לרגע והעיניים החומות והגדולות שלה הסתכלו עלי. ידעתי שהיא רוצה אותי, ורציתי אותה שנים כבר מעכשיו. רציתי אותה עם תשוקה עכשיו; אבל ריסנתי את עצמי.

אני לא אבגוד בהיידי, למרות שרציתי אישה אחרת אני לא אהיה עם אף אחת אחרת חוץ ממנה. בשבועיים האחרונים אני כבר מנסה לגרום לה לגמור איתי. התוכנית עלתה לי כשהיא הייתה בפריז. ידעתי את הגלידה האהובה עלייה, ידעתי הכל עלייה, אהבתי אותה והיא הייתה החברה הכי טובה שלי. אבל ידעתי שאני גורם לה לכעוס, גורם לאהבה שלה אלי לרדת כשעשיתי את עצמי שוכח הכל עלייה.

אם היא תיפרד ממהי, אמא שלי לא תוכל לעשות כלום עם זה. למרות שידעתי שזה לא יקרה, ההורים שלה רוצים את אוו דבר לגביה. לא נעזוב אחד את השני. ההורים שלנו בונים לנו את מערכת היחסים ואת החיים. והם מחריכים אותנו לחיות בתוכה.

מכריחים אותנו לאהוב מישהו שאנחנו לא באמת אוהבים.

רקדתי לכמה זמן עם ילדת העיניים החומות היפות, ואז אמרתי לה לילה טוב. היידי בכלל לא ידעה שהיא הייתה פה, בטח הייתי צריך לספר לה. זתומרת…הן חברות הכי טובו כבר נצח. אבל רצית שזה יהיה סוד כדי שאני אוכל לבלות קצת זמן איתה.

ואז החלטת שלעזוב ככה את היידי היה קצת יותר מדי, אני מתכוון מה אני עושה? זה שאהבה שלי אליה יש לקחים לא אומר שזה לא נמצא. אהבתי אותה כל חיי, ואהבה העמוקה שלי יכולה לחזור! למה שאני אעזוב את החברה היפה שלי ביום הולדת שלי כשאני הייתי בשבילה בשלה! אז עשיתי את הדרך לרחבת הריקודים המרכזית. הייתי צריך לדחוף כמה רקדנים, כמה זוגות שהתנשקו, וכמה נערות שתויות. ואז ראיתי אותה.

השמלה הסגולה שלה זרחה, והיא הייתה מול גבר עם מסכה אפורה ושחורה. ואז ראיתי את האצבעות שלה מסובבות משהו שנראה כמו מטבע, ואז הבחור גרר אותה ונישק אותה.

זה היה כמו סכין שנתקע חזק בלב שלי. אני לעולם לא בגדתי בהיידי (אוקיי אול פעם אחת), אבל עדיין עכשיו היא מנשקת גבר אחר. והמבט על הפנים שלה הראו שהיא אוהבת את זה. הכאב היה עמוק, ראיתי מישהו עובר ליידי עם מצלמה.

גררתי את היד שלו והוא הסתכל עלי, ״תיקח תמונה של הזוג הזה שמתנשק שם, תוודא שזה יעלה לפייסבוק״ ואז השארתי אותו שם מפוחד והלכתי לכיוון הילדה עם השמלה הכחולה הכהה ורצתי אליה. דחפתי את כולם בדרך וגררתי אותה אלי דרך המותניים.

דחפתי אותה בעדניות לפינה איפה שהיה חשוך ואף אחד לא היה מסביב, השיער החום הארוך שלה התנפנף. העיניים שלה זרחו ועם היידים שלי לאט ובעדינות הורדתי לה את המסכה מהפנים. היא נשכה את השפתיים שלה, המתח גרפ לי לרצות אותה אפילו יותר.

העיניים החומות שלה זרחו לכיווני. נשענתי אליה והשפתיים שלה התקרבו לשלי, ואז היא אמרה, ״לא, אני לא יכולה לעשות את זה להיידי…אבל אני תמיד אוהב אותך…להתראות ג׳ון״ היא אמרה עם קול צרוד וירדה לה דמעה מהעינים, היא נישקה אותי בלחי ועזבה.

רציתי אותה, ועכשיו היא הלכה.

אבל הייתי עם היידי, שכרגע בגדה בי, שאני חושב שזה אח שלי הגודל.

אז עכשיו אני לבד ביום הולדת של עצמי.


תגובות (6)

תמשיכייייי עכשיו עכשיווווווו! מהמםםםםםםםםםםם נראה לי אמי זו הילדה

01/03/2013 08:51

שנאתי את ג'ון מהתחלה
הוא נשמע לי גם קצת מגעיל…..
תמשיייכיייי

01/03/2013 08:56

אמי זאת הילדה.
ותמשיכיי!!

01/03/2013 09:27

איימי זאת הילדה , זה נשמע הגיוני ><
תמשיכייי !!

01/03/2013 15:44

למה את לא ממשיכה תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

16/03/2013 07:44

אני עצובההה תמשיכיייי :(

05/04/2013 12:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך