hagar gal
אני אישית פשוט התאהבתי בקיידן ❤❤❤❤

הדרך שבה אהבתי אותך פרק 4

hagar gal 08/02/2013 1075 צפיות 3 תגובות
אני אישית פשוט התאהבתי בקיידן ❤❤❤❤

עליתי למעלה במדרגות; יכולתי לשמוע את המים של המקלחת זורמים אז ידעתי שג׳ון שם מתקלח. הלכתי לחדר שלי, המחשבות שלי השתוללו. פשוט לא יכולתי להמשיך לכעוס על קיידן, הוא חלק ממני שאני פשוט לא יכולה לשחרר.

הלוואי ויכולתי, אבל זה פשוט כל כך קשה. לבשתי גינס קצר גבוה טי שירט לבנה , החולצות של פעם עם הכתוביות העתיקות, אני פשוט אוהבת כאלה. זה היה פשוט. היה יום נעים היום, השמש זרחה בעדינות אבל היה קרירות קלה נטלת באוויר. סידרתי את השיער במהירות ושמתי זוג כפכפים לבנים. בדקתי את עצמי במראה. הלבן נראה יפה על העור שלי.

לקחתי עוד מבט אחד אחרון במראה ופתאום ראיתי שהשמש שבאה מהחלון מכה משהו מהארון. הניצוצות פגעו בכל מקום בחדר.

הלכתי לכיוון הארון והבנתי שזה היה שרשרת הזהב עם המנעול בצורת הלב שקיידן נתן לי. לקחתי אותה וניסיתי לפתוח את המנעול אבל זה היה עדיין נעול חזק. אז החלטתי פשוט ללבוש את זה. סגרתי את הקלפיס מאחורי הצוואר שלי.

הסתכלתי איך היא עלי במראה עוד פעם אחת וחייכתי לעצמי. הלכתי החוצה מהחדר שלי לחדר של ג׳ון. הוא לבש ג׳ינס והיה לו משהו סקסי בשפתיים. הלכתי לכיוונו וסיבבתי את הזרועות שלי סביב המותניים שלו וחיבקתי לו את הגב. הוא הסתובב אלי וחייך.

״אני עדיין קצת רטוב. ואת לובשת חולצה לבנה״ הוא אמר, ועדיין לא איבד את החיוך על השפתיים שלו.

״למי אכפת, אני אוהבת להיות קצת רטובה״ אמרתי בשובבות. הוא נשען קדימה ונתן לי נשיקה חמה על השפתיים שלי.

העיניים שלו בהו לי בשרשרת. ״מאיפה יש לך את זה?״ הוא שאל. הוא לא נשמע כועס, הוא רק נשמע קצת רציני בעדינות.

אני גמגמתי ״סתם ידיד מאירופה״ אמרתי כאילו זה היה כלום.. התשובה יצאה לי ישר מהפה; זה כאילו שלא יכולתי לספר לו את האמת. למה? אין לי מושג, אני מתווכנת.. הוא לא יכעס .. נכון?

״מגניב, אז את בטוחה שאת בסדר? את וקיידן דיי קשיחים בזמן האחרון״ הסטתי ממנו את המבט והתיישבתי על המיטה שלו. הוא שם חולצה והתיישב ליידי.

״אני לא יודעת, אנחנו פשוט לא מתחברים. אני מתכוונת אחרי שהוא עזב זה פגע בי. זתומרת היינו חברים ממש טובים, והלוואי שהיינו יכולים לחזור לשם.״ אמרתי. וזה דווקא היה דיי נכון, אבל האמת יותר הייתה אחרי שראיתי אותו שוב… טוב.. זה החזיר לי את הרגשות הישנים אליו וזה לא מוצא חן בעיניי.

זה גורם לי כל הזמן להזכר באותו לילה, אותו לילה שמה שקרה שם לא היה אמור לקרות בשבילו. אבל זה הסתיים בלילה הכי טוב בחיים שלי. אני מנסה לשכוח מזה… אבל אני לא יכולה.

״אני יודע זה בסדר… טוב בואי נלך״ הוא אמר וירדנו במדרגות לתוך המוסך. נכנסנו למכונית שלו. זה הריח לפי הריח של ג׳ון ואני תמיד אוהבת להריח את הריח שלו, זה מזכיר לי את הרגשת הגוף שלו. התיישבתי במכונית וחגרתי חגורה,והפעלתי את הדיסק האהוב עלי במערכת. חייכתי כשהוא התחיל לנסוע לחוף.

כשהגענו הוא החנה את המכונית ויצאנו, הרוח העיפה לי את השיער אחורה. אני אוהבת את ההרגשה של הרוח על העור שלי, יכולתי ליטעום באוויר את המלח של הים. השמש זרחה בעדינות. המוזיקה נשמעה מהמכונית. הרגע היה פשוט מושלם.

הלכנו לחנות הגלידה , ממש כמה מטרים מהחוף. נכנסנו ביחד וחיכינו בתור.

״צהריים טובים, ברוכים הבאים! איך אני יכולה לעזור לכם היום?״ הבחורה בקופה שאלה. היה לה עור בהיר ועיניים ירוקות בהירות, היא הייתה צעירה, אולי 16 בערך. זה בטח העבודה הראשונה שלה. חייכתי אליה.

״אני רוצה שוקולד פצפוצים, עם… שבבי שוקולד. והיא תרצה את העוגיות עם הטעמי וואפל. נכון?״ הוא שאל אותי. איזה הרגשה קטנה של כעס נכנס בי. או שאולי לא כעס, אולי זה היה מעט עצבים. הוא הזמין בשבילי, ואני חושבת שזה היה יכול להיות בסדר אם הוא היה מזמין את הדבר הנכון.

״אממ… האמת אני אוכל לקבל עוגיות וקרם?״ שאלתי את הנערה הצעירה והלכנו לקופת התשלום.

״מצטער, ידעתי שזה קשור איכשהו לעוגיות״ הוא אמר עם חיוך על הפרצוף שלו. חייכתי בחזרה כדי לרצות אותו שהכל בסדר. אבל בראש שלי לא יכולתי להרגיש כלום חוץ מקצת עצבים.

קיידן יודע שאני ארצה בן אנד ג׳ריס, אני אוהבת את הגלידת עוגיות וקרם שלהם. זה הסוג גלידה היחיד שאני אוכלת, מעולם לא לקחתי עוגיות עם וואפל. איך ג׳ון לא יודע את זה עלי? אם קיידן יודע אז ג׳ון לא אמור לדעת גם? אבל אני רק מדחיקה את המחשבות האלה החוצה.

ג׳ון שילם על הגלידה ושנינו הלכנו לכיוון הים, נכנסנו על הרגליים למים עם הגלידה ביד.

״זה ממש טוב. לא אכלתי גלידה אמיתית שם. כל מה שיש להם באירופה זה ארטיקים. שזה אחלה.. אבל התגעגעתי לזה״ אמרת לג׳ון. סיימתי את הגלידה שלי והיה לי גלידה כמעט על כל היידים.

״התגעגעתי לזה״ ג׳ון אמר כשהתיישבנו על החול, נשענתי עליו , על החזה שלו. השמש זרחה עלינו. איך שהשמש זרחה על המים וגרמה למלא רסיסים של ניצנוצים שמגיעים מתוך המים. הם זרחו ונצצו בדרך חדשה. אני חייכתי, והפנתי את הראש שלי כדי לראות את ג׳ון.

הדבקתי לו נשיקה קטנה על השפתיים, ״גם אני״ אמרתי כשישבנו שם. פשוט ישבנו וצפינו במים ובשמש. צפינו ברוח שגורמת לעצים לזוז בצורה יפה. צפינו בילד שרץ למים והשפריץ על חברים שלו. צפינו בגלים מתנפצים על הסלע.

אחרי זה נעמדתי ומשכתי את ג׳ון למעלה איתי. הוא הסתכל עלי עמוק עם העיניים; הוא ידע שיש לי תוכנית. קפצתי לו על הגב, והוא סחב אותי סחיבת סוס וחיבקתי אותו סביב הצוואר והוא תפס לי ברגליים.

״רוץ!״ צעקתי וצחקתי. והוא רץ. הוא רץ לתוך המים והגלים התנפצו עלינו הוא הוריד אותי שכבר היינו בתוך המים, והתנהגנו כמו הילדים שראינו קודם. השפרצנו אחד על השני ורצנו בתוך המים וצחקנו כל הזמן.

עצרנו לשנייה כדי לנשום. הוא הלך לכיווני, המים הקיפו אותנו. הוא הסתכל עלי והזיז חתיכת שיער רטובה מהפרצוף שלי למאחורי האוזן. ״אז לא אכפת לך להיות קצת רטובה?״ הוא שאל, וחיוך קטן הופיע על הפנים המדהימות שלו.

״אף פעם״ אמרתי בפשטות, ואז הוא משך אותי אליו ונישק אותי, בדיוק ברגע שהשמש התחילה לשקוע.

בדרך הביתה ג׳ון אמר לי ״את יודעת שהיום הולדת שלי בשבוע הקרוב״ ואני פשוט חייכתי.

״אולי אני מסריחה מחול וים, אבל אני יודעת מתי היום הולדת שלך״ אמרתי לו. אני עדיין יכולה לזכור את יום ההולדת ה18 שלי, ג׳ון נתן לי את המתנה הכי טובה שיש… סקס. זאת הייתה הפעם הראשונה שלי וזה היה מדהים. טסתי מפריז במיוחד ליום הולדת שלי, הביקור היחיד שעשיתי. וזה היה הדבר היחיד שרציתי ממנו, בגלל שידעתי אז שאני אצטרך לעזוב אותי בקרוב.

״אז אתה הולך להיות בן 18, אתה הופך לגבר אמיתי״ אמרתי וצחקתי. אני גדולה ממנו רק בכמה חודשים, אבל אני אוהבת לצחוק עליו על זה שהוא עדיין רק ילד.

״טוב זה מסיבה חגיגית, אמא שלי נותנת לי להכין מסיבת מסיכות. ואני יודע שאת הולכת לאהוב את זה, אבל זה אומר שאת הולכת למצוא שמלה חגיגית״ הוא אמר תוך כדי שהוא הסתכל על הכביש. היינו בערך שבע דקות מהבית.

״מעולה! אתה הולך לעזור לי לחפש אחת?״ שאלתי בהתלהבות, והוא צדק תמיד רציתי להשתתף במסיבת מסיכות. אבל גם רציתי להיות בשמלה מושלמת בשבילו, זתומרת אחרי הכל זאת מסיבה שלו. אני רוצה שהוא יראה אותי כסקסית ביותר.

״אני לא רוצה לראות את השמלה שלך לפני המסיבה, אז אני שולח מישהו שילך לעזור לך לבחור אחת. וזה גם יעזור לכם עם החברות בינכם״ הוא אמר ואז נכנס לאיזור החניה.

״מי?״ שאלתי, והעיניים של ג׳ון נצצו כאילו חשבו על מה שהוא הולך לומר לפני שהוא יגיד את זה.

״קיידן״ הוא אמר. אפילו שידעתי שזה מה שהוא הולך להגיד עדיין הייתי קצת מופתעת. איך אני אוכל לשלוט בעצמי ליידו, כשאני יחליף בגדים, גם איך הוא יצליח לשלוט על עצמו כשאני יחליף… ואהיה כמעט ערומה.


תגובות (3)

תמשיכי!

08/02/2013 10:11

תמשיכייי !!!

08/02/2013 10:38

גם אני קיידן פשוט שלמות פליז תמשיכי היום או יותר טוב עכשיו!!!!!!!

08/02/2013 10:44
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך