hagar gal
שימו לב שהחלפתי את ג׳ון איפה שהעלתי את הדמויות, בתגובות הבאתי קישור חדש של ג׳ון, אני חושבת שהוא יותר מתאים(:

איך הפרק ?!? אני מנסה להמשיך כמה שיותר מהר

הדרך שבה אהבתי אותך פרק 6

hagar gal 10/02/2013 1203 צפיות 3 תגובות
שימו לב שהחלפתי את ג׳ון איפה שהעלתי את הדמויות, בתגובות הבאתי קישור חדש של ג׳ון, אני חושבת שהוא יותר מתאים(:

איך הפרק ?!? אני מנסה להמשיך כמה שיותר מהר

האור זרח ונכנס לי לחדר מהחלון שהתעוררתי. התיישבתי והראש שלי כאב והרגשתי כאילו מישהו דופק לי אותו עם פתיש. אני זוכרת רק חלק ממה שקרה אתמול בלילה, הריקודים, המוזיקה, והשתייה… הוו השתייה, עכשיו אני זוכרת את זה! ווהוו.. כמה שתיתי אתמול בלילה?

יצאתי מהמיטה התחלתי ללכת לחדר של ג׳ון. הראש שלי מתפוצץ, היום זה היום אחרי המסיבה של ג׳ון, וממה שאני זוכרת היא הייתה טובה. טוב…אני חושבת… התקרבתי לדלת של החדר של ג׳ון ופתחתי את הדלת. נכנסתי לחדר ובמיידי סגרתי את התריסים והתיישבתי על המיטה שלו.

האור חדר דרך הווילונות מה שגרם לי לרצות לתלוש את העיניים מהמקום. אף פעם לא הייתי בכזה האנג אובר מטורף לפני, אף פעם לא נתתי לעצמי לשתות כל כך הרבה. ג׳ון לא היה בחדר, הנחתי שהוא באמבטיה. אני מנסה לסדר את הזיכרונות שלי, אלוהים אדירים מה קרה אתמול בלילה, אני באמת שתיתי כל כך הרבה?

הדלת נפתחה מהאמבטיה הצמודה לחדר שלו והוא נכנס לחדר, הוא נתן בי מבט אחד והסתובב חזרה. הפנים שלו…הפנים שלו הראו חרטה , מה קרה? ״אתה בסדר בייבי?״ שאלתי אותו, ״לא היה לך מסיבה מדהימה אתמול בלילה?״ שאלתי והלכתי לכיוונו וסיבבתי את היידים שלי סביב הראש שלו, נשענתי קדימה על החזה שלי. הוא במהירות הרחיק את היידים שלי מהגוף שלו והתרחק ממני, כאילו היידים שלי היו מלאות בחיידקים ומחלות.

״ברצינות ג׳ון מה לא בסדר איתך?״ שאלתי עם מבט מבולבל.

״מה את לא זוכרת את אתמול בלילה?״ הוא אמר עם טון עצבני. למה הוא מתנהג ככה, מה עשיתי שגרם לו לכעוס כל כך? הוא גילה מה קרה בייני לבין קיידן לפני כמה שנים?
מה שקרה ביננו אתמול בחדר ההלבשה? אלוהים אני חייבת להתרחק מקיידן, הוא גורם לי להיות לגמרי בנאדם רע.

זתומרת אני אוהבת את ג׳ון אבל כשאני עם קיידן הוא גורם לי להרגיש דברים שאני לא אמורה להרגיש, במיוחד כשאני מנסה להשאר עם ג׳ון.

״מה קרה אתמול בלילה? שתיתי הרבה?״ שאלתי אותו מתחילה לנסות לחקור, הראש שלי הרגיש כאילו דפקתי אותו מאה פעם בקיר.

״תסתכלי בפייסבוק, יש מלא תמונות של מה שקרה במסיבה אתמול בלילה. ברגע שתגלי מה קרה תסבירי לי… בגלל שכרגע אני הייתי רוצה שתיהיי חזרה בפריז״ הוא אמר נשמע פגוע ואז הוא יצא מהחדר בלי אפילו שנייה של מבט אלי. שיט מה עשיתי?

הלכתי ללפטופ שלו ונכנסתי לפייסבוק שלי. נכנסתי לאלבום התמונות מהמסיבה. התחלתי לגלגל את העכבר ללמעטה, דיפדפתי בתמונות. היו מלא תמונות של אנשים רוקדים, מתנשקים, נופלים, ולאט לאט ניהיים שיכורים, זה היה קורע. והייתי גם צוחקת מזה עכשיו אם לא הייתי דואגת כל כל לגבי מה שעצבן את ג׳ון.

ואז ראיתי את זה…התנשקתי עם מישהו, יותר נכון השפתיים שלו היו על הצוואר שלי ואפשר לראות אצלי את ההנאה. העיניים שלי היו סגורות ויכולתי להרגיש את הלב שלי דופק ולחשוב שמישהו שבוודאות לא ג׳ון שגורם לי להרגיש בדרך הזאת.

בגדתי בו ביומולדת שלו בלי רחמים.

אבל לא יכולתי לראות את הפנים… מי זה היה? אבל בתוך הראש שלי יכולתי להרגיש מי זה , זה כאילו שאני זוכרת אבל לא זוכרת.

ואז הכל חזר אלי כמו מליון תמונות, אני זוכרת הכל… אויי שיט!

******************
ערב המסיבה:

שמעתי את כל הרעש מלמעטה, הייתי למעלה בחדר שלי לובשת את השמלה, בודקת את עצמי במראה, השמלה הייתה פשוט יפיפיה.

הדלת שלי נפתחה, נכנס לתוכה בחור לגמרי חתיך, חשבתי שזה היה ג׳ון אבל אז העייני האוקיינוס הכחולות שלו פגשו את שלי , עוברות דרך המסכה השחורה אפורה שלו. קיידן..אני חייבת להודות שעם החליפה שלו הוא נראה פשוט כל כך סקסי.

הייתה לו קופסא קטנה ביד; הוא הלך לכיוון המיטה שלי והניח עליה את הקופסא. הוא הביא אלי את המבט שלו, כל הגוף שלי הרגיש כמו מעטפת רגשות, והוא עזב.

הלכתי לכיוון המיטה ופתחתי את הקופסא. הקופסא הייתי זהובה וקטנה. פתחתי אותו ובתוכה היית מסכה קטנה; היא הייתה בכסף עדין עם נגיעות של ציורים יפים בשחור. חייכתי אל המסכה והרמתי אותה והנחתי אותה בצורה יפה על הפנים שלי.

ירדתי למטה במדרגות לאט, והחדר נצץ מכל האורות שגרם לבית להראות כאילו הוא מתקופה אחרת, פגשתי את העיניים של ג׳ון, העיינים בהירות הזורחות שלו הראו את האהבה שלו אלי בתוכן. הוא הלך ליכווני, הייתה לו חליפה יפה ומסכה שחורה, חייכתי אליו. הוא היה נראה מדהים; נשכתי את השפתיים שלי והייתי כבר בתוך זרועותיו.

קירבתי את השפתיים שלי לאוזן שלו ולחשתי לו ״יום הולדת 18 שמח בוגר שלי״ אמרתי ונישקתי אותו על הצוואר. רציתי להשאיר אותו ככה כדי שירצה עוד; אני מתכוונת שאחר כך הוא יקבל מתנה שווה ממני. מתנה שהוא יקבל באופן אישי, כי אני יהיה שכובה על המיטה שלו….

הוא חייך ואז הוא התחיל ללכת ממני, הוא שבר את החיבוק ונראה מבולבל לכיוון הפנים שלי. תפסתי לו ביד וסיבבתי אותו חזרה אלי, ״לאן אתה הולך?״ שאלתי אותי בלחץ אבל ניסיתי לחייך אליו.

״לבלות עם חברים, ואז אולי אנחנו הולכים לקזינו״ הוא אמר וניסה לעזוב שוב אבל משכתי אותו שוב חזרה אלי.

״אנחנו לא הולכים לרקוד, אני יכולה לבוא איתכם לקזינו?״ שאלתי אותו. ניסיתי להמשיך לחייך אבל הרגשתי קצת כעס בתוכי.

״בייבי אני ישמח, אבל את יודעת שאנחנו יכולים לרקוד יותר מאוחר.. וזה יותר קטע של גברים. הקזינו זתומרת, אז אני יראה אותך יותר מאוחר. אני אוהב אותך יפה שלי!״ הוא אמר ונישק אותי על הלחי ועזב. עמדתי שם והייתי פשוט מבולבלת.

הוא עזב ?! זתומרת זה היומולדת 18 שלו. אני יכולה להבין את הקטע של ללכת לבלות עם חברים, אבל לעזוב אותי, לא לרצות לבלות זמן איתי?! זה היכה בי משהו מבפנים שגרם לי לבכות בתוך הלב. הדמעות שלי רצו לפרוץ החוצה אבל לא נתתי להם.

יצאתי החוצה למסיבה והתיישבתי בבר שרחוק קצת מרחבת הריקודים, ואז התחלתי לשתות, שתיתי כל משקה אלכוהול שעבר ליידי. יכולתי להריגש את העובדות מכות בי אבל התעלמתי מהם והמשכתי לשתות. הסתובבתי לרגע כדי לראות את כולם רוקדים ונהנים. וזה אמור להיות גם אני, זה אמור להיות גם ג׳ון ואני, אנחנו אמורים לאהוב ולהתנשק עכשיו.

הסתכלתי סביב ועצרתי בנקודה שבא ראיתי את קיידן בפינה, העיניים שלו הסתכלו עמוק סביב ואני לקחתי עוד שוט אחד והלכתי לכיוונו. המוזיקה הייתה חזקה, הרגשתי את הגוף שלי דוחף את עצמי לכיוונו. הרגשתי כאילו התמגנתטי אליו ולפני ששמתי לב כבר נעמדתי מולו.

הפינה שם הייתה חשוכה ולא היה אף אחד מסביב, אף אחד לא יכל לראות אותנו. וזה מה שאהבתי. היה ליידנו שולחן עם משקאות והרעיון היכה בי. ״רוצה לשחק משחק משקאות?״ שאלתי והתקרבתי יותר אליו. וידעתי שכל מה שאני עושה היה להדליק אותו. הגוף שלי התקרב יותר אליי וכבר היינו צמודים, נשכתי את השפתיים ועשיתי לו מבט.

העיניים שלו הראו חיוך, ואז החיוך עצמו הופיע על השפתיים שלו, ״אוקיי״ הוא אמר וסיבב את היידים שלו סביב המותניים שלי וקירב אותי קרוב אליו, וקול הנאה יצא לי מהשפתיים בלי ששמתי לב. שהתקרבנו לשולחן המשקאות שהיה ליידינו הוא עדיין השאיר את היידים שלו עלי וגרר אותי איתו בצורה סקסית, זה גרם לי לרצות להינמס בין היידים שלו.

הסתכלנו אחד לשני בעיניים. ״אם אני מנצחת אתה הופך לסוחב השופינג שלי ליום״ אמרתי וחייכתי. ״ואם אתה תנצח…״ אמרתי בשקט.

העיניים שלו נצצו ״אני אקבל לעשות מה שאני רוצה איתך״ הוא לחש. הידיים שלו יותר התכווצו סביבי וזה גרם לי לרצות אותו אפילו עוד.

״אהה אז תנצל את הילדה השיכורה…חכם״ אמרתי וחייכתי. הסתובבתי הטלתי מטבע וסגרתי אותו בין האצבעות. הסתכלתי לתוך העיניים של קיידן, שנצצו בכל רגע שהייתי איתו.

״עץ אני שותה, פלי אתה שותה, הראשון שיגיע לחמישה שוטים מפסיד. לכל אחד יש תור להטיל את המטבע״ אמרתי והפכתי את המשחק למדליק אבל ידעתי שלא באמת היה אכפת לי מהמשחק; היה לי רק אכפת מהסוף המכריע.

הוא הנהנן וחייך ״זה המשחק שתייה הכי טיפשי ששמעתי עליו״ הוא אמר, אבל אני פתחתי את היד כדי לראות מה יצא במטבע. זה היה פלי. הוא לקח שוט של וודקה, ושתה במהירות. הוא הטיל את המטבע ויצא עץ; הרמתי את הכוסית ושתיתי גם. וודקה בטעם תפוח, האהוב עלי…

זה המשיך ככה עד ששנינו הגענו לארבעה שוטים. זה היה תורי להטיל את המטבע וזרקתי את הפני, הלב שלי התחיל לפעום, זה היה פלי, והלב שלי נעצר.

״ניצחת״ הוא אמר עם קול שמראה חרטה.

אבל אני ניהרתי את הראש שלי ״לא״ אמרתי וסיבבתי את המבטע כדי שיהיה פלי, ״אתה ניצחת״ אמרתי ולקחתי שוט, הוא גרר אותי אליו וקירב אותי צמוד אליו, הוא השעין אותי על העץ שהיה ליידו והשפתיים שלו פגשו את שלי

והרגשתי את כל הגוף שלי נהנה מהרגע; כל הרגע הרגשתי כאילו הגוף שלי עולה בלהבות על ידי השפתיים הלוהטות של קיידן. הרגשתי כאילו הייתי שוב בת 14, הפעם האחרונה שבה הוא נישק אותי. וזה היה מדהים בדיוק כמו שזכרתי.

השפתיים שלו היו ממש חמות על שלי, והגוף שלי רצה עוד לא משנה כמה הוא נגע. הלשון שלו נכנסה בי ויכולתי לטעום את קיידן, הטעם שלו גרם לראש שלי להסתובב. היידים שלי היו מלופפות מסביב למותניים שלי והוא קירב אותי קרוב אליו כמה שאפשר, יכולתי להרגיש את הנשימות שלו זורמית איתי.

היינו אחד. היידים שלי היו מסביב לצוואר שלו, מלטפות לו את השיער ומושכת אותו קרוב אלי, גורמת לו לרצות לנשק אותי חזק. היידים שלו טיילו לי על כל הגוף, על הרגליים, חזה, פנים , כל מקום שבו הוא יכל לגעת הוא נגע, הוא גרם לי להרגיש כאילו אני הולכת להתעלף בין היידים שלו כל רגע.

ואז השפתיים שלו עזבו את שלי, הלב שלי עוד היה מלא באנדרנלין. השפתיים שלו טיילו למטה לצוואר שלי, מנשקת ומלטפות, יוצרות הנחות מהשפתיים שלי של הוצאת אוויר. היידים שלי היו לו על הצוואר בתוך השיער שלו , מושכות אותו נותנות לי להוציא עליהן הרגשה. השפתיים שלו השאירו לי סימן על הצוואר. הפה שלו לחש את השם שלי כנגד העור שלי, הנשימות הרכות שלו גרמו לי לצמרמורת.

***************************

כל הפלש חזר אלי, חדר לי לראש וגרם לי להרגיש הכל מחדש.


תגובות (3)

אמאאאאאאאא תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!

10/02/2013 09:05

תמשיכיייייייי!!!!

10/02/2013 09:50

תמשיכיייי !

11/02/2013 05:44
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך