T_yo
אני מקווה שתהנו. סיפור הומוריסטי, הסיפור אינו מחולק לפי פרקים, לכן כתוב חלק. אנא מכם, השתדלו לא לפגוע. ולא, אני לא קורקינט.

ההוא וההוא – הקדמה+חלק 1

T_yo 11/02/2015 945 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שתהנו. סיפור הומוריסטי, הסיפור אינו מחולק לפי פרקים, לכן כתוב חלק. אנא מכם, השתדלו לא לפגוע. ולא, אני לא קורקינט.

הקדמה:

ההוא בעל שיער חום כהה, עיניים כחולות, 1.70 הייתי אומרת. הוא רזה ושרירי. לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, אבל מצליח בלימודים אין מה להגיד. הוא מצחיק וספורטאי מצטיין. הוא יכול להיות ממש חמוד לפעמים. (אדם)
ההוא בעל שיער חום בהיר, ועיניו עיני שקד. גובהו… הייתי אומרת משהו כמו 1.75, הוא ממש מצחיק, כדורסלן ושוער מעולה. גם כן הוא חמוד, מפרגן גם לאנשים לא ממש קשורים. (ליאם)
ונעבור לבנות
ההיא ברונטית בעלת עיניים חומות ומשקפיים, מוזרה ומצחיקה, בעיקר קופצנית, זמרת, שחקנית וטניסאית מתחילה, גובהה 1.55 די רזה. (נטליה)
ההיא גם כן ברונטית עיניים כחולות, מצחיקה, ספורטאית מדהימה, זמרת, רקדנית וטניסאית מצטיינת, גובהה 1.58 רזה. (דניאל)

חלק 1:

-נקודת המבט של נטליה-

"אל תכבידי על עצמך נטליה, את יכולה פשוט לקרוא לי." אמר לי רון כשניסיתי להגיע למבחנים שהיו על המדף העליון של המורה, הוא הושיט לשם יד והוריד לי את החבילה הלא נכונה, "תודה… אבל אני צריכה את השקית הימנית יותר על זה שכתוב מבחנים…" אמרתי. רון הוא החבר הכי טוב שלי, אני מדברת אתו על הכל. "אה, סליחה." אמר והוריד את החבילה הנכונה הפעם, "אז רבקה שוב ביקשה ממך להביא את המבחנים?" שאל, "לא, נירית, והפעם אני התנדבתי, שיעמם לי." עניתי, "מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו כשאני סופרת את מספר המבחנים שבחבילה, "מיקה העיפה אותי מהשיעור." אמר באדישות, "מגניב…" עניתי בחוסר פוקוס, "רגע מה?! למה?!" שאלתי מופתעת, "כי… אממ… את האמת אני לא יודע… היא אמרה שאני צעקתי." ענה, "נו? וצעקת?" שאלתי, "כן." ענה בביטחון, "אז מעניין למה היא הוציאה אותך…" עניתי, "גם אני לא מבין!" אמר וצחקנו. "טוב… כדאי שאחזור עכשיו, ביי." נפרדנו ובאתי לפתוח את דלת הכיתה כדי לצאת. "ביי." צעק אליי והתיישב עם סנדוויץ' הגבינה שלו על השולחן, סובבתי את הידית והדלת לא נפתחה, סובבתי שוב ושוב גם לצד השני וכלום, "חשבתי שאת הולכת…" אמר לי רון, "קשה לך לעזוב אותי?" שאל בלעג וגיחך, "הדלת… היא לא נפתחת." אמרתי בלחץ, "חה חה מצחיק מאוד." ענה בגלגול עיניים, "לא נו… אני רצינית!" צעקתי עליו, "אנחנו נעולים פה!" המשכתי לצעוק, המבחנים נפלו לי מהידיים, "אני רוצה לבדוק." ענה לי בחוסר אמון. הוא סובב את הידית, שוב ושוב, חזק יותר מפעם לפעם, "שיט!" צעק לעצמו והסתכל עליי. הוא התחיל לדפוק על הדלת בחוזקה, "הלו? יש מישהו בחוץ?! אנחנו נעולים פה!" צעק, הצטרפתי אליו.


תגובות (2)

אז את קרפדה?

11/02/2015 18:07

    לא… אנשים ממשיכים להתבלבל…

    11/02/2015 18:20
סיפורים נוספים שיעניינו אותך