מקווה שתאהבו בנות (:

ההוא ששינה את חיי 3> הקדמה

07/08/2014 829 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו בנות (:

היי אני ליאת , אני בת 16 גרה בבאר שבע מאז שנולדתי.יש לי שיער שחור חלק ויחסית ארוך ועיניים ירוקות.אני מטר 71 ושוקלת 55 .
.יש לי משפחה קצת עקומה ככה אני מרגישה אמא שלי נפטרה כשהייתי בת 15..ואבא שלי התחתן מיד אחרי המוות שלה עם אישה מגעילה ונוראית .. גם אין לי ממש חברים קרובים ..לא בבית ספר שאני לומדת.כן בבנין שאני גרה חברה מדהימה אחת שקוראים לה מאיה …אהובתי …
לאבי קוראים אורן הוא בן 45 עובד בתור רופא מנתח .הוא לא דומה לי בכלל הדמות שדומה לי זאת אמא..יש לי אח תאום שכחתי לציין שמו בנימין הוא שונא שקוראים לו ככה ודורש רק בני. הוא חתיך ומדהים אבל קצת ערס ולא משקיע בלימודים ומסתובב עם החברה הרעים ..
האמא החורגת שלי הנוראית והלא יציבה ..ענת ..מישהי נוראית איך אבא שלי יוצא איתה..בעצם אפשר להבין…שניהם חולים לא יציבים לא תומכים!! אף אחד כמעט לא תמך בי במוות של אמא שלי חוץ מכמה בודדים
אלינור ..אחותי החורגת בת 15 מפגרת כמו אמא שלה חושבת שיודעת הכל ומתנשאת …רבות קבוע…יבוא יום ואחטיף ה סטירה …נמאס לי שהיא פוגעת בי .. אין לי אוויר יש לה עיניים כחולות ושיער חום. דומה לאמא שלה ושאר משפחתי ?.. אנחנו כמעט לא בקשר …צערי..
הדמויות [שבנתיים] יציבות בחיי
מאיה החמודה והמתוקה שיודעת שתמיד תהייה לצידי לתמוך בי היא עם שיער ג'ינגי ארוך וחלק מאוד ועיניים כחולות גדולות ..החיוך שלה כל כך יפה ויש לה צחוק מתוק ומתגלגל ..חבל שאנחנו לא לומדות ביחד ..אבל אחרי הלימודים נפגשות ומבלות.
שון .אהובי ..שעליו עוד תדעו הרבה..תמך בי מגיל 14…אבל עוד תצטרכו דעת בהמשך דבר או שניים על שון ..אנחנו חברים כבר שנה וחצי טוב לנו אך גם יש תקופות מזוויעות ומתקרבת עוד אחת יותר קשה …אבל את זה..אשמור פרק הבא ..שלכם ליאת .
ההמשך בקרוב .אשמח תגובות(:


תגובות (6)

יש פה הרבה יותר מדי שלושה נקודות יש גם פסיקים ונקודות בודדות, הנקודות לא חייבות לבוא בשלשות.
ורווח אחרי סימן הפיסוק, לא לפני.
ואני לא ממש טובה בלתת ביקורות אז אחכה שמי שיודעת לתת תגיע…

07/08/2014 21:15

שלוש***

07/08/2014 21:16

אני הרגע כתבתי בפוסט אחר ביקורת ארוכה, והכותבת פשוט מחקה את הפוסט לפני שהספקתי לפרסם. אני כועסת עכשיו.
אז אני פשוט אחכה לאלין או שנהב.
~השמיעו קול~

07/08/2014 21:22

    חח איזה חרא זה… תמיד תעתיקי ביקורת לפני שאת מפרסמת…

    07/08/2014 21:23

    אני אזכור עכשיו..
    יואו זה כל כך מחרפןן

    07/08/2014 21:24

בנות…מה הולך?

07/08/2014 22:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך